Benieuwd hoe lang dat is.quote:
quote:"sponningen"
wilt u ons bellen op onderstaand nummer op aangegeven tijden
Jammer de pammerquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Koffer zat al vol, heb alleen wat plastic bordjes en bekers met Halloween decoratie
Vast niet langer dan die van mijquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Benieuwd hoe lang dat is.
Dun dun dunnnnn....quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:09 schreef mschol het volgende:
onheilspellend briefje aan de deur
[..]
Begin jij danquote:
Die van mij staat er al lang johquote:
Daar kom ik nooitquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die van mij staat er al lang johLTVDK in TRV / Rondreizen door de USA #19 God bless our stars & stripes!
Heb hem hier ook al gepostquote:
Neuh het was allemaal niet zo spannend. Behalve deze vos. En vanmiddag een kraai die aan m'n capuchon zat te sjorren.quote:
Geen mooie herfstpaadjes met oranje blaadjes?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh het was allemaal niet zo spannend. Behalve deze vos. En vanmiddag een kraai die aan m'n capuchon zat te sjorren.
En je krijgt zeker niet voor 4 betaald?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:14 schreef mschol het volgende:
ik ga zo maar wat tosti's maken
werk was weer aanpoten, collega ziek naar huis dus was weer voor 4 man werken {
Hij heeft ook "maar" een paar keer het linkje hier gedropt...quote:
Jawel maar m'n telefoon maakt kleurloze fletse foto's.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen mooie herfstpaadjes met oranje blaadjes?
nope, was dat maar zoquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En je krijgt zeker niet voor 4 betaald?
Dat klinkt niet best.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:18 schreef mschol het volgende:
[..]
nope, was dat maar zo
maar goed, het is wat het is.. Heb wel te doen met collega, die heeft gister een forse reality check gekregen van een psychiater
niet echt, maar tegelijkertijd gaat ze nu de hulp krijgen die nodig is, op heel veel vlakken, dus dat is positiefquote:
Damnquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:21 schreef CherryLips het volgende:
Arme Britten.
https://imgur.com/a/I9DOaNc#hBhJ4wV
Gewoon beetje nabewerkenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jawel maar m'n telefoon maakt kleurloze fletse foto's.
En alsnog mensen die het missenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij heeft ook "maar" een paar keer het linkje hier gedropt...
Duur geintje het zeebanket daarquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:21 schreef CherryLips het volgende:
Arme Britten.
"maar" euro of 1,5 duurder dan bij de jumbo voor datzelfde pakjequote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:21 schreef CherryLips het volgende:
Arme Britten.
Bontebal zal bij zijn met je stemquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Stemwijzer: 50Plus.
Kieskompas: CDA.
Je had ook gewoon mijn reisverslag kunnen lezen ipv die stomme wijzertjes te doenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Stemwijzer: 50Plus.
Kieskompas: CDA.
Echt hequote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je had ook gewoon mijn reisverslag kunnen lezen ipv die stomme wijzertjes te doen
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Forum voor Democratie heeft ook een eigen stemwijzer https://fvd.nl/forumwijzer
quote:FVD score
48%
quote:FVD score
17%
Ik dacht dat ze tegenwoordig 2,85 waren?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:26 schreef mschol het volgende:
[..]
"maar" euro of 1,5 duurder dan bij de jumbo voor datzelfde pakje(als ik de koers op google moet geloven)
dat het daar allemaal belachelijk duur is geworden, dat is wel triest ja
Steek je voet uit.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:54 schreef CherryLips het volgende:
Er rent een kind steeds heen en weer door de trein.
Verleidelijk.quote:
Rennen met een lolly in je mond is ook niet echt slim.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verleidelijk.
Maar hij heeft een lolly in z'n mond dus dat zou extra slechte karma zijn.
only one way to find outquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Rennen met een lolly in je mond is ook niet echt slim.
ik had gegoogled, daaruit leek dat niet het geval..quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze tegenwoordig 2,85 waren?
je bent nu nog in UK?quote:
doet me denken aan dat kind op een trampoline dat half in een snoepje stikt en zusje een heimlich greep uitvoert om em te helpenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Rennen met een lolly in je mond is ook niet echt slim.
Heb ik gelezen, indrukwekkendquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je had ook gewoon mijn reisverslag kunnen lezen ipv die stomme wijzertjes te doen
Bij de action verkopen ze deze ook geloof ik.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had gegoogled, daaruit leek dat niet het geval..
maar wellicht heb ik niet goed gegoogled hoor
[..]
je bent nu nog in UK?
[..]
doet me denken aan dat kind op een trampoline dat half in een snoepje stikt en zusje een heimlich greep uitvoert om em te helpen
dat filmpje zag ik van de week .... zo goed zo snel als zij dat in de gaten had .....quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had gegoogled, daaruit leek dat niet het geval..
maar wellicht heb ik niet goed gegoogled hoor
[..]
je bent nu nog in UK?
[..]
doet me denken aan dat kind op een trampoline dat half in een snoepje stikt en zusje een heimlich greep uitvoert om em te helpen
ik hoop dat ze wat geleerd hebbenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:01 schreef maily het volgende:
[..]
dat filmpje zag ik van de week .... zo goed zo snel als zij dat in de gaten had .....
ze deden een wedstrijd wie het langst over dat snoepje kon doen ofzoiets
ohh dat verklaart het misschienquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de action verkopen ze deze ook geloof ik.
En lukte datquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeerde de kroket wel af te rekenen met m'n ov-chipkaart.
Al is de reiziger nog zo snel....quote:
Jammerquote:
Nee dank jequote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
wie mag ik volproppen met milka?
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dank je
Ik ga een versgebakken chocolade bananenbroodmuffin proeven
Opzich logischquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeerde de kroket wel af te rekenen met m'n ov-chipkaart.
Wil je ook een muffin?quote:
nee dankje, heb een tostiquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
wie mag ik volproppen met milka?
Al die pasjes ook.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Opzich logisch
Bij het OV inchecken met je betaalpas
Dus waarom niet je eten afrekenen met je OV-kaart
Ja, gedoetjesquote:
Gewoon van alles watquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dank je
Ik ga een versgebakken chocolade bananenbroodmuffin proeven
@Nattekat vindt hier wat van.quote:
Dank jequote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:37 schreef essnhills het volgende:
*deelt muffins uit
Ze zijn nog een beetje warm
Die vindt ze er vast ook lekker uitzienquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
@:nattekat vindt hier wat van.
Je kan voorstellen een muffin op te vreten?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
echt he
als ik tegen vlinder zeg dat ik haar wil opvreten zegt ze dat ik normaal moet doen
kan toch niet
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan voorstellen een muffin op te vreten?
Vreet r dan op dan ben je ook van dat gezeik afquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
echt he
als ik tegen vlinder zeg dat ik haar wil opvreten zegt ze dat ik normaal moet doen
kan toch niet
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Vreet r dan op dan ben je ook van dat gezeik af
Dat kun je inderdaad nietquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
zegt ze dat ik normaal moet doen
kan toch niet
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat kun je inderdaad niet
Je bent wel heel erg enthousiast met ze uitdelen, wat zit er inquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:37 schreef essnhills het volgende:
*deelt muffins uit
Ze zijn nog een beetje warm
Uhm uhm uhmquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent wel heel erg enthousiast met ze uitdelen, wat zit er in
SPOILER: verslavende middelenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhm uhm uhmJa zie je, je probeert hier gewoon iedereen verslaafd te makenSPOILER: verslavende middelenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Jaquote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zie je, je probeert hier gewoon iedereen verslaafd te maken
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhm uhm uhmzoute patatSPOILER: verslavende middelenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en bakingsoda verslavend?![]()
Hier een beetje doen van 'hihi ik ben schattige essie en ik heb voor iedereen wat lekkers gemaakt', maar stiekem ...quote:
Ja bakingsodaquote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:05 schreef mschol het volgende:
[..]
zoute patat![]()
en bakingsoda verslavend?
Ja beste vermomming welquote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier een beetje doen van 'hihi ik ben schattige essie en ik heb voor iedereen wat lekkers gemaakt', maar stiekem ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |