SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Hoe is het met mailyquote:
Zo werkt dat toch altijd?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:28 schreef Nattekat het volgende:
Waarom heb ik nu meer energie op feitelijk gewoon te weinig slaap dan als ik wel netjes aan mijn 8 uur slaap kom, hoe werkt dit?
Weinig slapen = meer energie klinkt niet echt logisch.quote:
Te weinig slapen, hele dag lamlendig. 's Avonds alle energie en dan weer niet in slaap kunnen komenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:28 schreef Nattekat het volgende:
Waarom heb ik nu meer energie op feitelijk gewoon te weinig slaap dan als ik wel netjes aan mijn 8 uur slaap kom, hoe werkt dit?
Minder slaap is meer energie omdat je op meer stress leeftquote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weinig slapen = meer energie klinkt niet echt logisch.
Merk wel dat ik te weinig slaap heb, dus dit is ook niet dagen vol te houden zo.
#perfectlivequote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Te weinig slapen, hele dag lamlendig. 's Avonds alle energie en dan weer niet in slaap kunnen komen
Ik wacht nog op de energiequote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Te weinig slapen, hele dag lamlendig. 's Avonds alle energie en dan weer niet in slaap kunnen komen
komt door al die monster van afgelopen dagenquote:
Op stress leven is mijn status quo.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Minder slaap is meer energie omdat je op meer stress leeft
En soms een celsiusquote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
komt door al die monster van afgelopen dagen
Dat wordt volgens mij ook al weer een stuk minder. Vroeger was het nog erger.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zie tegenwoordig veel filmpjes op YT van Japanse kantoorslaven die werkweken van 65-70 uur maken en dan compleet kapot gaan enzo. WOrd je ook niet blij van eigenlijk.
Die mensen hebben zichzelf geconditioneerd om altijd op stress door te kunnen gaan. Ik ben er gelukkig op vrij vroege leeftijd al achter gekomen dat af en toe gewoon lekker op de bank hangen om tot rust te komen heel gezond is.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zie tegenwoordig veel filmpjes op YT van Japanse kantoorslaven die werkweken van 65-70 uur maken en dan compleet kapot gaan enzo. WOrd je ook niet blij van eigenlijk.
Knap dat ze alsnog een erg grote staatsschuld hebbenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Japan heeft een groot personeelstekort.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Knap dat ze alsnog een erg grote staatsschuld hebben
#storyofmylifequote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die leven door te werkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |