Ik ben thuis dus zwaai ik vanaf mijn balkonquote:Op donderdag 16 oktober 2025 23:03 schreef Koen66 het volgende:
morgen weer richting Brabant Valkenswaard, ff zwaaien naar @:bomenverzameling
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 23:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben thuis dus zwaai ik vanaf mijn balkon
Ik had vorige week de caviakooi schoongemaakt met schoonmaakazijn en dat begon ook te bruisenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is ook gelijk een goede manier om te testen of je baking soda nog goed is
Scheutje azijn in een glas, beetje bakingsoda erbij. Als het flink gaat borrelen dan is het nog goed bruikbaar
Online lees je ook dat je met azijn en baking soda goed kan schoonmaken. Maar dat klopt dan weer niet.
Je kan schoonmaken met azijn, en je kan schoonmaken met baking soda. Maar bij elkaar heft het de werking van de ander op en ziet het er alleen leuk uit met het geborrel
Het borrelen is dan wel weer geschikt om mee te bakken. Het creëert luchtbelletjes in je beslag/deeg en dat zorgt voor luchtigheid
Alleen moet je dan niet te lang wachten met het bakken want dan is het uitgeborreld en zijn de luchtbelletjes weer verdwenen en dan wordt het dus niet luchtig.
En er moet dan wel iets met een zuurtje (al is hrt maar een beetje, zoals nu bij deze muffins van de geprakte overrijpe banaan) in. Een scheutje citroensap of karnemelk kan ook
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 23:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga er ook in. Morgen weer begeleiding over de vloer
Ik ook wel een beetje maar ja als ik nu niet naar bed ga wordt het morgenvroeg wel erg lastig om wakker te worden.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben geestelijk nog iets te wakker
ach ik heb thuiswerkdagje en uur of 15 auto in richting het zuidenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 23:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje maar ja als ik nu niet naar bed ga wordt het morgenvroeg wel erg lastig om wakker te worden.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GIZMO VOLPRRRRRRRRRRRRRRRROPPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
PRRRRRRRRRRRRROPquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 00:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GIZMO VOLPRRRRRRRRRRRRRRRROPPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |