De kans is groter dat ik een straatpizza maakquote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Blijkbaar een teken dat je teveel hebt gedronken. 12-16 halve liters op een avond bv.
Ik zeg niks.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Blijkbaar een teken dat je teveel hebt gedronken. 12-16 halve liters op een avond bv.
naja ik noem het meer doom scenario als het is nu, maar prognose ziet er niet goed u9it, tekort dus.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
In het algemeen: ja
Dit gesprek: geen idee
Deze moest ik even aan AI vragen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De kans is groter dat ik een straatpizza maak
Ook lekker!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De kans is groter dat ik een straatpizza maak
Indrinken toch ?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat was voor jou een rustige avond?
Straatpizza met noodles vind ik altijd bijzonder om te zien.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze moest ik even aan AI vragen.
En mais.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Straatpizza met noodles vind ik altijd bijzonder om te zien.
betere wereld begint bij je zelf.quote:
Hey regent nu wel hard, is het een goed idee om het op te vangen voor het geval jij mij afsluit?quote:
Okquote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:28 schreef kree het volgende:
[..]
betere wereld begint bij je zelf.
hoe erover op, genoeg gezegd over wat ik zie in vakgebied en haat beetje praatjes die het dan beter weten en niks aan doen. prognose is gewoon kut en tekort. en dat kun je verifiëren bij staat enzo en prestatie vergelijking.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-10-2025 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
dat is anders want water afvoeren enzo voor boeren zodat ze met grote reackers op grond kunnen, hoogheemraadschap moet je daar voor b ij zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hey regent nu wel hard, is het een goed idee om het op te vangen voor het geval jij mij afsluit?
Waterschap.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:30 schreef kree het volgende:
[..]
dat is anders want water afvoeren enzo voor boeren zodat ze met grote reackers op grond kunnen, hoogheemraadschap moet je daar voor b ij zijn.
Ik vind het nogal flauw.quote:
Volgens mij snap je niet wat ik bedoel.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:24 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms ik denk niet en omdat ik weet. zelfde als dat mensen geen elektra meer krijgen he?
naja leg uit ff want mss niet, vertel maar?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Volgens mij snap je niet wat ik bedoel.
Het is zó moeilijk dat ze in Saoudi-Arabië gewoon drinkwater maken van zeewater.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:31 schreef kree het volgende:
het is niet zo makkelijk, maar als iemand het boeit leg ik uit waarom drinkwater nu zo moeilijk is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community
quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het is zó moeilijk dat ze in Saoudi-Arabië gewoon drinkwater maken van zeewater.Ja hier en ook hoor test project. reis wel gaat ff drinkwater prijs dubbel worden. voor datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
Problemen met je werkgever als iemand hier melding van maakt. Jij flikkert alles online, niet moeilijk te achterhalen wie je bent en waar je werkt. Snappie?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:33 schreef kree het volgende:
[..]
naja leg uit ff want mss niet, vertel maar?
Hoeveelste keer is dit nou vanavond/vannacht dat je dit roept.......?????quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:19 schreef kree het volgende:
zou jullie af moeten sluiten van drinkwater echt waar. mss snap je het dan.
denk er maar eens over als er geen water uit kraan komt wat je allemaal niet kunt doen..... oja.
Dame Sally.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoeveelste keer is dit nou vanavond/vannacht dat je dit roept.......?????![]()
Lekker belangrijk die prijs. 2x bijna niks is nog steeds bijna niks.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ja huwen ook hoor test project. reis wel gaat ff drinkwater prijs dubbel worden. voor dat
ia het erg denk je Sally? ik maak me zorgen als werknemer erin. en zie ff niet dat de rest denkt van hoe een probleem dit is.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoeveelste keer is dit nou vanavond/vannacht dat je dit roept.......?????![]()
gaat veel hoger worden ook omdat ik wel meer betaald wil worden.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lekker belangrijk die prijs. 2x bijna niks is nog steeds bijna niks.
Die mario kent het stoute hoekje van de videotheek wel goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |