Ik leef door te etenquote:
daar hebben zij geen tijd voorquote:
Is die weg?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die is pas tevreden als zurig mevrouwtje weer terug is.
Ik denk het te wetenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet niet eens over wie ik het heb
Wat een verspilling van je zondagquote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op stress leven is mijn status quo.
Om vervolgens elke zondag compleet nutteloos de hele dag op de bank te hangen
Ja hoor.quote:
Ja ze jagen iedereen de dood in met die werkcultuur van zequote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Japan heeft een groot personeelstekort.
lilak is toch geen zurig mevrouwtje?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk het te weten
Eigenwijs vooralquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
lilak is toch geen zurig mevrouwtje?
Ik kan gewoon meelezen hier hoor.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
SourLipps?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan gewoon meelezen hier hoor.
CHERRYquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vind het ergens wel interessant dat zowel Japan als Zuid-Korea een groeiende demografische crisis hebben wegens vergrijzing, maar om tegengestelde redenen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ze jagen iedereen de dood in met die werkcultuur van ze
Zure cherry?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou vertelquote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk het te weten
Afleren!quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:13 schreef Ama het volgende:
Echt hoezo denkt mijn kat de laatste tijd dat ze gewoon op de salontafel mag.
Waarom denk jij dat ze dat niet magquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:13 schreef Ama het volgende:
Haar huis, haar regelsquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:13 schreef Ama het volgende:
Hoe moet ik dit zien?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vind het ergens wel interessant dat zowel Japan als Zuid-Korea een groeiende demografische crisis hebben wegens vergrijzing, maar om tegengestelde redenen.
In Japan maken ze er niet genoeg en in Zuid-Korea gaan ze allemaal weg?quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:13 schreef Ama het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |