dan zou ik wat zeep aanradenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed idee, dat heb ik ook al een uurtje of zeven niet meer gedaan.
Ze hadden in de walmart wel echt tig verschillende smaakjes Kitkat en dergelijke voor Halloweenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
IKEA had eerst ook zoiets, die was wel lekkerder. Hopelijk hebben ze die dit jaar weer
Ik heb wel met pindakaas opquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hadden in de walmart wel echt tig verschillende smaakjes Kitkat en dergelijke voor Halloween
Waar is je koffer vol Halloween decoratie voor mij en @CherryLipsquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hadden in de walmart wel echt tig verschillende smaakjes Kitkat en dergelijke voor Halloween
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Waar is je koffer vol Halloween decoratie voor mij en @:cherrylips
Koffer zat al vol, heb alleen wat plastic bordjes en bekers met Halloween decoratiequote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Waar is je koffer vol Halloween decoratie voor mij en @:cherrylips
Krijgen we ook een reisverslag?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:06 schreef CherryLips het volgende:
https://imgur.com/a/koo6CpS#roIX2qu
Ik was wel content met dit kiekje.
Benieuwd hoe lang dat is.quote:
quote:"sponningen"
wilt u ons bellen op onderstaand nummer op aangegeven tijden
Jammer de pammerquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Koffer zat al vol, heb alleen wat plastic bordjes en bekers met Halloween decoratie
Vast niet langer dan die van mijquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Benieuwd hoe lang dat is.
Dun dun dunnnnn....quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:09 schreef mschol het volgende:
onheilspellend briefje aan de deur
[..]
Begin jij danquote:
Die van mij staat er al lang johquote:
Daar kom ik nooitquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die van mij staat er al lang johLTVDK in TRV / Rondreizen door de USA #19 God bless our stars & stripes!
Heb hem hier ook al gepostquote:
Neuh het was allemaal niet zo spannend. Behalve deze vos. En vanmiddag een kraai die aan m'n capuchon zat te sjorren.quote:
Geen mooie herfstpaadjes met oranje blaadjes?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh het was allemaal niet zo spannend. Behalve deze vos. En vanmiddag een kraai die aan m'n capuchon zat te sjorren.
En je krijgt zeker niet voor 4 betaald?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:14 schreef mschol het volgende:
ik ga zo maar wat tosti's maken
werk was weer aanpoten, collega ziek naar huis dus was weer voor 4 man werken {
Hij heeft ook "maar" een paar keer het linkje hier gedropt...quote:
Jawel maar m'n telefoon maakt kleurloze fletse foto's.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen mooie herfstpaadjes met oranje blaadjes?
nope, was dat maar zoquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En je krijgt zeker niet voor 4 betaald?
Dat klinkt niet best.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:18 schreef mschol het volgende:
[..]
nope, was dat maar zo
maar goed, het is wat het is.. Heb wel te doen met collega, die heeft gister een forse reality check gekregen van een psychiater
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |