Nee. Het heeft vannacht een snack mee naar bed genomen en ligt nu dat te bewaken in bed. Inclusief grommen en uitvallen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 08:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ha Muis, is het beest al buiten geweest?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 08:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Het heeft vannacht een snack mee naar bed genomen en ligt nu dat te bewaken in bed. Inclusief grommen en uitvallen.
Dus ik hoor het wel van hem als hij zover is en het los wil laten gaan.
Nee, ik ga morgen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ga jij vandaag? Ik weet nog niet of ik ga
Dat heeft daar weinig mee te maken, het is gewoon even straathond gedrag enzo.quote:
Waarschijnlijk loopt-ie straks weer vrolijk over straat.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 08:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat heeft daar weinig mee te maken, het is gewoon even straathond gedrag enzo.
Maar het betekent wel dat we op bed liggen wel meer gaan beperken en het los aanbieden van snacks ook.
Hij moet vanzelf plassen en het moet wel heel ver gaan en niet te trainen zijn voordat hij retour afzender gaat.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 08:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk loopt-ie straks weer vrolijk over straat.
Niet zo slecht praten over mijn partij jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 08:59 schreef Koen66 het volgende:
dat filmpje van D66 is pure cringe.... Inzetten op nieuwe steden bouwen. Maar ook tegelijk grenzen open laten en stikstof-reductie..........
Hoe kan je dingen roepen die compleet in tegenstelling zijn met elkaar
Dat komt wel goed hoor. Als-ie echt onhandelbaar was, was dat al lang gebleken, lijkt me.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 08:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij moet vanzelf plassen en het moet wel heel ver gaan en niet te trainen zijn voordat hij retour afzender gaat.
Sinds wanneer ben jij D66? Ik dacht je NSC wasquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 08:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet zo slecht praten over mijn partij ja
Ik ben extreem zwevend.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij D66? Ik dacht je NSC was
blijkbaar is helemaal niemand meer nscquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij D66? Ik dacht je NSC was
Pas je op dat je niet verder links afslaat? Voor je het weet draag je ook een watermeloenspeldje en eet je tofuquote:
watermeloenspeldje?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pas je op dat je niet verder links afslaat? Voor je het weet draag je ook een watermeloenspeldje en eet je tofu
Zelfs Omtzigt niet meer.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
blijkbaar is helemaal niemand meer nsc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |