Bij de action verkopen ze deze ook geloof ik.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had gegoogled, daaruit leek dat niet het geval..
maar wellicht heb ik niet goed gegoogled hoor
[..]
je bent nu nog in UK?
[..]
doet me denken aan dat kind op een trampoline dat half in een snoepje stikt en zusje een heimlich greep uitvoert om em te helpen
dat filmpje zag ik van de week .... zo goed zo snel als zij dat in de gaten had .....quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had gegoogled, daaruit leek dat niet het geval..
maar wellicht heb ik niet goed gegoogled hoor
[..]
je bent nu nog in UK?
[..]
doet me denken aan dat kind op een trampoline dat half in een snoepje stikt en zusje een heimlich greep uitvoert om em te helpen
ik hoop dat ze wat geleerd hebbenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:01 schreef maily het volgende:
[..]
dat filmpje zag ik van de week .... zo goed zo snel als zij dat in de gaten had .....
ze deden een wedstrijd wie het langst over dat snoepje kon doen ofzoiets
ohh dat verklaart het misschienquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de action verkopen ze deze ook geloof ik.
En lukte datquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeerde de kroket wel af te rekenen met m'n ov-chipkaart.
Al is de reiziger nog zo snel....quote:
Jammerquote:
Nee dank jequote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
wie mag ik volproppen met milka?
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dank je
Ik ga een versgebakken chocolade bananenbroodmuffin proeven
Opzich logischquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeerde de kroket wel af te rekenen met m'n ov-chipkaart.
Wil je ook een muffin?quote:
nee dankje, heb een tostiquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
wie mag ik volproppen met milka?
Al die pasjes ook.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Opzich logisch
Bij het OV inchecken met je betaalpas
Dus waarom niet je eten afrekenen met je OV-kaart
Ja, gedoetjesquote:
Gewoon van alles watquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dank je
Ik ga een versgebakken chocolade bananenbroodmuffin proeven
@Nattekat vindt hier wat van.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |