Sinds ze Sancho Sentsjo noemenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:09 schreef RipCity het volgende:
Sinds wanneer spreek je het uit als AHSton villa?
Wat voor kabel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je maar weet waar darts zit.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:13 schreef Dagoduck het volgende:
Zag ook dat EuroSport tegenwoordig op 25 zit. Wat is dat nou weer voor armoede.
Daar ben ik bij afgehaakt nadat het bij RTL 7 verdween.quote:
Gaat bij aanvang partij op slotquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heel goed. We gaan toch naar ons eigen topic.
Die gaat op slotquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heel goed. We gaan toch naar ons eigen topic.
Ik keek wel naar jou eergisterquote:
Club is gekocht door Aston Kutcherquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:09 schreef RipCity het volgende:
Sinds wanneer spreek je het uit als AHSton villa?
Daar heb je dan ook flink van kunnen genieten.quote:
Die is al langsgeweest eerder vanavondquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Club is gekocht door Aston Kutcher
Gedraag jequote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook flink van kunnen genieten.
Is het een klusjesman?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:19 schreef 3rr0r het volgende:
Die neger denkt dat hij alles kan maken
Ik vind dit een hele verwarrende post.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:20 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Ik kom thuis en ik zie de hallucinante situatie dat Aston Villa op achtersprong staat op de Adelaarshorst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |