SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Hoe is het met mailyquote:
Zo werkt dat toch altijd?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:28 schreef Nattekat het volgende:
Waarom heb ik nu meer energie op feitelijk gewoon te weinig slaap dan als ik wel netjes aan mijn 8 uur slaap kom, hoe werkt dit?
Weinig slapen = meer energie klinkt niet echt logisch.quote:
Te weinig slapen, hele dag lamlendig. 's Avonds alle energie en dan weer niet in slaap kunnen komenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:28 schreef Nattekat het volgende:
Waarom heb ik nu meer energie op feitelijk gewoon te weinig slaap dan als ik wel netjes aan mijn 8 uur slaap kom, hoe werkt dit?
Minder slaap is meer energie omdat je op meer stress leeftquote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weinig slapen = meer energie klinkt niet echt logisch.
Merk wel dat ik te weinig slaap heb, dus dit is ook niet dagen vol te houden zo.
#perfectlivequote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Te weinig slapen, hele dag lamlendig. 's Avonds alle energie en dan weer niet in slaap kunnen komen
Ik wacht nog op de energiequote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Te weinig slapen, hele dag lamlendig. 's Avonds alle energie en dan weer niet in slaap kunnen komen
komt door al die monster van afgelopen dagenquote:
Op stress leven is mijn status quo.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Minder slaap is meer energie omdat je op meer stress leeft
En soms een celsiusquote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
komt door al die monster van afgelopen dagen
Dat wordt volgens mij ook al weer een stuk minder. Vroeger was het nog erger.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zie tegenwoordig veel filmpjes op YT van Japanse kantoorslaven die werkweken van 65-70 uur maken en dan compleet kapot gaan enzo. WOrd je ook niet blij van eigenlijk.
Die mensen hebben zichzelf geconditioneerd om altijd op stress door te kunnen gaan. Ik ben er gelukkig op vrij vroege leeftijd al achter gekomen dat af en toe gewoon lekker op de bank hangen om tot rust te komen heel gezond is.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zie tegenwoordig veel filmpjes op YT van Japanse kantoorslaven die werkweken van 65-70 uur maken en dan compleet kapot gaan enzo. WOrd je ook niet blij van eigenlijk.
Knap dat ze alsnog een erg grote staatsschuld hebbenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Japan heeft een groot personeelstekort.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Knap dat ze alsnog een erg grote staatsschuld hebben
#storyofmylifequote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die leven door te werkenquote:
Ik leef door te etenquote:
daar hebben zij geen tijd voorquote:
Is die weg?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die is pas tevreden als zurig mevrouwtje weer terug is.
Ik denk het te wetenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet niet eens over wie ik het heb
Wat een verspilling van je zondagquote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op stress leven is mijn status quo.
Om vervolgens elke zondag compleet nutteloos de hele dag op de bank te hangen
Ja hoor.quote:
Ja ze jagen iedereen de dood in met die werkcultuur van zequote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Japan heeft een groot personeelstekort.
lilak is toch geen zurig mevrouwtje?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk het te weten
Eigenwijs vooralquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
lilak is toch geen zurig mevrouwtje?
Ik kan gewoon meelezen hier hoor.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
SourLipps?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan gewoon meelezen hier hoor.
CHERRYquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vind het ergens wel interessant dat zowel Japan als Zuid-Korea een groeiende demografische crisis hebben wegens vergrijzing, maar om tegengestelde redenen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ze jagen iedereen de dood in met die werkcultuur van ze
Zure cherry?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou vertelquote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk het te weten
Afleren!quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:13 schreef Ama het volgende:
Echt hoezo denkt mijn kat de laatste tijd dat ze gewoon op de salontafel mag.
Waarom denk jij dat ze dat niet magquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:13 schreef Ama het volgende:
Haar huis, haar regelsquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:13 schreef Ama het volgende:
Hoe moet ik dit zien?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vind het ergens wel interessant dat zowel Japan als Zuid-Korea een groeiende demografische crisis hebben wegens vergrijzing, maar om tegengestelde redenen.
In Japan maken ze er niet genoeg en in Zuid-Korea gaan ze allemaal weg?quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:13 schreef Ama het volgende:
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat ze dat niet mag
Fijn dat ik ook nog steun krijg.quote:
🤷quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:29 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Fijn dat ik ook nog steun krijg.
Eten is levenquote:
Correct.quote:
Je hebt van die mensen die steeds smoesjes hebben vanwege hun kinderen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
De hele dag vandaag in een workshop / vergadering gezeten. Ik was er op een gegeven moment echt klaar mee en heb de hond als excuus gebruikt. Dat hij thuis de boel aan het afbreken was.
Toen zijn we naar het bos gegaan voor bijna 2 uur. Dat hadden we nodig.
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:45 schreef CherryLips het volgende:
Straks even een kroket bij Smullers uit de muur trekken. Kijk er nu al naar uit.
Het was 4 uur in de middag joh. De vergadering was al uitgelopen. Was goed met ze.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt van die mensen die steeds smoesjes hebben vanwege hun kinderen.
Die persoon ben jij.
Er komt een moment dat de hont een knop krijgt om jou te waarschuwen dat je naar huis moet komenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
De hele dag vandaag in een workshop / vergadering gezeten. Ik was er op een gegeven moment echt klaar mee en heb de hond als excuus gebruikt. Dat hij thuis de boel aan het afbreken was.
Toen zijn we naar het bos gegaan voor bijna 2 uur. Dat hadden we nodig.
ja als de hond de boel heeft afgebroken moet je wel opruimen inderdaadquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Ff T ZZ met chocolade en koekjes.
Dan even beetje opruimen denk ik hier.
Om vier uur is de dag net begonnen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het was 4 uur in de middag joh. De vergadering was al uitgelopen. Was goed met ze.
Huehue.quote:
Ik heb net een halve reep opquote:
En dan toch nog kroketten gaan eten..quote:
Hij keek al zielig naar de camera vandaagquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:51 schreef maily het volgende:
[..]
Er komt een moment dat de hont een knop krijgt om jou te waarschuwen dat je naar huis moet komen
Allebei niet lekkerquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hadden ook chocola met muntmaar sinaasappel was populairder.
Even iets warms. Huehue.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En dan toch nog kroketten gaan eten..
Krokola.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En dan toch nog kroketten gaan eten..
Hmm, that could workquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee he
Ik heb wel zeven pakken KitKat met gingerbread. Niet allemaal voor mij
Verrassend.quote:
Ik heb anders nog wel iets warms voor je huehuehuequote:
M&Squote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb me nog ingehouden. De M&S had megarepen met chocola en pinda's en pindakaas. Acht pondwas heeeel verleidelijk.
Ik heb ook nog chocolade met muntquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hadden ook chocola met muntmaar sinaasappel was populairder.
Die had ik op vakantie ook gehaald, maar vond ze niet heel denderendquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee he
Ik heb wel zeven pakken KitKat met gingerbread. Niet allemaal voor mij
Die friet met van die lauwwarme mayo is daar ook altijd wel top.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:00 schreef CherryLips het volgende:
Eerst pissen straks en dan een kroket. Laat ik die volgorde maar aanhouden.
IKEA had eerst ook zoiets, die was wel lekkerder. Hopelijk hebben ze die dit jaar weerquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die had ik op vakantie ook gehaald, maar vond ze niet heel denderend
goed je handjes wassenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:00 schreef CherryLips het volgende:
Eerst pissen straks en dan een kroket. Laat ik die volgorde maar aanhouden.
dan zou ik wat zeep aanradenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed idee, dat heb ik ook al een uurtje of zeven niet meer gedaan.
Ze hadden in de walmart wel echt tig verschillende smaakjes Kitkat en dergelijke voor Halloweenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
IKEA had eerst ook zoiets, die was wel lekkerder. Hopelijk hebben ze die dit jaar weer
Ik heb wel met pindakaas opquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hadden in de walmart wel echt tig verschillende smaakjes Kitkat en dergelijke voor Halloween
Waar is je koffer vol Halloween decoratie voor mij en @CherryLipsquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hadden in de walmart wel echt tig verschillende smaakjes Kitkat en dergelijke voor Halloween
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Waar is je koffer vol Halloween decoratie voor mij en @:cherrylips
Koffer zat al vol, heb alleen wat plastic bordjes en bekers met Halloween decoratiequote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Waar is je koffer vol Halloween decoratie voor mij en @:cherrylips
Krijgen we ook een reisverslag?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:06 schreef CherryLips het volgende:
https://imgur.com/a/koo6CpS#roIX2qu
Ik was wel content met dit kiekje.
Benieuwd hoe lang dat is.quote:
quote:"sponningen"
wilt u ons bellen op onderstaand nummer op aangegeven tijden
Jammer de pammerquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Koffer zat al vol, heb alleen wat plastic bordjes en bekers met Halloween decoratie
Vast niet langer dan die van mijquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Benieuwd hoe lang dat is.
Dun dun dunnnnn....quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:09 schreef mschol het volgende:
onheilspellend briefje aan de deur
[..]
Begin jij danquote:
Die van mij staat er al lang johquote:
Daar kom ik nooitquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die van mij staat er al lang johLTVDK in TRV / Rondreizen door de USA #19 God bless our stars & stripes!
Heb hem hier ook al gepostquote:
Neuh het was allemaal niet zo spannend. Behalve deze vos. En vanmiddag een kraai die aan m'n capuchon zat te sjorren.quote:
Geen mooie herfstpaadjes met oranje blaadjes?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh het was allemaal niet zo spannend. Behalve deze vos. En vanmiddag een kraai die aan m'n capuchon zat te sjorren.
En je krijgt zeker niet voor 4 betaald?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:14 schreef mschol het volgende:
ik ga zo maar wat tosti's maken
werk was weer aanpoten, collega ziek naar huis dus was weer voor 4 man werken {
Hij heeft ook "maar" een paar keer het linkje hier gedropt...quote:
Jawel maar m'n telefoon maakt kleurloze fletse foto's.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen mooie herfstpaadjes met oranje blaadjes?
nope, was dat maar zoquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En je krijgt zeker niet voor 4 betaald?
Dat klinkt niet best.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:18 schreef mschol het volgende:
[..]
nope, was dat maar zo
maar goed, het is wat het is.. Heb wel te doen met collega, die heeft gister een forse reality check gekregen van een psychiater
niet echt, maar tegelijkertijd gaat ze nu de hulp krijgen die nodig is, op heel veel vlakken, dus dat is positiefquote:
Damnquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:21 schreef CherryLips het volgende:
Arme Britten.
https://imgur.com/a/I9DOaNc#hBhJ4wV
Gewoon beetje nabewerkenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jawel maar m'n telefoon maakt kleurloze fletse foto's.
En alsnog mensen die het missenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij heeft ook "maar" een paar keer het linkje hier gedropt...
Duur geintje het zeebanket daarquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:21 schreef CherryLips het volgende:
Arme Britten.
"maar" euro of 1,5 duurder dan bij de jumbo voor datzelfde pakjequote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:21 schreef CherryLips het volgende:
Arme Britten.
Bontebal zal bij zijn met je stemquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Stemwijzer: 50Plus.
Kieskompas: CDA.
Je had ook gewoon mijn reisverslag kunnen lezen ipv die stomme wijzertjes te doenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Stemwijzer: 50Plus.
Kieskompas: CDA.
Echt hequote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je had ook gewoon mijn reisverslag kunnen lezen ipv die stomme wijzertjes te doen
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Forum voor Democratie heeft ook een eigen stemwijzer https://fvd.nl/forumwijzer
quote:FVD score
48%
quote:FVD score
17%
Ik dacht dat ze tegenwoordig 2,85 waren?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:26 schreef mschol het volgende:
[..]
"maar" euro of 1,5 duurder dan bij de jumbo voor datzelfde pakje(als ik de koers op google moet geloven)
dat het daar allemaal belachelijk duur is geworden, dat is wel triest ja
Steek je voet uit.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:54 schreef CherryLips het volgende:
Er rent een kind steeds heen en weer door de trein.
Verleidelijk.quote:
Rennen met een lolly in je mond is ook niet echt slim.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verleidelijk.
Maar hij heeft een lolly in z'n mond dus dat zou extra slechte karma zijn.
only one way to find outquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Rennen met een lolly in je mond is ook niet echt slim.
ik had gegoogled, daaruit leek dat niet het geval..quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze tegenwoordig 2,85 waren?
je bent nu nog in UK?quote:
doet me denken aan dat kind op een trampoline dat half in een snoepje stikt en zusje een heimlich greep uitvoert om em te helpenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Rennen met een lolly in je mond is ook niet echt slim.
Heb ik gelezen, indrukwekkendquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je had ook gewoon mijn reisverslag kunnen lezen ipv die stomme wijzertjes te doen
Bij de action verkopen ze deze ook geloof ik.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had gegoogled, daaruit leek dat niet het geval..
maar wellicht heb ik niet goed gegoogled hoor
[..]
je bent nu nog in UK?
[..]
doet me denken aan dat kind op een trampoline dat half in een snoepje stikt en zusje een heimlich greep uitvoert om em te helpen
dat filmpje zag ik van de week .... zo goed zo snel als zij dat in de gaten had .....quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had gegoogled, daaruit leek dat niet het geval..
maar wellicht heb ik niet goed gegoogled hoor
[..]
je bent nu nog in UK?
[..]
doet me denken aan dat kind op een trampoline dat half in een snoepje stikt en zusje een heimlich greep uitvoert om em te helpen
ik hoop dat ze wat geleerd hebbenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:01 schreef maily het volgende:
[..]
dat filmpje zag ik van de week .... zo goed zo snel als zij dat in de gaten had .....
ze deden een wedstrijd wie het langst over dat snoepje kon doen ofzoiets
ohh dat verklaart het misschienquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de action verkopen ze deze ook geloof ik.
En lukte datquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeerde de kroket wel af te rekenen met m'n ov-chipkaart.
Al is de reiziger nog zo snel....quote:
Jammerquote:
Nee dank jequote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
wie mag ik volproppen met milka?
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dank je
Ik ga een versgebakken chocolade bananenbroodmuffin proeven
Opzich logischquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeerde de kroket wel af te rekenen met m'n ov-chipkaart.
Wil je ook een muffin?quote:
nee dankje, heb een tostiquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
wie mag ik volproppen met milka?
Al die pasjes ook.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Opzich logisch
Bij het OV inchecken met je betaalpas
Dus waarom niet je eten afrekenen met je OV-kaart
Ja, gedoetjesquote:
Gewoon van alles watquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dank je
Ik ga een versgebakken chocolade bananenbroodmuffin proeven
@Nattekat vindt hier wat van.quote:
Dank jequote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:37 schreef essnhills het volgende:
*deelt muffins uit
Ze zijn nog een beetje warm
Die vindt ze er vast ook lekker uitzienquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
@:nattekat vindt hier wat van.
Je kan voorstellen een muffin op te vreten?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
echt he
als ik tegen vlinder zeg dat ik haar wil opvreten zegt ze dat ik normaal moet doen
kan toch niet
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan voorstellen een muffin op te vreten?
Vreet r dan op dan ben je ook van dat gezeik afquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
echt he
als ik tegen vlinder zeg dat ik haar wil opvreten zegt ze dat ik normaal moet doen
kan toch niet
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Vreet r dan op dan ben je ook van dat gezeik af
Dat kun je inderdaad nietquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
zegt ze dat ik normaal moet doen
kan toch niet
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat kun je inderdaad niet
Je bent wel heel erg enthousiast met ze uitdelen, wat zit er inquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:37 schreef essnhills het volgende:
*deelt muffins uit
Ze zijn nog een beetje warm
Uhm uhm uhmquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent wel heel erg enthousiast met ze uitdelen, wat zit er in
SPOILER: verslavende middelenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhm uhm uhmJa zie je, je probeert hier gewoon iedereen verslaafd te makenSPOILER: verslavende middelenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Jaquote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zie je, je probeert hier gewoon iedereen verslaafd te maken
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhm uhm uhmzoute patatSPOILER: verslavende middelenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en bakingsoda verslavend?![]()
Hier een beetje doen van 'hihi ik ben schattige essie en ik heb voor iedereen wat lekkers gemaakt', maar stiekem ...quote:
Ja bakingsodaquote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:05 schreef mschol het volgende:
[..]
zoute patat![]()
en bakingsoda verslavend?
Ja beste vermomming welquote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier een beetje doen van 'hihi ik ben schattige essie en ik heb voor iedereen wat lekkers gemaakt', maar stiekem ...
Om op te vretenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
@:nattekat vindt hier wat van.
Pssstquote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:11 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn twee muffins
bubbels in wat?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja bakingsoda
Maakt van die mooie bubbels
Gecombineerd met iets zuursquote:
Levert het wel een beetje centjes op?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja beste vermomming wel
Niemand verdenkt mij van handel in verslavende middelen
oh, okequote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gecombineerd met iets zuurs
Dan gaat het bubbelen
Nee dat nietquote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Levert het wel een beetje centjes op?
Dan gaat er ergens iets misquote:
Dat is ook gelijk een goede manier om te testen of je baking soda nog goed isquote:
Jaquote:
Misschien moet je het dan niet de hele tijd gratis weggevenquote:
Ohhhh is dat hetquote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moet je het dan niet de hele tijd gratis weggeven
ja mevrouw de kokquote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:26 schreef essnhills het volgende:
Als je een recept hebt waar helemaal geen zuurtje in zit en je kan/wil het ook niet toevoegen dan moet je trouwens bakpoeder gebruiken. Dat zorgt ook voor luchtigheid maar dan op een andere manier.
Je moet gewoon een soort mythe creëren zodat mensen in de rij gaan liggen om jouw baksels te mogen proevenquote:
Dat is heul geen mythe, dat is gewoon waarheidquote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet gewoon een soort mythe creëren zodat mensen in de rij gaan liggen om jouw baksels te mogen proeven
Goed hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:32 schreef mschol het volgende:
@:ama hoe is je dag in de branderij trouwens gegaan?
Ik gok dat hij iets van prednison slikt.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:32 schreef mschol het volgende:
sow, die medicijnen zijn niet lief geweest voor martijn krabbe(en ja, rest is ook gewoon klote maar hij is zo veranderd)
nee oke, maar was benieuwd hoe het was gegaan zo je eerste dagquote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Goed hoormaar ben er niet de hele dag he. Morgenochtend weer.
Ja verrassend goed eigenlijk.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:38 schreef mschol het volgende:
[..]
nee oke, maar was benieuwd hoe het was gegaan zo je eerste dag
Wel bewonderingswaardig dat hij er gewoon bij wasquote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik gok dat hij iets van prednison slikt.
Ik ben thuis dus zwaai ik vanaf mijn balkonquote:Op donderdag 16 oktober 2025 23:03 schreef Koen66 het volgende:
morgen weer richting Brabant Valkenswaard, ff zwaaien naar @:bomenverzameling
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 23:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben thuis dus zwaai ik vanaf mijn balkon
Ik had vorige week de caviakooi schoongemaakt met schoonmaakazijn en dat begon ook te bruisenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is ook gelijk een goede manier om te testen of je baking soda nog goed is
Scheutje azijn in een glas, beetje bakingsoda erbij. Als het flink gaat borrelen dan is het nog goed bruikbaar
Online lees je ook dat je met azijn en baking soda goed kan schoonmaken. Maar dat klopt dan weer niet.
Je kan schoonmaken met azijn, en je kan schoonmaken met baking soda. Maar bij elkaar heft het de werking van de ander op en ziet het er alleen leuk uit met het geborrel
Het borrelen is dan wel weer geschikt om mee te bakken. Het creëert luchtbelletjes in je beslag/deeg en dat zorgt voor luchtigheid
Alleen moet je dan niet te lang wachten met het bakken want dan is het uitgeborreld en zijn de luchtbelletjes weer verdwenen en dan wordt het dus niet luchtig.
En er moet dan wel iets met een zuurtje (al is hrt maar een beetje, zoals nu bij deze muffins van de geprakte overrijpe banaan) in. Een scheutje citroensap of karnemelk kan ook
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 23:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga er ook in. Morgen weer begeleiding over de vloer
Ik ook wel een beetje maar ja als ik nu niet naar bed ga wordt het morgenvroeg wel erg lastig om wakker te worden.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben geestelijk nog iets te wakker
ach ik heb thuiswerkdagje en uur of 15 auto in richting het zuidenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 23:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje maar ja als ik nu niet naar bed ga wordt het morgenvroeg wel erg lastig om wakker te worden.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GIZMO VOLPRRRRRRRRRRRRRRRROPPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
PRRRRRRRRRRRRROPquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 00:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GIZMO VOLPRRRRRRRRRRRRRRRROPPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
uiteraardquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 05:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ha, uitslapen. Tuurlijk lukt dat niet. Gewoon wakker worden op de tijd van de wekker.
Is er een andere optie?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 05:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ha, uitslapen. Tuurlijk lukt dat niet. Gewoon wakker worden op de tijd van de wekker.
Dat laatste gebeurt me nou zeldenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 07:10 schreef mschol het volgende:
[..]
paar uur voor of na de wekker wakker worden
nee, dit was geen lul, hartstikke aardige (oudere) ventquote:
Naar Fles? Waarom zou je z'n dag nog erger maken?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 07:48 schreef mschol het volgende:
bouwlui gebeld, komt zo iemand aan..
kunnen ze dat ook weer afstrepen van hun lijstje
wellicht was dat beter dan een teambuiliding sessiequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 07:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Naar Fles? Waarom zou je z'n dag nog erger maken?
Ga jij vandaag? Ik weet nog niet of ik gaquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 05:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga in het weekend wel weer.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ga jij vandaag? Ik weet nog niet of ik ga
Nee. Het heeft vannacht een snack mee naar bed genomen en ligt nu dat te bewaken in bed. Inclusief grommen en uitvallen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 08:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ha Muis, is het beest al buiten geweest?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 08:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Het heeft vannacht een snack mee naar bed genomen en ligt nu dat te bewaken in bed. Inclusief grommen en uitvallen.
Dus ik hoor het wel van hem als hij zover is en het los wil laten gaan.
Nee, ik ga morgen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ga jij vandaag? Ik weet nog niet of ik ga
Dat heeft daar weinig mee te maken, het is gewoon even straathond gedrag enzo.quote:
Waarschijnlijk loopt-ie straks weer vrolijk over straat.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 08:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat heeft daar weinig mee te maken, het is gewoon even straathond gedrag enzo.
Maar het betekent wel dat we op bed liggen wel meer gaan beperken en het los aanbieden van snacks ook.
Hij moet vanzelf plassen en het moet wel heel ver gaan en niet te trainen zijn voordat hij retour afzender gaat.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 08:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk loopt-ie straks weer vrolijk over straat.
Niet zo slecht praten over mijn partij jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 08:59 schreef Koen66 het volgende:
dat filmpje van D66 is pure cringe.... Inzetten op nieuwe steden bouwen. Maar ook tegelijk grenzen open laten en stikstof-reductie..........
Hoe kan je dingen roepen die compleet in tegenstelling zijn met elkaar
Dat komt wel goed hoor. Als-ie echt onhandelbaar was, was dat al lang gebleken, lijkt me.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 08:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij moet vanzelf plassen en het moet wel heel ver gaan en niet te trainen zijn voordat hij retour afzender gaat.
Sinds wanneer ben jij D66? Ik dacht je NSC wasquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 08:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet zo slecht praten over mijn partij ja
Ik ben extreem zwevend.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij D66? Ik dacht je NSC was
blijkbaar is helemaal niemand meer nscquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij D66? Ik dacht je NSC was
Pas je op dat je niet verder links afslaat? Voor je het weet draag je ook een watermeloenspeldje en eet je tofuquote:
watermeloenspeldje?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pas je op dat je niet verder links afslaat? Voor je het weet draag je ook een watermeloenspeldje en eet je tofu
Zelfs Omtzigt niet meer.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
blijkbaar is helemaal niemand meer nsc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |