Hmm, that could workquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee he
Ik heb wel zeven pakken KitKat met gingerbread. Niet allemaal voor mij
Verrassend.quote:
Ik heb anders nog wel iets warms voor je huehuehuequote:
M&Squote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb me nog ingehouden. De M&S had megarepen met chocola en pinda's en pindakaas. Acht pondwas heeeel verleidelijk.
Ik heb ook nog chocolade met muntquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hadden ook chocola met muntmaar sinaasappel was populairder.
Die had ik op vakantie ook gehaald, maar vond ze niet heel denderendquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee he
Ik heb wel zeven pakken KitKat met gingerbread. Niet allemaal voor mij
Die friet met van die lauwwarme mayo is daar ook altijd wel top.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:00 schreef CherryLips het volgende:
Eerst pissen straks en dan een kroket. Laat ik die volgorde maar aanhouden.
IKEA had eerst ook zoiets, die was wel lekkerder. Hopelijk hebben ze die dit jaar weerquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die had ik op vakantie ook gehaald, maar vond ze niet heel denderend
goed je handjes wassenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:00 schreef CherryLips het volgende:
Eerst pissen straks en dan een kroket. Laat ik die volgorde maar aanhouden.
dan zou ik wat zeep aanradenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed idee, dat heb ik ook al een uurtje of zeven niet meer gedaan.
Ze hadden in de walmart wel echt tig verschillende smaakjes Kitkat en dergelijke voor Halloweenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
IKEA had eerst ook zoiets, die was wel lekkerder. Hopelijk hebben ze die dit jaar weer
Ik heb wel met pindakaas opquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hadden in de walmart wel echt tig verschillende smaakjes Kitkat en dergelijke voor Halloween
Waar is je koffer vol Halloween decoratie voor mij en @CherryLipsquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hadden in de walmart wel echt tig verschillende smaakjes Kitkat en dergelijke voor Halloween
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Waar is je koffer vol Halloween decoratie voor mij en @:cherrylips
Koffer zat al vol, heb alleen wat plastic bordjes en bekers met Halloween decoratiequote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Waar is je koffer vol Halloween decoratie voor mij en @:cherrylips
Krijgen we ook een reisverslag?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:06 schreef CherryLips het volgende:
https://imgur.com/a/koo6CpS#roIX2qu
Ik was wel content met dit kiekje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |