quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Breum ook weer kapot.
Dat wordt niks meer.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:23 schreef RamboDirk het volgende:
Seizoen voor Go Ahead zit er conditioneel op.
23 oktober.
quote:
Okquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
GAE kan matige tempo van Aston Villa al niet aan
#nietfit
De slimme mensen zitten allemaal in F1 toch?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eigenlijk zit er maar bar weinig kennis op dit forum.
Dat er mensen uitvallen met blessures zegt niks over hoe ze het (gaan) doen tegen Aston dus mijn quote kan je weghalenquote:
en feyenooit met 0 puntenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jammer dat Ajax ons zo voor schut zet in Europa.
Wij hadden gelijk over Ueda.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eigenlijk zit er maar bar weinig kennis op dit forum.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jammer dat Ajax ons zo voor schut zet in Europa.
Je bent wel heel erg druk met Feyenoord de laatste dagen.quote:
Succes. Lol.quote:
Bedankt Timoquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:32 schreef Dagoduck het volgende:
Inmiddels windkracht 8 in de buurt van Alkmaar. Dus stormachtig!
Waarom zou je die user aandacht geven? Daar valt geen normaal gesprek mee te voeren. Lepelt chronisch zijn dingetjes op.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent wel heel erg druk met Feyenoord de laatste dagen.
Bedankt daarvoor, dat doet mij goed.
Heb je een meter in de tuin?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:32 schreef Dagoduck het volgende:
Inmiddels windkracht 8 in de buurt van Alkmaar. Dus stormachtig!
Nee, en ik woon ook niet in Alkmaar.quote:
Dat geldt wel voor meer mensen hierquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom zou je die user aandacht geven? Daar valt geen normaal gesprek mee te voeren. Lepelt chronisch zijn dingetjes op.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, en ik woon ook niet in Alkmaar.
De scheids bij AZ ook nietquote:
Jou blij maken.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:35 schreef Dagoduck het volgende:
Zat even niet op te letten, wat deed ie?
Bal raakte de nageltop van Kashiaquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:35 schreef Dagoduck het volgende:
Zat even niet op te letten, wat deed ie?
Paar keer lat, penalty, VAR die niet werkt. Begint wel weer een pot met van alles te worden.quote:
Is de zus van Wibiquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:38 schreef Dagoduck het volgende:
Is die storm vernoemd naar Netanyahu?
Ik ken wel Michael Ballquote:
Ach.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:47 schreef 3rr0r het volgende:
Dave Ball is van het liedje Tainted Love
Boszballquote:
Daar hebben we een andere topicreeks voor.quote:
Jij zou een goede mod zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar hebben we een andere topicreeks voor.
Ik ben ooit een maand mod geweest.quote:
Hoe voelde dat?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben ooit een maand mod geweest.
Nu heeft het halve topic zin in saucijzenbroodjesquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:54 schreef Dagoduck het volgende:
"Saucijzenbroodje in de rust, daar is het wel zo'n avond voor ja" - commentator
Het is saucijzenbroodjesavond blijkbaar.
Verantwoordelijk.quote:
Is dit de lottotrekking?quote:
Vliegende keeperquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:58 schreef renemagikovervaren het volgende:
sins wanneer is onana een middenvelder
Bij Bredaquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:00 schreef Dagoduck het volgende:
Gemiste penalty bij Breidablik. Geen idee waar het ligt, klinkt Scandinavisch.
IJsland of Faroer of zo toch?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:00 schreef Dagoduck het volgende:
Gemiste penalty bij Breidablik. Geen idee waar het ligt, klinkt Scandinavisch.
IJsland blijkbaarquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
IJsland of Faroer of zo toch?
Op alle fronten Ajax voorbij.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Eagles virtueel 4 Europese punten meer dan Ajax.
Feyenoord speelt thuis.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:06 schreef Zorro het volgende:
Dan zullen die ook wel met 2-0 van Panathinaikos verliezen
Ik keek al heel uit naar deze pot!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Iedereen moet denk ik even sorry zeggen tegen GAE.
Ook al gaan ze nog ten onder vanavond.
Dan zal de uitslag gechreven worden als 0-2 als ze met 2-0 verliezenquote:
Wat een loeiquote:
Sinds ze Sancho Sentsjo noemenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:09 schreef RipCity het volgende:
Sinds wanneer spreek je het uit als AHSton villa?
Wat voor kabel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je maar weet waar darts zit.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:13 schreef Dagoduck het volgende:
Zag ook dat EuroSport tegenwoordig op 25 zit. Wat is dat nou weer voor armoede.
Daar ben ik bij afgehaakt nadat het bij RTL 7 verdween.quote:
Gaat bij aanvang partij op slotquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heel goed. We gaan toch naar ons eigen topic.
Die gaat op slotquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heel goed. We gaan toch naar ons eigen topic.
Ik keek wel naar jou eergisterquote:
Club is gekocht door Aston Kutcherquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:09 schreef RipCity het volgende:
Sinds wanneer spreek je het uit als AHSton villa?
Daar heb je dan ook flink van kunnen genieten.quote:
Die is al langsgeweest eerder vanavondquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Club is gekocht door Aston Kutcher
Gedraag jequote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook flink van kunnen genieten.
Is het een klusjesman?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:19 schreef 3rr0r het volgende:
Die neger denkt dat hij alles kan maken
Ik vind dit een hele verwarrende post.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:20 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Ik kom thuis en ik zie de hallucinante situatie dat Aston Villa op achtersprong staat op de Adelaarshorst
Ik heb mijn gedachten nog niet op een rijtjequote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind dit een hele verwarrende post.
Aston noemen we ze vandaagquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Villa dacht dit wel even op halve kracht af te kunnen.
Aston snakt naar de wintertijd.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Villa dacht dit wel even op halve kracht af te kunnen.
Hoe laat race zondag?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Aston snakt naar de wintertijd.
21:00.quote:
Mulder?quote:
Nu weet je hoe het er vanmiddag hier aan toe ging. Chaos.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zie tegenstrijdige berichten; vandaar mijn vraag
Regeerquote:
VEEL zin in.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lekker op het bankje liggen en kijken.
21:00 zoquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wanneer gaan ze dit spelen? morgenochtend waardoor Feyenoord niet op zondag kan voetballen? vraag maar iets
Snap er helemaal niets van.... hoe wordt er in de EL gevoetbald om 16u30 dat is toch geen gewoon voetbaluur?quote:De wedstrijd Feyenoord - Panathinaikos van vandaag 16:30 uur is zojuist op last van de gemeente op basis van veranderde weersvoorspellingen verplaatst naar vanavond 21:00 uur.
De poorten zijn vanaf 14:30 uur geopend. De tweede ring is vanaf 20:00 uur geopend. De gemeente drukt iedereen op het hart zelf de afweging te maken om al dan niet af te reizen naar De Kuip. Houd hierbij rekening met de actuele weersvoorspellingen. Mochten supporters met een ticket door de veranderende omstandigheden niet in staat zijn de wedstrijd bij te wonen, dan kunnen zij hun geld terugkrijgen. Nadere informatie volgt zo snel mogelijk via de officiële kanalen.
Bekijk hier alle bezoekersinformatie voor de wedstrijd.
Rustig, Benjamin.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:34 schreef RamboDirk het volgende:
duik gewoon die hoek in en ga op de bal liggen man man man
Storm breekt wetquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Snap er helemaal niets van.... hoe wordt er in de EL gevoetbald om 16u30 dat is toch geen gewoon voetbaluur?
Het was eerst verzet naar 16:30 door het weer en daarna na eeuwen gesteggel naar 21:00.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Snap er helemaal niets van.... hoe wordt er in de EL gevoetbald om 16u30 dat is toch geen gewoon voetbaluur?
Was gisteren al verplaatst van 18:45 naar 16:30, let eens op!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Leuk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |