was dat tegej mij?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:36 schreef KillemWieft het volgende:
Zo praat je niet over je collega’s!
Neequote:
Siswet ?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:44 schreef mario390 het volgende:
hoezo noemte zich en meisje 2007 annus de dingen van zich anbod?
Wie bood haar anus aan?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:44 schreef mario390 het volgende:
hoezo noemte zich en meisje 2007 annus de dingen van zich anbod?
Doe maar even een linkje.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:47 schreef mario390 het volgende:
ik heb en nieuwe zouktrick
op wayback oude siten zoeken
niet altijd alles herhalen uit verleden is altijd wel handig. naja. haahahhaquote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:47 schreef mario390 het volgende:
ik heb en nieuwe zouktrick
op wayback oude siten zoeken
Niet helemaal eens. Mario komt regelmatig met dingen waar ik een aha erlebnis heb.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:50 schreef kree het volgende:
[..]
niet altijd alles herhalen uit verleden is altijd wel handig. naja. haahahha
begrijp hem toch vaak niet eigenlijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet helemaal eens. Mario komt regelmatig met dingen waar ik een aha erlebnis heb.
Ik ken hem ook al iets langer.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:53 schreef kree het volgende:
[..]
begrijp hem toch vaak niet eigenlijk.
Ongeveer 11 jaar nu.quote:
Iets meer rustig bedoel je ?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:00 schreef kree het volgende:
jq zeg ook maar wat ik denk enzo. enne is ook wel veranderd in de jaren.
meer niet zo zeer oordelen over anderen hebben, heb geleerd hiermeequote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:02 schreef kree het volgende:
[..]
meer niet zo zeer oordelen over anderen hebben, heb geleerd hiermee
meen echt. vind dat ik niet zo hard over anderen moet zijn.quote:
Ik werd ooit op je topics gewezen door meerdere mensen en toen ging je aardig tekeer wel.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:02 schreef kree het volgende:
[..]
meer niet zo zeer oordelen over anderen hebben, heb geleerd hiermee
Wie laat hem laufen ?quote:
weet ik en dat is mss het stomme dat ik dat nou juist niet moet doen. Het is wel eerlijk. maarja dacht achteraf ook wat was het nut er nu van.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik werd ooit op je topics gewezen door meerdere mensen en toen ging je aardig tekeer wel.
Je reageert op een random smileyquote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:05 schreef kree het volgende:
[..]
meen echt. vind dat ik niet zo hard over anderen moet zijn.
weet dat ik het niet slecht bedoel en mss is het altijd goed om ff discussie over dingen te hebben.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Je reageert op een random smiley
Er zit veel meer achter zo’n smiley dan je denkt!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Je reageert op een random smiley
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Er zit veel meer achter zo’n smiley dan je denkt!
Jij maakt van een smiley nog een discussie.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:08 schreef kree het volgende:
[..]
weet dat ik het niet slecht bedoel en mss is het altijd goed om ff discussie over dingen te hebben.
is bij jou 500 punten erg abwezig?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:09 schreef devzero het volgende:
[..]
@:justink is erg afwezig nu. Toeval? Ik dacht het niet, hij laat mario met opzet lopen
Het was toen ook niet echt een fijne periode voor je. Dat is nu gelukkig anders.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:07 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik en dat is mss het stomme dat ik dat nou juist niet moet doen. Het is wel eerlijk. maarja dacht achteraf ook wat was het nut er nu van.
Ja maar dat maakt het altijd leuker als eindeloze bolk posts he? niet eens zijn mag met me?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij maakt van een smiley nog een discussie.
Vollkofferquote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
is bij jou 500 punten erg abwezig?
Niet alles draait om jou, vriend.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:11 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar dat maakt het altijd leuker als eindeloze bolk posts he? niet eens zijn mag met me?
weet ik en hoor graag ook van anderen\?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Niet alles draait om jou, vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |