Probleem opgelost.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dan ben ik een week lang dronken.
Dat weten wequote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:19 schreef kree het volgende:
zou jullie af moeten sluiten van drinkwater echt waar. mss snap je het dan.
denk er maar eens over als er geen water uit kraan komt wat je allemaal niet kunt doen..... oja.
Bier zuipen tot je pis roze is. Wat mis ik die tijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Bier zuipen tot je pis roze is. Wat mis ik die tijd.Roze pis, hoe danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
nou hoop maar, maar zover zal het niet komen, maar echt bedenk ff wel hoe het zo zal zijnquote:
Even een korte vakantie.quote:
Gedaanquote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:20 schreef kree het volgende:
[..]
nou hoop maar, maar zover zal het niet komen, maar echt bedenk ff wel hoe het zo zal zijn
vinden jullie trouwens dat ik er heftig op reageerde ? kweet niet. ik vind wel dat iedereen drinkwater wel ff te makkelijk neemt dat het er is.quote:
Met veel water.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij was wassen voordat wassen wassen was
Die gekke praatjes van jou gaan je nog een keer problemen opleveren.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:19 schreef kree het volgende:
zou jullie af moeten sluiten van drinkwater echt waar. mss snap je het dan.
denk er maar eens over als er geen water uit kraan komt wat je allemaal niet kunt doen..... oja.
In het algemeen: jaquote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:22 schreef kree het volgende:
[..]
vinden jullie trouwens dat ik er heftig op reageerde ? kweet niet. ik vind wel dat iedereen drinkwater wel ff te makkelijk neemt dat het er is.
Dat was zoquote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij was wassen voordat wassen wassen was
Blijkbaar een teken dat je teveel hebt gedronken. 12-16 halve liters op een avond bv.quote:
hmmms ik denk niet en omdat ik weet. zelfde als dat mensen geen elektra meer krijgen he?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die gekke praatjes van jou gaan je nog een keer problemen opleveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |