SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De Sahara is zonder meer erg droog.
Regelmatigquote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:22 schreef Arizona het volgende:
Wie van jullie is er wel eens in Tubbergen geweest?
Ik begin: Ik!
Ik ookquote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:22 schreef Arizona het volgende:
Ja, de kust kan het zwaar krijgen... Hier in het binnenland dan wat minder harde wind, maar hier komt 90 km per uur ook wel hard aan. Zeker omdat er nog best veel blad aan de bomen zit. En we hébben hier veel bomen! (In Tubbergen ook trouwens).quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:24 schreef Momo het volgende:
Morgenavond code oranje voor storm Benjamin
ik vast wel, maar kan me zo niet herinneren waaromquote:
Ow, dat is wel minder, mijn pa heeft net de hele tuin leeggeblazen. Gelukkig is het vakantie en kunnen de kinderen ook blazen. Wellicht is het ook mogelijk om de bladblazer aan mijn scootmobiel te maken, dan kan ik het ookquote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, de kust kan het zwaar krijgen... Hier in het binnenland dan wat minder harde wind, maar hier komt 90 km per uur ook wel hard aan. Zeker omdat er nog best veel blad aan de bomen zit. En we hébben hier veel bomen! (In Tubbergen ook trouwens).
Nee dat is niet eerlijk! Je vroeg wie van óns. En daar hoor jij niet bij dus jouw antwoord is fout.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:22 schreef Arizona het volgende:
Wellicht moet je overwegen om er eens op vakantie te gaanquote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:30 schreef Strani het volgende:
Verder denk ik niet dat ik er ooit geweest ben.
En anders moet het blad maar even blijven liggen toch? Of heb je er last van met je rolstoel?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, dat is wel minder, mijn pa heeft net de hele tuin leeggeblazen. Gelukkig is het vakantie en kunnen de kinderen ook blazen. Wellicht is het ook mogelijk om de bladblazer aan mijn scootmobiel te maken, dan kan ik het ook(Kost minder moeite dan aan de rolstoel)
Als we het niet weghalen, dan wordt het echt heel veel. We zitten natuurlijk midden in het bosquote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
En anders moet het blad maar even blijven liggen toch? Of heb je er last van met je rolstoel?
Nu is Geesteren niet zo héél grootquote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:30 schreef Meke het volgende:
O, ik zie dat het naast Geesteren ligt. Daar woonden vrienden van m'n ouders toen we jong waren. Toen ik een jaar of twee, drie was ben ik eens weggefietst op de fiets van hun dochtertjeHeel Geesteren doorgesjeest, ouders in paniek ditdatalles
Ahh ok, dan is het wel pure noodzaak.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Als we het niet weghalen, dan wordt het echt heel veel. We zitten natuurlijk midden in het bosEn het wordt echt spekglad helaas.
Alleen als jij meegaat!quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Wellicht moet je overwegen om er eens op vakantie te gaan
Wat een geestig verhaaltje.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:30 schreef Meke het volgende:
O, ik zie dat het naast Geesteren ligt. Daar woonden vrienden van m'n ouders toen we jong waren. Toen ik een jaar of twee, drie was ben ik eens weggefietst op de fiets van hun dochtertjeHeel Geesteren doorgesjeest, ouders in paniek ditdatalles
Als ze van de fiets was gevallen was het een naargeestig verhaaltje geweest.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat een geestig verhaaltje.
Zolang ze een mindervalidenmogelijkheid hebben is die optie er natuurlijk.quote:
Vast wel. We regelen gewoon wat moois. Twente stelt nooit teleur.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Zolang ze een mindervalidenmogelijkheid hebben is die optie er natuurlijk.
Aan de vlag op deze foto te zien ligt het ergens in Boos-Nederland.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:42 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb nog nooit van Tubbergen gehoord![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was ook waar ik aan moest denken, of Tante Toos misschien vroeger Juffrouw was ;Dquote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:43 schreef NailQueen het volgende:
mijn allereerste liefde dat was Tante Toos..
Dan kun jij gezellig met Strani en Troel meequote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:42 schreef NailQueen het volgende:
Ja, en als Tante Toos een jeweetwel had, was het Ome Kees geweest…quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ze van de fiets was gevallen was het een naargeestig verhaaltje geweest.
Op de kleuterschool een blauwe blokkendoos 🎵quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat was ook waar ik aan moest denken, of Tante Toos misschien vroeger Juffrouw was ;D
Haha, nee, maar als je een peuter kwijt bent is denk ik alles te grootquote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu is Geesteren niet zo héél grootmaar toch, wat een avonturier ben je toch
![]()
Je bent ook vast wel eens in het Springendal geweest? Dat ligt deels in gemeente Tubbergen. Prachtig vind ik het daar, wij wandelen er regelmatig.
Ik loop hier ook zo het bos in, heerlijkquote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:33 schreef Troel het volgende:
Ik steek liever gewoon over naar het Buurserzand
Waai rustig aan als je hier langs looptquote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik loop hier ook zo het bos in, heerlijk![]()
Maar in het weekend of op zomeravonden vinden we het ook mooi om naar andere natuurgebieden te gaan. Zoals ook het Lutterzand, Buurserzand, of Twickel, of de Sallandse Heuvelrug.
Eigenlijk is het dus -Troel.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:23 schreef Troel het volgende:
Wisten jullie trouwens dat ze op mij nooit boos werd, alsof ik een streepje voor had ofzo.
Ho wacht even, dat moeten @Troel en ik eerst even samen bespreken.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan kun jij gezellig met Strani en Troel mee
Van Tubbergen zonder T had ik wel gehoord. Niet dat ik daar ooit ben geweest overigens.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:42 schreef NailQueen het volgende:
Nou ja. Als je Ed Sheeran opzet dan hoef je het niet eens meer te bespreken.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ho wacht even, dat moeten @:troel en ik eerst even samen bespreken.
Gun mij nou een keer een Ed Sheeran vrije dag. Ik heb al heel lang niet over hem geklaagd!quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja. Als je Ed Sheeran opzet dan hoef je het niet eens meer te bespreken.
Ik kan helaas niet voor Redefine onderhandelen maar ik stel wat mezelf betreft voor dat ik Ed Sheeran niet meer (in verband met jou) noem als jij geen verschrikkelijke Spaans aandoende liedjes noemt (in verband met mij).quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gun mij nou een keer een Ed Sheeran vrije dag. Ik heb al heel lang niet over hem geklaagd!
Thinking out loud over je bad habits?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet voor Redefine onderhandelen maar ik stel wat mezelf betreft voor dat ik Ed Sheeran niet meer (in verband met jou) noem als jij geen verschrikkelijke Spaans aandoende liedjes noemt (in verband met mij).
Als we deze wapenstilstand succesvol tot stand kunnen brengen, kunnen andere partijen zich wellicht aansluiten.
Wow dat is Perfect. Krijg ik echt Shivers van!quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Thinking out loud over je bad habits?
Nou ja @Strani wilde gewoon rustig weg met @Troel, daar helpt Ed wel bijquote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gun mij nou een keer een Ed Sheeran vrije dag. Ik heb al heel lang niet over hem geklaagd!
Graag gedaan hequote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet voor Redefine onderhandelen maar ik stel wat mezelf betreft voor dat ik Ed Sheeran niet meer (in verband met jou) noem als jij geen verschrikkelijke Spaans aandoende liedjes noemt (in verband met mij).
Als we deze wapenstilstand succesvol tot stand kunnen brengen, kunnen andere partijen zich wellicht aansluiten.
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Thinking out loud over je bad habits?
Jullie zijn samen wel het A-Team.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Wow dat is Perfect. Krijg ik echt Shivers van!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |