quote:
De wedstrijd Feyenoord - Panathinaikos van vandaag 16:30 uur is zojuist op last van de gemeente op basis van veranderde weersvoorspellingen verplaatst naar vanavond 21:00 uur.
De poorten zijn vanaf 14:30 uur geopend. De tweede ring is vanaf 20:00 uur geopend. De gemeente drukt iedereen op het hart zelf de afweging te maken om al dan niet af te reizen naar De Kuip. Houd hierbij rekening met de actuele weersvoorspellingen. Mochten supporters met een ticket door de veranderende omstandigheden niet in staat zijn de wedstrijd bij te wonen, dan kunnen zij hun geld terugkrijgen. Nadere informatie volgt zo snel mogelijk via de officiële kanalen.
Bekijk hier alle bezoekersinformatie voor de wedstrijd.
Snap er helemaal niets van.... hoe wordt er in de EL gevoetbald om 16u30 dat is toch geen gewoon voetbaluur?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo