Die is al terug. Heeft gister iets van 12 uur geslapen. Ik ben nu aan het kijken waar ik haar de volgende reis naar toe kan laten maken. Het liefst ver weg.quote:
waar heen?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die is al terug. Heeft gister iets van 12 uur geslapen. Ik ben nu aan het kijken waar ik haar de volgende reis naar toe kan laten maken. Het liefst ver weg.
hoezo?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die is al terug. Heeft gister iets van 12 uur geslapen. Ik ben nu aan het kijken waar ik haar de volgende reis naar toe kan laten maken. Het liefst ver weg.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:18 schreef kree het volgende:
vind wel leuk als mensen over vaktechnisch dingen vragen ofzo of elektro.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leidt de weg.quote:
nouja maakt niemand wat uit denk?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:28 schreef _UserName_ het volgende:
Ja denk het, is wat aan de vroege kant
Ze heeft het wel heel leuk gehad, vriendelijke mensen daar. Mooi moment was dat ze het fooiensysteem ontdekte.quote:
Goedemorgen Freon UN.quote:
Afro-Americans tippen niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze heeft het wel heel leuk gehad, vriendelijke mensen daar. Mooi moment was dat ze het fooiensysteem ontdekte.
Heer Bally.quote:
Mogge fruitquote:
Yessssquote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mogguh Bally!![]()
Lekker de weg op zometeen?
Mr Pink.quote:
"on the road again" ?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:35 schreef _UserName_ het volgende:
@:FreshFruit heeft een titel voor de volgende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |