Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met wat anders?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ff ik kan er niks over zeggen. maar zou een goeie les zijn voor jullie om een week geen drinkwater te hebben uit kraan.Do what you love, love what you do!![]()
Zeg er dan niks over.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
voel je je moreel verheven ofzoquote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:06 schreef kree het volgende:
ff ik kan er niks over zeggen. maar zou een goeie les zijn voor jullie om een week geen drinkwater te hebben uit kraan.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Herhaling van zetten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
niet dat maar wel verantwoordelijk om gewoon mijn best te doen dat iedereen schoon drinkwater heeft in NL of iig mijn gebied dan.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
voel je je moreel verheven ofzo
en neem dat heel serieus. jullie zien niet in he, wat als er wat mis gaat en week geen water uit kraan?Do what you love, love what you do!![]()
waarom vul je voor ons in?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:09 schreef kree het volgende:
[..]
niet dat maar wel verantwoordelijk om gewoon mijn best te doen dat iedereen schoon drinkwater heeft in NL of iig mijn gebied dan.
en neem dat heel serieus. jullie zien niet in he, wat als er wat mis gaat en week geen water uit kraan?Uw ADH vitamine Worst
bij de mc donalds wohn je ?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
voel je je moreel verheven ofzo![]()
In de Mac op de Coolsingel zat vroeger vaak een dakloze man. Als ik teveel had besteld gaf ik hem wel ‘s een cheeseburger of nuggets of zo. Dat deden meerdere klanten. Blijkbaar is dat tegenwoordig niet meer.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:57 schreef hemarookworst het volgende:
McDonald's bezoeker eet eten andere klanten op
De politie heeft dinsdagavond een man weggestuurd uit de McDonald's op de Coolsingel in Rotterdam. Klanten die rustig zaten te eten in het fastfoodrestaurant moesten ongewenst hun eten delen, omdat de man hun eten pakte en op at.
Daarnaast vond de man het nodig om het personeel uit te schelden. De politie werd ingeschakeld en die stuurde de vervelende bezoeker weg.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
NIVEA.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
niet maar denk ook niet dat jullie snappen omdat het zo normaal is dat er water is....quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waarom vul je voor ons in?
het is niet onrealistisch hoor ff paar weken niet?Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb gister een dakloze een tas met blikjes en een Gaastra jas gegeven.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
In de Mac op de Coolsingel zat vroeger vaak een dakloze man. Als ik teveel had besteld gaf ik hem wel ‘s een cheeseburger of nuggets of zo. Dat deden meerdere klanten. Blijkbaar is dat tegenwoordig niet meer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan zijn we afhankelijk van... water in flessen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:06 schreef kree het volgende:
ff ik kan er niks over zeggen. maar zou een goeie les zijn voor jullie om een week geen drinkwater te hebben uit kraan.
Zegt zelfs de overheid!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
je vult weer in: ik denk dat jullie dit en dat zus zoquote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:10 schreef kree het volgende:
[..]
niet maar denk ook niet dat jullie snappen omdat het zo normaal is dat er water is....
het is niet onrealistisch hoor ff paar weken niet?Uw ADH vitamine Worst
als er nood is. en ja dit is geregeld, dan zorgen de waterbedrijven voor flessen punten enzo.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan zijn we afhankelijk van... water in flessen.
Zegt zelfs de overheid!
allemaal dingen die ik trouwens niet wist hiervoor, maar wel geregeld zijn. Er is een onwijs nood scenario als drinkwater via leidingen faalt.
om jullie gerust te stellen, maar daarom zit meer achter als jullie denken.Do what you love, love what you do!![]()
Nice!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb gister een dakloze een tas met blikjes en een Gaastra jas gegeven.![]()
Kijk eens waar je allemaal tijd voor hebt als je hier niet mag posten.
Goffer.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nice!![]()
Kijk eens waar je allemaal tijd voor hebt als je hier niet mag posten.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
vind het btw beetje matig he, want ik zie mijn verantwoording wel met wat i doe en mee bezig ben.
En dat jullie denken boeit niet allemaal? dat is het totaal niet, sterker nog daar is waar meerdere mee bezig zijn niet alleen bij mij. maar bij alle drinkwater bedrijven.Do what you love, love what you do!![]()
okequote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vroeger wel in die buurt van die mcdonalds![]()
Hij was er wel heel blij mee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan ben ik een week lang dronken.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:09 schreef kree het volgende:
[..]
niet dat maar wel verantwoordelijk om gewoon mijn best te doen dat iedereen schoon drinkwater heeft in NL of iig mijn gebied dan.
en neem dat heel serieus. jullie zien niet in he, wat als er wat mis gaat en week geen water uit kraan?
Probleem opgelost.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dan ben ik een week lang dronken.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zou jullie af moeten sluiten van drinkwater echt waar. mss snap je het dan.
denk er maar eens over als er geen water uit kraan komt wat je allemaal niet kunt doen..... oja.Do what you love, love what you do!![]()
Dat weten wequote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:19 schreef kree het volgende:
denk er maar eens over als er geen water uit kraan komt wat je allemaal niet kunt doen..... oja.♡♡♡♡![]()
Bier zuipen tot je pis roze is. Wat mis ik die tijd.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Bier zuipen tot je pis roze is. Wat mis ik die tijd.Roze pis, hoe danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
nou hoop maar, maar zover zal het niet komen, maar echt bedenk ff wel hoe het zo zal zijnquote:
Do what you love, love what you do!![]()
Even een korte vakantie.quote:
Gedaanquote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:20 schreef kree het volgende:
[..]
nou hoop maar, maar zover zal het niet komen, maar echt bedenk ff wel hoe het zo zal zijn♡♡♡♡![]()
vinden jullie trouwens dat ik er heftig op reageerde ? kweet niet. ik vind wel dat iedereen drinkwater wel ff te makkelijk neemt dat het er is.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Met veel water.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij was wassen voordat wassen wassen was“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die gekke praatjes van jou gaan je nog een keer problemen opleveren.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:19 schreef kree het volgende:
denk er maar eens over als er geen water uit kraan komt wat je allemaal niet kunt doen..... oja.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
In het algemeen: jaquote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:22 schreef kree het volgende:
[..]
vinden jullie trouwens dat ik er heftig op reageerde ? kweet niet. ik vind wel dat iedereen drinkwater wel ff te makkelijk neemt dat het er is.
Dit gesprek: geen idee♡♡♡♡![]()
Dat was zoquote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij was wassen voordat wassen wassen was♡♡♡♡![]()
Blijkbaar een teken dat je teveel hebt gedronken. 12-16 halve liters op een avond bv.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
hmmms ik denk niet en omdat ik weet. zelfde als dat mensen geen elektra meer krijgen he?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die gekke praatjes van jou gaan je nog een keer problemen opleveren.Do what you love, love what you do!![]()
De kans is groter dat ik een straatpizza maakquote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Blijkbaar een teken dat je teveel hebt gedronken. 12-16 halve liters op een avond bv.Uw ADH vitamine Worst
Ik zeg niks.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Blijkbaar een teken dat je teveel hebt gedronken. 12-16 halve liters op een avond bv.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
naja ik noem het meer doom scenario als het is nu, maar prognose ziet er niet goed u9it, tekort dus.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
In het algemeen: ja
Dit gesprek: geen ideeDo what you love, love what you do!![]()
Deze moest ik even aan AI vragen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De kans is groter dat ik een straatpizza maak“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook lekker!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De kans is groter dat ik een straatpizza maak![]()
Indrinken toch ?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat was voor jou een rustige avond?
Straatpizza met noodles vind ik altijd bijzonder om te zien.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze moest ik even aan AI vragen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
En mais.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Straatpizza met noodles vind ik altijd bijzonder om te zien.
betere wereld begint bij je zelf.quote:
hoe erover op, genoeg gezegd over wat ik zie in vakgebied en haat beetje praatjes die het dan beter weten en niks aan doen. prognose is gewoon kut en tekort. en dat kun je verifiëren bij staat enzo en prestatie vergelijking.Do what you love, love what you do!![]()
Hey regent nu wel hard, is het een goed idee om het op te vangen voor het geval jij mij afsluit?quote:Uw ADH vitamine Worst
Nu heb ik trek in noodles.
Okquote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:28 schreef kree het volgende:
[..]
betere wereld begint bij je zelf.
hoe erover op, genoeg gezegd over wat ik zie in vakgebied en haat beetje praatjes die het dan beter weten en niks aan doen. prognose is gewoon kut en tekort. en dat kun je verifiëren bij staat enzo en prestatie vergelijking.♡♡♡♡![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-10-2025 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
dat is anders want water afvoeren enzo voor boeren zodat ze met grote reackers op grond kunnen, hoogheemraadschap moet je daar voor b ij zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hey regent nu wel hard, is het een goed idee om het op te vangen voor het geval jij mij afsluit?Do what you love, love what you do!![]()
YW.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Villa FomoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Waterschap.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:30 schreef kree het volgende:
[..]
dat is anders want water afvoeren enzo voor boeren zodat ze met grote reackers op grond kunnen, hoogheemraadschap moet je daar voor b ij zijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
het is niet zo makkelijk, maar als iemand het boeit leg ik uit waarom drinkwater nu zo moeilijk is.Do what you love, love what you do!![]()
Ik vind het nogal flauw.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Volgens mij snap je niet wat ik bedoel.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:24 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms ik denk niet en omdat ik weet. zelfde als dat mensen geen elektra meer krijgen he?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
geen zin meer om io9t te ;leggen ik ook. denk er maar over. drinkwater uit je kraan? belangrijk?Do what you love, love what you do!![]()
naja leg uit ff want mss niet, vertel maar?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Volgens mij snap je niet wat ik bedoel.Do what you love, love what you do!![]()
bolk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
weet ook voor mij is het technisch om gewoon te zorgen dat alles werkt. Hou me niet zo bezig met alles erom heen en grotere organisatie.
weet wel dat ze voor het goeie gaan, maar niet mijn ding en gelul en vergaderingen.
Ik ben in de praktijk bezig om te zorgen dat alles werkt.Do what you love, love what you do!![]()
Bolk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is zó moeilijk dat ze in Saoudi-Arabië gewoon drinkwater maken van zeewater.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:31 schreef kree het volgende:
het is niet zo makkelijk, maar als iemand het boeit leg ik uit waarom drinkwater nu zo moeilijk is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het is zó moeilijk dat ze in Saoudi-Arabië gewoon drinkwater maken van zeewater.Ja hier en ook hoor test project. reis wel gaat ff drinkwater prijs dubbel worden. voor datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Problemen met je werkgever als iemand hier melding van maakt. Jij flikkert alles online, niet moeilijk te achterhalen wie je bent en waar je werkt. Snappie?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:33 schreef kree het volgende:
[..]
naja leg uit ff want mss niet, vertel maar?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hoeveelste keer is dit nou vanavond/vannacht dat je dit roept.......?????quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:19 schreef kree het volgende:
denk er maar eens over als er geen water uit kraan komt wat je allemaal niet kunt doen..... oja.
Dame Sally.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoeveelste keer is dit nou vanavond/vannacht dat je dit roept.......?????![]()
Lekker belangrijk die prijs. 2x bijna niks is nog steeds bijna niks.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ja huwen ook hoor test project. reis wel gaat ff drinkwater prijs dubbel worden. voor datProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ia het erg denk je Sally? ik maak me zorgen als werknemer erin. en zie ff niet dat de rest denkt van hoe een probleem dit is.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoeveelste keer is dit nou vanavond/vannacht dat je dit roept.......?????
Wat Killem post.
gaat veel hoger worden ook omdat ik wel meer betaald wil worden.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lekker belangrijk die prijs. 2x bijna niks is nog steeds bijna niks.Do what you love, love what you do!![]()
Dromen mag.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
beetje te kort aan techniek en met handjes personeel is het wel.Do what you love, love what you do!![]()
Als het kantoor maar goed gevuld is.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die mario kent het stoute hoekje van de videotheek wel goedquote:
Uw ADH vitamine Worst
geen droom hoor dat? er is zo dik te kort dat ik zelfs nu echt 1000 euro omhoog kan gaan als ik switch.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Wat let je ?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:44 schreef kree het volgende:
[..]
geen droom hoor dat? er is zo dik te kort dat ik zelfs nu echt 1000 euro omhoog kan gaan als ik switch.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
deze dagen makte en moeder in gh huis en grapje met nutella met de zequote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die mario kent het stoute hoekje van de videotheek wel goed
uit wc kwam, de fingers befleckt![]()
Dief van je eigen portemonnee dus.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik kannte videotheken in klagenfurt, maar hetquote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die mario kent het stoute hoekje van de videotheek wel goed
existiert geen hele meer![]()
moet wel zeggen iig technisch net als ik en nu
beetje rond 3200 netto dus.Do what you love, love what you do!![]()
Vroeger welquote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kannte videotheken in klagenfurt, maar het
existiert geen hele meerUw ADH vitamine Worst
Ik zal jou eens afsluiten van het gas en elektriciteitquote:Uw ADH vitamine Worst
18+ adult?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:51 schreef mario390 het volgende:
vroeger ben ik nog extra met zug nach klagenfurt om
dvd in videothek te leihenUw ADH vitamine Worst
oke ik sluit je water af dan.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zal jou eens afsluiten van het gas en elektriciteitDo what you love, love what you do!![]()
Ik heb alleen aan boetes voor te laat inleveren vele honderden guldens betaald.quote:
Had ook wel zijn charme.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:51 schreef mario390 het volgende:
dvd in videothek te leihen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met de kennis van nu had ik helemaal niet betaald want ze gaan toch faillietquote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb alleen aan boetes voor te laat inleveren vele honderden guldens betaald.Uw ADH vitamine Worst
Heb je altijd al in Bleiburg gewoond?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:51 schreef mario390 het volgende:
dvd in videothek te leihenUw ADH vitamine Worst
Nou ja, Videoland bestaat nog hè?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Met de kennis van nu had ik helemaal niet betaald want ze gaan toch failliet
Ik vind wel een mooi tijdstip om weer een poging te doen om sushi te bestellenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:55 schreef kree het volgende:
[..]
diepvries dus of tonijn of shoarma.Uw ADH vitamine Worst
Beide. Maak er een dubbeldekker van.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:55 schreef kree het volgende:
[..]
diepvries dus of tonijn of shoarma.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Daar heb ik nog wel een pasje van.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nou ja, Videoland bestaat nog hè?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zou jullie zo graag afsluiten. probeer het anders eens morgen, geen water uit kraan?Do what you love, love what you do!![]()
denki er over morgen elke keer als je de kraan open zet en denkt komt wate uitquote:Do what you love, love what you do!![]()
Alleen de naamquote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nou ja, Videoland bestaat nog hè?Uw ADH vitamine Worst
1976 tot ungefähr 1985 enquote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je altijd al in Bleiburg gewoond?
nu vanaf 1987![]()
Zit niet te dromen jongen, eet je pizza.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:56 schreef kree het volgende:
zou jullie zo graag afsluiten. probeer het anders eens morgen, geen water uit kraan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat durf ik te betwisten.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:58 schreef KillemWieft het volgende:
Mario houdt sowieso niet van perversiteiten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was een keertje onverwachts paar uurtjes geen water, want wat werkzaamheden in mijn flat in de hal. Ik had toen in paniek om jou geschreeuwdquote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:56 schreef kree het volgende:
zou jullie zo graag afsluiten. probeer het anders eens morgen, geen water uit kraan?Uw ADH vitamine Worst
zo niet he? jullie onderschatten het omdat je denkt normaal is dat water uit ijs kraan komt.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zit niet te dromen jongen, eet je pizza.
weet is het niet. en heel veel problemen mee.Do what you love, love what you do!![]()
Dat is een reclame kree.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:59 schreef kree het volgende:
[..]
zo niet he? jullie onderschatten het omdat je denkt normaal is dat water uit ijs kraan komt.
weet is het niet. en heel veel problemen mee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die daan thuislatenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Deze man noemt De Rotterdam gewoon een flat. Zo bescheiden.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was een keertje onverwachts paar uurtjes geen water, want wat werkzaamheden in mijn flat in de hal. Ik had toen in paniek om jou geschreeuwd
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
1976 tot ungefähr 1985 en
nu vanaf 1987
Uw ADH vitamine Worst
Negatief figuur is dat.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
niet onwijs maar ik krijg wat meer info mee als jullie en zie een probleem ontstaan wel met drinkwater en voor iedereen. Ik zeg het nu. als iemand die er midden in zit. naja duurt paar jaar en zien jullie het welquote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb je ook al eerder verteld dat ik hier in Friesland me totaal geen zorgen hoef te maken.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:02 schreef kree het volgende:
[..]
niet onwijs maar ik krijg wat meer info mee als jullie en zie een probleem ontstaan wel met drinkwater en voor iedereen. Ik zeg het nu. als iemand die er midden in zit. naja duurt paar jaar en zien jullie het wel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat doe ik al de hele tijd, woorden maken van jouw lettersquote:Uw ADH vitamine Worst
ook andere meningen over en heb samen met hun cursus gedaan, jullie grondwater gaat industrie opzuipen nu onderhand.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb je ook al eerder verteld dat ik hier in Friesland me totaal geen zorgen hoef te maken.Do what you love, love what you do!![]()
Allemaal uit volle borst. Spraakwater lest de dorst.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:04 schreef KillemWieft het volgende:
Kree drinkt alleen:
Bekijk deze YouTube-video
Dan heb je niet goed opgelet. Want we hebben ook het IJsselmeer nog.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:05 schreef kree het volgende:
[..]
ook andere meningen over en heb samen met hun cursus gedaan, jullie grondwater gaat industrie opzuipen nu onderhand.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hmmms ja ok. en hoe zuiveren ze die dan? ga me nou niet vertellen hoe want.hen er geweest hequote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet. Want we hebben ook het IJsselmeer nog..RO en UV dus.
Dan weet je het toch ? Ik ben daar ook geweest. Wat jij doet is bangpraten. Gaat je bij mij niet lukken.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:09 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms ja ok. en hoe zuiveren ze die dan? ga me nou niet vertellen hoe want.hen er geweest he.RO en UV dus.
uit ijsel dus daar halen ze het vandaan. geen door duin, maar mer RO en UVDo what you love, love what you do!![]()
En is dat een probleem? Het enige is dat hier de kalkwaarde wat hoger is dan bij jullie.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:11 schreef kree het volgende:
uit ijsel dus daar halen ze het vandaan. geen door duin, maar mer RO en UV“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat ze moeten bijmengen en dat het voor RO hogere kosten is wel.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En is dat een probleem? Het enige is dat hier de kalkwaarde wat hoger is dan bij jullie.Do what you love, love what you do!![]()
Geen watertekort, dat scheelt.quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:05 schreef mario390 het volgende:
deze meiden in reklame op tv zijn alijd in dominakostum
en roepen , roep an het wacht op je de rute![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen watertekort, dat scheelt.
Kom ik weer terug op de post van Killem. 2 keer niks is nog steeds niks.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:14 schreef kree het volgende:
[..]
dat ze moeten bijmengen en dat het voor RO hogere kosten is wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan kannie geen piza meer makenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zal jou eens afsluiten van het gas en elektriciteit
Ja snap wel. maar weet hogere kosten naar particulier bij kuub.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kom ik weer terug op de post van Killem. 2 keer niks is nog steeds niks.Do what you love, love what you do!![]()
Ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:17 schreef kree het volgende:
[..]
Ja snap wel. maar weet hogere kosten naar particulier bij kuub.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
RO en osmose is duur. weet dit gaat doorgerekend worden naar particulieren.Do what you love, love what you do!![]()
ik ook niet maar over paar jaar huilen mensen dat water zo duur is.quote:Do what you love, love what you do!![]()
En weer voor de 1000'ste keer of we maar van het water worden verstoken...quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Paar jaar geleden knalde de gasprijs door het plafond. Ik kon dat gewoon betalen, geen centje pijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
doe ander onderwerp maar hoor, ben het ook zat, uiteindelijk komen we hier op terug. mark my words.Do what you love, love what you do!![]()
Hey Blub. Nieuw plaatje ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Yepquote:Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been hauntef by a million screams![]()
Bijna vakantie Dame.quote:
Net wakkerquote:Werewolf
Morgen nog crea en dan vakantiequote:
Werewolf
Moet je vandaag nog werken ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja en maandag tot 12u00quote:Werewolf
Haja maken ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
leg ff uit?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
gaa je niet en keer naar haja maken??Do what you love, love what you do!![]()
Ik ga even een toilet doorspoelen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ff kakken ja?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:27 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga even een toilet doorspoelen.Do what you love, love what you do!![]()
SlaapwelWerewolf
Heb je niks aan als je water wordt afgeslotenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Thanks. M’n jacht helaas net niet in beeld.Uw ADH vitamine Worst
Slim wel. De fiscus kan meelezen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Thanks. M’n jacht helaas net niet in beeld.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Omti.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
was dat tegej mij?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:36 schreef KillemWieft het volgende:
Zo praat je niet over je collega’s!Do what you love, love what you do!![]()
Neequote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Siswet ?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:44 schreef mario390 het volgende:
hoezo noemte zich en meisje 2007 annus de dingen van zich anbod?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie bood haar anus aan?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:44 schreef mario390 het volgende:
hoezo noemte zich en meisje 2007 annus de dingen van zich anbod?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Doe maar even een linkje.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:47 schreef mario390 het volgende:
ik heb en nieuwe zouktrick
op wayback oude siten zoeken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
niet altijd alles herhalen uit verleden is altijd wel handig. naja. haahahhaquote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:47 schreef mario390 het volgende:
ik heb en nieuwe zouktrick
op wayback oude siten zoekenDo what you love, love what you do!![]()
Niet helemaal eens. Mario komt regelmatig met dingen waar ik een aha erlebnis heb.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:50 schreef kree het volgende:
[..]
niet altijd alles herhalen uit verleden is altijd wel handig. naja. haahahha“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
begrijp hem toch vaak niet eigenlijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet helemaal eens. Mario komt regelmatig met dingen waar ik een aha erlebnis heb.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ken hem ook al iets langer.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:53 schreef kree het volgende:
[..]
begrijp hem toch vaak niet eigenlijk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Haal deze maar even weg Mario.
Ongeveer 11 jaar nu.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
jq zeg ook maar wat ik denk enzo. enne is ook wel veranderd in de jaren.Do what you love, love what you do!![]()
Iets meer rustig bedoel je ?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:00 schreef kree het volgende:
jq zeg ook maar wat ik denk enzo. enne is ook wel veranderd in de jaren.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
meer niet zo zeer oordelen over anderen hebben, heb geleerd hiermeequote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:02 schreef kree het volgende:
[..]
meer niet zo zeer oordelen over anderen hebben, heb geleerd hiermee![]()
![]()
meen echt. vind dat ik niet zo hard over anderen moet zijn.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik werd ooit op je topics gewezen door meerdere mensen en toen ging je aardig tekeer wel.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:02 schreef kree het volgende:
[..]
meer niet zo zeer oordelen over anderen hebben, heb geleerd hiermee“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie laat hem laufen ?quote:
weet ik en dat is mss het stomme dat ik dat nou juist niet moet doen. Het is wel eerlijk. maarja dacht achteraf ook wat was het nut er nu van.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik werd ooit op je topics gewezen door meerdere mensen en toen ging je aardig tekeer wel.Do what you love, love what you do!![]()
Je reageert op een random smileyquote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:05 schreef kree het volgende:
[..]
meen echt. vind dat ik niet zo hard over anderen moet zijn.![]()
![]()
weet dat ik het niet slecht bedoel en mss is het altijd goed om ff discussie over dingen te hebben.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Je reageert op een random smiley
Er zit veel meer achter zo’n smiley dan je denkt!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Je reageert op een random smileyProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Er zit veel meer achter zo’n smiley dan je denkt!![]()
![]()
Jij maakt van een smiley nog een discussie.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:08 schreef kree het volgende:
[..]
weet dat ik het niet slecht bedoel en mss is het altijd goed om ff discussie over dingen te hebben.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
is bij jou 500 punten erg abwezig?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:09 schreef devzero het volgende:
[..]
@:justink is erg afwezig nu. Toeval? Ik dacht het niet, hij laat mario met opzet lopen![]()
![]()
Het was toen ook niet echt een fijne periode voor je. Dat is nu gelukkig anders.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:07 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik en dat is mss het stomme dat ik dat nou juist niet moet doen. Het is wel eerlijk. maarja dacht achteraf ook wat was het nut er nu van.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja maar dat maakt het altijd leuker als eindeloze bolk posts he? niet eens zijn mag met me?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij maakt van een smiley nog een discussie.Do what you love, love what you do!![]()
Vollkofferquote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
is bij jou 500 punten erg abwezig?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Niet alles draait om jou, vriend.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:11 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar dat maakt het altijd leuker als eindeloze bolk posts he? niet eens zijn mag met me?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
weet ik en hoor graag ook van anderen\?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Niet alles draait om jou, vriend.Do what you love, love what you do!![]()
Geen pizza gegeten nu.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
vind ook niet zeiken dan als ik wat over mezelf vertel omdat het maar saai is hier?
ieder staat vrij he om wat te vertellen of over te praten. ?Do what you love, love what you do!![]()
blijkbaar jullie hebben ook niet echt verhalen, maargoed op een reeks smiley en bolk kan ik weinig reageren. vertel dan ff wat opfzo?Do what you love, love what you do!![]()
vind wel leuk als mensen over vaktechnisch dingen vragen ofzo of elektro.
Die is al terug. Heeft gister iets van 12 uur geslapen. Ik ben nu aan het kijken waar ik haar de volgende reis naar toe kan laten maken. Het liefst ver weg.quote:
waar heen?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die is al terug. Heeft gister iets van 12 uur geslapen. Ik ben nu aan het kijken waar ik haar de volgende reis naar toe kan laten maken. Het liefst ver weg.Do what you love, love what you do!![]()
hoezo?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die is al terug. Heeft gister iets van 12 uur geslapen. Ik ben nu aan het kijken waar ik haar de volgende reis naar toe kan laten maken. Het liefst ver weg.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:18 schreef kree het volgende:
vind wel leuk als mensen over vaktechnisch dingen vragen ofzo of elektro.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die is al terug. Heeft gister iets van 12 uur geslapen. Ik ben nu aan het kijken waar ik haar de volgende reis naar toe kan laten maken. Het liefst ver weg.![]()
Pitcairn.
Leidt de weg.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat filmpje zegt ook echt niks over elektromonteur in vak enzo, maargoed moest lachen.Do what you love, love what you do!![]()
vind wel jullie onderschatten beetje het beroep als elektromonteur. nu weet ik heel breed dis moet alles hetzelfde.
maar het is allemaal iets gevaarlijker enzo als HR medewerker of noem maar.Do what you love, love what you do!![]()
nouja maakt niemand wat uit denk?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:28 schreef _UserName_ het volgende:
Ja denk het, is wat aan de vroege kantDo what you love, love what you do!![]()
Ze heeft het wel heel leuk gehad, vriendelijke mensen daar. Mooi moment was dat ze het fooiensysteem ontdekte.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen Freon UN.quote:
Schafen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Afro-Americans tippen niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze heeft het wel heel leuk gehad, vriendelijke mensen daar. Mooi moment was dat ze het fooiensysteem ontdekte.
Heer Bally.quote:
Mogge fruitquote:
Yessssquote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mogguh Bally!![]()
Lekker de weg op zometeen?![]()
![]()
Mr Pink.quote:
"on the road again" ?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:35 schreef _UserName_ het volgende:
@:FreshFruit heeft een titel voor de volgendeDo what you love, love what you do!![]()
Steve Buscemi's character in Reservoir Dogs, Mr. Pink, famously argued against tipping, which is often misattributed to Buscemi himself. In reality, Buscemi is a generous tipper and has even joked that he "throws Quentin Tarantino under the bus" for the misconception. The two have a playful history with the topic, which is compounded by a scene in Pulp Fiction where Buscemi cameos as a waiter who doesn't receive a tip, creating a full-circle moment for fans.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: