Collectieve Turpin flashbacks in het Feyenoordtopic met 40-45 rode kaarten.quote:
Ziggo Sport Ultra nemenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:21 schreef Dagoduck het volgende:
Had Maccabi - Zagreb moeten gaan kijken zie ik al.
Nederland is geen voetballand blijkt maar weer.quote:
Tja het was ook zuiver rood.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:34 schreef Saekerhett het volgende:
Wtf is dit nou weer dan? Zuivere goal Feyenoord.
quote:
Helderquote:
Whataboutism en ik vond het geen rood, bal te ver naar de zijkant en hij had er nooit bij gekund.quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Whataboutism en ik vond het geen rood, bal te ver naar de zijkant en hij had er nooit bij gekund.
quote:Whataboutism is a logical fallacy
Voor jezelf gekocht?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat vinden we van dit setje?
https://www.wehkamp.nl/hu(...)lichtblauw-17422981/
Nee, alleen ingezoomd.quote:
Maar dan had Feyenoord rood.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij zou een goede VAR zijn
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij zou een goede VAR zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een situatieschets. @Zipportal
16.quote:
Erg mooi.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Patiënt Goes ook op weg naar rood.
Daar speelt AZ toch vanavond?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:18 schreef 3rr0r het volgende:
In het Fey topic vinden ze het CL niveau
Feyenoord is echt een hele goede ploeg, hele goede ploegquote:
Van wie komt dit?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Feyenoord is echt een hele goede ploeg, hele goede ploeg
En het publiek erachter is net een twaalfde man
Adamesquote:
Die favorietenrol zal wel een beetje op een laag pitje staan nuquote:
Niet de rol die ik ze had toegedicht na vorige week.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die favorietenrol zal wel een beetje op een laag pitje staan nu
Klinkt als de naam van een goede actricequote:
PSV mag meedrinken.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:41 schreef Adames het volgende:
Go Ahead kan in zijn eentje een polonaise maken deze week
Dat is toch ook zielig
Maar ontvangt geen 200 guldenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:43 schreef Coco het volgende:
Het Nederlands voetbal is weer terug bij af.
Heel goed gedaan van Go Ahead.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:41 schreef Adames het volgende:
Go Ahead kan in zijn eentje een polonaise maken deze week
Dat is toch ook zielig
Ze staan nog boven Malmö FFquote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:47 schreef leolinedance het volgende:
Hoezo gaat Valente de hele bank high fiven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Zowel verdedigend als aanvallend zijn vrijwel alle Nederlandse ploegen zwaar ondermaats in Europa, helaas.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:43 schreef Coco het volgende:
Het Nederlands voetbal is weer terug bij af.
Zo heb je de wedstrijd ook wel samengevatquote:
Robin bedankt Robin bedanktquote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:57 schreef Zorro het volgende:
Tegen Braga met een kermiselftal spelen en dan tegen Aston Villa klagen dat je geen punten pakt.
16equote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:58 schreef GGMM het volgende:
Die commentator is helemaal wild omdat Feyenoord een helft lang het tempo tegen de nummer 15 van de Premier League kon bijbenen.
Wat is dit joh
Typisch Nederlands.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen in februari klaar
Wat een klotenjaar
feyenoord kan die tussenronde wel halen. Niet heel ambitieus als je daarmee genoegen neemt alleen, top 8 vooraf had je echt voor moeten kunnrn gaan maar wordt wel lastig zo.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:08 schreef EnzoItaliano het volgende:
Na 2 wedstrijden kan je nog niet veel zeggen. Feyenoord zie ik nog wel doorgaan net zoals PSV.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |