Dan heb je niet goed opgelet. Want we hebben ook het IJsselmeer nog.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:05 schreef kree het volgende:
[..]
ook andere meningen over en heb samen met hun cursus gedaan, jullie grondwater gaat industrie opzuipen nu onderhand.
hmmms ja ok. en hoe zuiveren ze die dan? ga me nou niet vertellen hoe want.hen er geweest hequote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet. Want we hebben ook het IJsselmeer nog.
Dan weet je het toch ? Ik ben daar ook geweest. Wat jij doet is bangpraten. Gaat je bij mij niet lukken.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:09 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms ja ok. en hoe zuiveren ze die dan? ga me nou niet vertellen hoe want.hen er geweest he.RO en UV dus.
En is dat een probleem? Het enige is dat hier de kalkwaarde wat hoger is dan bij jullie.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:11 schreef kree het volgende:
uit ijsel dus daar halen ze het vandaan. geen door duin, maar mer RO en UV
dat ze moeten bijmengen en dat het voor RO hogere kosten is wel.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En is dat een probleem? Het enige is dat hier de kalkwaarde wat hoger is dan bij jullie.
Geen watertekort, dat scheelt.quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:05 schreef mario390 het volgende:
deze meiden in reklame op tv zijn alijd in dominakostum
en roepen , roep an het wacht op je de rute
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen watertekort, dat scheelt.
Kom ik weer terug op de post van Killem. 2 keer niks is nog steeds niks.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:14 schreef kree het volgende:
[..]
dat ze moeten bijmengen en dat het voor RO hogere kosten is wel.
Dan kannie geen piza meer makenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zal jou eens afsluiten van het gas en elektriciteit
Ja snap wel. maar weet hogere kosten naar particulier bij kuub.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kom ik weer terug op de post van Killem. 2 keer niks is nog steeds niks.
Ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:17 schreef kree het volgende:
[..]
Ja snap wel. maar weet hogere kosten naar particulier bij kuub.
ik ook niet maar over paar jaar huilen mensen dat water zo duur is.quote:
En weer voor de 1000'ste keer of we maar van het water worden verstoken...quote:
Hey Blub. Nieuw plaatje ?quote:
Yepquote:
Bijna vakantie Dame.quote:
Net wakkerquote:
Morgen nog crea en dan vakantiequote:
Moet je vandaag nog werken ?quote:
Ja en maandag tot 12u00quote:
leg ff uit?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
gaa je niet en keer naar haja maken??
ff kakken ja?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:27 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga even een toilet doorspoelen.
Heb je niks aan als je water wordt afgeslotenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Thanks. M’n jacht helaas net niet in beeld.
Slim wel. De fiscus kan meelezen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Thanks. M’n jacht helaas net niet in beeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |