Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met wat anders?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ff ik kan er niks over zeggen. maar zou een goeie les zijn voor jullie om een week geen drinkwater te hebben uit kraan.Do what you love, love what you do!![]()
Zeg er dan niks over.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
voel je je moreel verheven ofzoquote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:06 schreef kree het volgende:
ff ik kan er niks over zeggen. maar zou een goeie les zijn voor jullie om een week geen drinkwater te hebben uit kraan.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Herhaling van zetten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
niet dat maar wel verantwoordelijk om gewoon mijn best te doen dat iedereen schoon drinkwater heeft in NL of iig mijn gebied dan.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
voel je je moreel verheven ofzo
en neem dat heel serieus. jullie zien niet in he, wat als er wat mis gaat en week geen water uit kraan?Do what you love, love what you do!![]()
waarom vul je voor ons in?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:09 schreef kree het volgende:
[..]
niet dat maar wel verantwoordelijk om gewoon mijn best te doen dat iedereen schoon drinkwater heeft in NL of iig mijn gebied dan.
en neem dat heel serieus. jullie zien niet in he, wat als er wat mis gaat en week geen water uit kraan?Uw ADH vitamine Worst
bij de mc donalds wohn je ?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
voel je je moreel verheven ofzo![]()
In de Mac op de Coolsingel zat vroeger vaak een dakloze man. Als ik teveel had besteld gaf ik hem wel ‘s een cheeseburger of nuggets of zo. Dat deden meerdere klanten. Blijkbaar is dat tegenwoordig niet meer.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:57 schreef hemarookworst het volgende:
McDonald's bezoeker eet eten andere klanten op
De politie heeft dinsdagavond een man weggestuurd uit de McDonald's op de Coolsingel in Rotterdam. Klanten die rustig zaten te eten in het fastfoodrestaurant moesten ongewenst hun eten delen, omdat de man hun eten pakte en op at.
Daarnaast vond de man het nodig om het personeel uit te schelden. De politie werd ingeschakeld en die stuurde de vervelende bezoeker weg.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
NIVEA.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
niet maar denk ook niet dat jullie snappen omdat het zo normaal is dat er water is....quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waarom vul je voor ons in?
het is niet onrealistisch hoor ff paar weken niet?Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb gister een dakloze een tas met blikjes en een Gaastra jas gegeven.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
In de Mac op de Coolsingel zat vroeger vaak een dakloze man. Als ik teveel had besteld gaf ik hem wel ‘s een cheeseburger of nuggets of zo. Dat deden meerdere klanten. Blijkbaar is dat tegenwoordig niet meer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan zijn we afhankelijk van... water in flessen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:06 schreef kree het volgende:
ff ik kan er niks over zeggen. maar zou een goeie les zijn voor jullie om een week geen drinkwater te hebben uit kraan.
Zegt zelfs de overheid!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
je vult weer in: ik denk dat jullie dit en dat zus zoquote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:10 schreef kree het volgende:
[..]
niet maar denk ook niet dat jullie snappen omdat het zo normaal is dat er water is....
het is niet onrealistisch hoor ff paar weken niet?Uw ADH vitamine Worst
als er nood is. en ja dit is geregeld, dan zorgen de waterbedrijven voor flessen punten enzo.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan zijn we afhankelijk van... water in flessen.
Zegt zelfs de overheid!
allemaal dingen die ik trouwens niet wist hiervoor, maar wel geregeld zijn. Er is een onwijs nood scenario als drinkwater via leidingen faalt.
om jullie gerust te stellen, maar daarom zit meer achter als jullie denken.Do what you love, love what you do!![]()
Nice!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb gister een dakloze een tas met blikjes en een Gaastra jas gegeven.![]()
Kijk eens waar je allemaal tijd voor hebt als je hier niet mag posten.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Goffer.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nice!![]()
Kijk eens waar je allemaal tijd voor hebt als je hier niet mag posten.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
vind het btw beetje matig he, want ik zie mijn verantwoording wel met wat i doe en mee bezig ben.
En dat jullie denken boeit niet allemaal? dat is het totaal niet, sterker nog daar is waar meerdere mee bezig zijn niet alleen bij mij. maar bij alle drinkwater bedrijven.Do what you love, love what you do!![]()
okequote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vroeger wel in die buurt van die mcdonalds![]()
Hij was er wel heel blij mee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan ben ik een week lang dronken.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:09 schreef kree het volgende:
[..]
niet dat maar wel verantwoordelijk om gewoon mijn best te doen dat iedereen schoon drinkwater heeft in NL of iig mijn gebied dan.
en neem dat heel serieus. jullie zien niet in he, wat als er wat mis gaat en week geen water uit kraan?
Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: