niet overall gratisquote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dat is zonde, in Oostenrijk zijn ze toch heel trots op hun water? In restaurants in Oostenrijk is kraanwater gratis omdat ze dat zien als een recht toch?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:37 schreef FreshFruit het volgende:
Een watersommelier is een expert die zich bezighoudt met de nuances van water, vergelijkbaar met een wijn sommelier met wijnen. Zij adviseren over de beste wateren voor verschillende smaken en doeleinden, zoals het combineren van water met gerechten, en beschikken over diepgaande kennis over factoren als mineralisatie, herkomst en smaakprofielen, vaak gemeten aan de hand van de 'Total Dissolved Solids' (TDS). Ze zijn werkzaam in restaurants, drankenhandels, en bij waterproducenten en verzorgen ook proeverijen.
Gelijk geabonneerd.quote:
a daar valt over te twisten en hoe gedaan, maar alle is oke in NL iig.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Weinig verschil in kwaliteit maar dat zegt niks over de smaak.
Nou ja zeg.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij post al jaren niet meer
Gaat erom dat er wel degelijk verschil in smaak is.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:40 schreef kree het volgende:
[..]
a daar valt over te twisten en hoe gedaan, maar alle is oke in NL iig.
bron water wat meeste zien als beter, zit meer vervuiling,ing in als wat uit je kraan komt. dat wil ik wel zeggenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:37 schreef FreshFruit het volgende:
Een watersommelier is een expert die zich bezighoudt met de nuances van water, vergelijkbaar met een wijn sommelier met wijnen. Zij adviseren over de beste wateren voor verschillende smaken en doeleinden, zoals het combineren van water met gerechten, en beschikken over diepgaande kennis over factoren als mineralisatie, herkomst en smaakprofielen, vaak gemeten aan de hand van de 'Total Dissolved Solids' (TDS). Ze zijn werkzaam in restaurants, drankenhandels, en bij waterproducenten en verzorgen ook proeverijen.
Er mogen van mij best wat mee onschadelijke stoffen in bronwater zitten zolang het maar lekkerder is dan dat gore kalkwater dat hier uit de kraan komt.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:47 schreef kree het volgende:
niet gereguleerd bron water en in flessen. en kunnen ze zeggen sprankelend water enzo u9it bron.
tis niet zo als je test geloofd. drinkwater in NL is beter. uit de kraan gewoon, zoek het maar na.
Rode druiven niet te snuiven!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
rode druiven? dat heb ik ook, boks ouwe
nou hoop het? iig wel voor ik insta als ik kijk wat we doen voor drinkwater.quote:
haha dan zie je het verkeerd welquote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:51 schreef KillemWieft het volgende:
Ik drink nog liever m’n eigen pis dan kraanwater.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:51 schreef KillemWieft het volgende:
Ik drink nog liever m’n eigen pis dan kraanwater.
je zit bijna in mijn achtertuinquote:
Kraanwater is om de plee mee door te spoelen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:52 schreef kree het volgende:
[..]
haha dan zie je het verkeerd welmaar succes met je eigen pis drinken
of als je wat snoepjes op hebtquote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kraanwater is om de plee mee door te spoelen.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
mams echt soms denk ik sluit een wijk eens week af en dan denken ze anders.... maarja dat mag niet he. maar mss dan waarderen jullie t wel dat de kraan open zetten drinkbaar water geeft.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je doet het niet gratis hè? Je krijgt ervoor betaald. Wat wil je nog meer? Schouderklopjes?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:54 schreef kree het volgende:
het irriteert me beetje dat jullie niet zien hoeveel moeite we doen toch om schoon drinkwater voor jullie uit de kraan te krijgen.
Dan snap je niet gewoon, hoeveel moeite er voor gedaan wordt>. voel het als aanval op mij eigenlijk.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:56 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
mams echt soms denk ik sluit een wijk eens week af en dan denken ze anders.... maarja dat mag niet he. maar mss dan waarderen jullie t wel dat de kraan open zetten drinkbaar water geeft.
Dat is mij niet ontgaan nee.quote:
Ik las al iets over....waterquote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, maar het nieuwe seizoen is begonnen.
nee geen schouder klopje. want idd mijn werk. maar weet dat er hoop mensen moeite voor doen voor je schoon water uit je kraan als je die open zet.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je doet het niet gratis hè? Je krijgt ervoor betaald. Wat wil je nog meer? Schouderklopjes?
Zou het bijv. in Spanje niet drinken.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:59 schreef kree het volgende:
[..]
nee geen schouder klopje. want idd mijn werk. maar weet dat er hoop mensen moeite voor doen voor je schoon water uit je kraan als je die open zet.
weet niet allemaal overal op wereld;d is dit normaal?
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:57 schreef hemarookworst het volgende:
McDonald's bezoeker eet eten andere klanten op
De politie heeft dinsdagavond een man weggestuurd uit de McDonald's op de Coolsingel in Rotterdam. Klanten die rustig zaten te eten in het fastfoodrestaurant moesten ongewenst hun eten delen, omdat de man hun eten pakte en op at.
Daarnaast vond de man het nodig om het personeel uit te schelden. De politie werd ingeschakeld en die stuurde de vervelende bezoeker weg.
In Griekenland kon het ook niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zou het bijv. in Spanje niet drinken.
ik wel en ook in balkan landen. hun doen er chloor bij dat is niet meer hier in NLquote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zou het bijv. in Spanje niet drinken.
Best veel.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:01 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
wat heb je vor idioten in jou land?
Arme kree.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is mij niet ontgaan nee.
Maar hij rookt, dus helaas
ik woon daarquote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:01 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
wat heb je vor idioten in jou land?
Met water ?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:02 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Nu verder slapen gvd
(na ibuprofen in genomen te hebben)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |