Minder laat dan vorig jaar.quote:
Gelukkig ben ik er zaterdag niet. Zie zondag wel wat ik allemaal terug ga kijken.quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:53 schreef Nattekat het volgende:
Oja, even controle voordat Nizno de boel weer sloopt: topic staat gewoon netjes in MyAT hè?
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:53 schreef Nattekat het volgende:
Oja, even controle voordat Nizno de boel weer sloopt: topic staat gewoon netjes in MyAT hè?
Oh lekker.quote:
In een normaal weekend is de kwalificatie spannend en de race ook, want je hebt geen idee hoe iedereen ervoor staat. De sprint verklapt hoe de kaarten geschud zijn. De kwalificatie is minder spannend, want je hebt de sprintkwalificatie al gezien. De race is minder spannend, want je hebt de sprintrace al gezien.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:24 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik snap oprecht niet wat mensen tegen de sprint hebben, is toch veel leuker. Maar 1 vrije training en verder actie
Mja daar zit wat in.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
In een normaal weekend is de kwalificatie spannend en de race ook, want je hebt geen idee hoe iedereen ervoor staat. De sprint verklapt hoe de kaarten geschud zijn. De kwalificatie is minder spannend, want je hebt de sprintkwalificatie al gezien. De race is minder spannend, want je hebt de sprintrace al gezien.
Er zijn in een sprintweekend weliswaar meer sessies die ergens om gaan, maar ik vind ze individueel wel minder interessant dan tijdens een normaal weekend.
Eens.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
In een normaal weekend is de kwalificatie spannend en de race ook, want je hebt geen idee hoe iedereen ervoor staat. De sprint verklapt hoe de kaarten geschud zijn. De kwalificatie is minder spannend, want je hebt de sprintkwalificatie al gezien. De race is minder spannend, want je hebt de sprintrace al gezien.
Er zijn in een sprintweekend weliswaar meer sessies die ergens om gaan, maar ik vind ze individueel wel minder interessant dan tijdens een normaal weekend.
Tuurlijk is racen beter dan een uur rondjes rijden in een VT. Hoeft niet overal, maar zeker op een circuit als CotA is een sprint mooi meegenomen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:24 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik snap oprecht niet wat mensen tegen de sprint hebben, is toch veel leuker. Maar 1 vrije training en verder actie
Als de sprint droog is, moet de race (gedeeltelijk) nat.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is een precies een voordeel aan een sprint weekend inderdaad.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als de sprint droog is, moet de race (gedeeltelijk) nat.
Grote kans op regen in Austin, Texas iddquote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als de sprint droog is, moet de race (gedeeltelijk) nat.
En Alpine:quote:Op donderdag 16 oktober 2025 13:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
VCRB Speciale livery 🤔
[ afbeelding ]
Niemand weet het.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik geloof er niet meer in.
Ooit gaat het gebeuren, ik geloofquote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik geloof er niet meer in.
I can flyquote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:24 schreef Nattekat het volgende:
En dan wordt Verstappen kampioen
[ afbeelding ]
Laten we maar hopen van niet, ik vind hopen op ongelukken altijd wat onprettig. Wie het ook moge zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ooit gaat het gebeuren, ik geloof
Iedereen met een beetje ethisch besef natuurlijk.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:32 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
ik vind hopen op ongelukken altijd wat onprettig.
McLaren boys, Max, en de rest ook natuurlijk.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hopen op echt vuurwerk tussen de McLaren boys en niet een seizoen en WDC strijd die als een nachtkaars uitgaat.
Uiteraard, maar in het meest realistische scenario gaat het WDC tussen Lando en Oscar.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
McLaren boys, Max, en de rest ook natuurlijk.
Hangt sterk af van de performance van de McLaren in die laatste raceweekends. Stel zij worden fier ingehaald door Red Bull/Mercedes dan kan het zomaar omslaanquote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Uiteraard, maar in het meest realistische scenario gaat het WDC tussen Lando en Oscar.
Nu het WCC binnen is heb ik de indruk dat McLaren de coureurs het uit laat vechtenquote:En áls dat inderdaad de WDC strijd blijkt te zijn deze laatste GP's, dan mag het ook écht een strijd worden. En niet iets wat gestuurd en gemanaged gaat worden vanaf de pitwall om Corporate tevreden te houden.
Die is lang geleden zeg. Webber in Valenciaquote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
I can fly
[ afbeelding ]
Dan wel in de McLaren kleuren.
Weet je ook nog wie in die Lotus reed?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die is lang geleden zeg. Webber in Valencia
ja, Heikkiquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Weet je ook nog wie in die Lotus reed?
Niet zeuren. Ik kan maar met 1 oog kijken. Of ben je soms een nepfan?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik kan alleen zondag (live) kijken![]()
En ik moet maandag erg vroeg op
En terecht. Wag een lelijke bolides hadden we toen. We klagen nu wel, maar niet alles was vroeger beter.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Oog lieverd, oogquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Niet zeuren. Ik kan maar met 1 oov kijken. Of ben je soms een nepfan?
Net terug laat met aanpassen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oog lieverd, oog![]()
![]()
En zondag lijk ik uiteraard gewoon![]()
Ben er alleen niet erg gelukkig mee dat ik de volgende dag zo vroeg op moet
Ik heb óók wat aangepast. Heb zojuist 2 uur vrij genomen maandagochtendquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb óók wat aangepast. Heb zojuist 2 uur vrij genomen maandagochtend![]()
Dat kijkt toch wat lekkerder zondagavond
Maahk Wibbahquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De kans neemt elke race toequote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ooit gaat het gebeuren, ik geloof
Haha, die zitquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Niet zeuren. Ik kan maar met 1 oog kijken. Of ben je soms een nepfan?
Ik vind dit ook een geweldig circuit! Een van de leukste op de kalender!quote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tuurlijk is racen beter dan een uur rondjes rijden in een VT. Hoeft niet overal, maar zeker op een circuit als CotA is een sprint mooi meegenomen.
Austin/Australiequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:06 schreef Nizno het volgende:
WKN / Hittewaarschuwing in Formule 1 (Australië VS)
Blijkbaar gaat er geracet worden in Australië.
Rekening proberen te houden met sprintracesquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 08:31 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik vind dit ook een geweldig circuit! Een van de leukste op de kalender!![]()
Alleen helaas geen tijd voor de sprintkwalificatie live te kijken.![]()
Dat vind ik eigenlijk het rotste aan sprintraces, je moet nog meer in je planning rekening gaan houden en dat lukt niet altijd. Een VT missen of alleen de highlights kijken is niet zo erg maar als het ergens om gaat wil je er toch graag live bij zijn.
Kwalitatief een van de beste circuits op de planeet denk ik wel. Wel ff kijken hoe het met de hobbels zit deze keer, maar de lay out voor de rest is naar mijn mening vrij briljant.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 08:31 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik vind dit ook een geweldig circuit! Een van de leukste op de kalender!![]()
quote:Alleen helaas geen tijd voor de sprintkwalificatie live te kijken.![]()
Dat vind ik eigenlijk het rotste aan sprintraces, je moet nog meer in je planning rekening gaan houden en dat lukt niet altijd. Een VT missen of alleen de highlights kijken is niet zo erg maar als het ergens om gaat wil je er toch graag live bij zijn.
Het gaat erom dat Oscar tevreden is. Hij is de vorige keer benadeeld in het licht van hun interne regels. En dat is hiermee blijkbaar rechtgezet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:21 schreef pmponer het volgende:
Meen je dat serieus? Het blijft gewoon gelul in de ruimte, wat zijn die repercussies dan?
De hele tijd maar recht lullen wat krom is doen die oranje bois.
Het roept bij mij juist irritatie op. Het lijkt op corporate gelul en politiek en niet op F1.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mooi om te zien hoe McLaren het ongeluk tussen Norris en Piastri afhandelt. Bij het interview van Piastri in the pen gisteren stond hij weer breeduit te lachen toen hij erover vertelde dat Norris repercussies kreeg voor zijn actie.
Professioneel opgelost dus.
Hij heeft de punten nog niet terug.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het gaat erom dat Oscar tevreden is. Hij is de vorige keer benadeeld in het licht van hun interne regels. En dat is hiermee blijkbaar rechtgezet.
Dat is logisch want daar kan McLaren geen verandering in aanbrengen. Zou wat zijn.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:51 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij heeft de punten nog niet terug.
Eens, maar wel lullig als je een WDC titel misloopt omdat een van je coureurs de ander torpedeert. Dan mag je best foei zeggen. Straffen uitdelen zal wel overdreven zijn gok ik. Ze zullen gezegd hebben dat ze onderling contact niet meer willen zien.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:58 schreef Tijn het volgende:
Ik word knettergek van die "interne regels" van McLaren. Wat een onzin dat je als team straffen aan je eigen rijders meent uit te moeten delen. Straffen worden gegeven door de stewards en verder niemand.
Maar torpederen zullen ze bij geen enkel team kunnen waarderen. Daar heb je geen "Papaya rules" voor nodig.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Eens, maar wel lullig als je een WDC titel misloopt omdat een van je coureurs de ander torpedeert. Dan mag je best foei zeggen. Straffen uitdelen zal wel overdreven zijn gok ik. Ze zullen gezegd hebben dat ze onderling contact niet meer willen zien.
Althans dat denk ik.
Sja, maar misschien is hij zelf natuurlijk ook wel een beetje naïef geweest. Toen hij zomaar z'n eigen positie opgaf in Monza, bijvoorbeeld. Of als hij dacht dat Norris in dienst van hem zou gaan rijden, terwijl hij zelf ook nog kans maakt op z'n eerste titel (wat misschien wel je enige ooit kan worden, wie weet?).quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Oscar is volgens mij helemaal niet tevreden.
Ik hoop dat hij zondag in T1 Lando Lando mee terug neemt naar de pit.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Je zou denken dat met Webber als manager het Piastri wel duidelijk is gemaakt dat je je niet als 2e rijder moet opstellen of gedragen. En toch gaat-ie aan de kant voor Lando alsof het normaal is dat te doen. Heel bijzonder!quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:35 schreef Jane het volgende:
[..]
Sja, maar misschien is hij zelf natuurlijk ook wel een beetje naïef geweest. Toen hij zomaar z'n eigen positie opgaf in Monza, bijvoorbeeld. Of als hij dacht dat Norris in dienst van hem zou gaan rijden, terwijl hij zelf ook nog kans maakt op z'n eerste titel (wat misschien wel je enige ooit kan worden, wie weet?).
Ik vind dat niet zo heel bijzonder. Als je in een team zit waar het credo luidt: voor wat hoort wat, kan je maar beter gewoon luisteren naar wat het team zegt zodat je jezelf krediet verschaft voor in de toekomst. Hetzelfde verhaal met Hongarije 2024 waarbij Lando aan de kant ging om de leiding over te geven.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je zou denken dat met Webber als manager het Piastri wel duidelijk is gemaakt dat je je niet als 2e rijder moet opstellen of gedragen. En toch gaat-ie aan de kant voor Lando alsof het normaal is dat te doen. Heel bijzonder!
Ik hou helemaal niet van dat soort spelletjes. Rij gewoon altijd zo hard je kan, en wie er wint zien we wel aan het eind.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo heel bijzonder. Als je in een team zit waar het credo luidt: voor wat hoort wat, kan je maar beter gewoon luisteren naar wat het team zegt zodat je jezelf krediet verschaft voor in de toekomst. Hetzelfde verhaal met Hongarije 2024 waarbij Lando aan de kant ging om de leiding over te geven.
Ik trek die conclusie uit een video van het interview dat Oscar gaf. (Namelijk een tevreden Oscar)quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het is ook hoe Ted de vraag stelt hier he.quote:
Beuk mekaar er nou eens gewoon af dan!!!quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:45 schreef pmponer het volgende:
Ik denk niet dat hij nog aan de kant gaat of ook maar een gaatje geeft sinds vorige GP.
Kan je lang en breed over lullen, maar het moet hem toch wel duidelijk geworden zijn dat niemand hem beschermd.
Prachtig inderdaad.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:58 schreef DKUp het volgende:
Hopelijk verliezen ze de coureurs titel. Papaya rules geneuzel mag wel eens klaar zijn.
Zak Brown heeft zich de laatste tijd al te kakken gezet met heel het Alex Palou gebeuren.
Prima dat je er niet van houdt: maar dat is hoe McLaren werkt. En dus als we even bij het punt blijven wat je eerder maakte, dan is dit dus een verklaring voor Oscars handelswijze.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van dat soort spelletjes. Rij gewoon altijd zo hard je kan, en wie er wint zien we wel aan het eind.
Ik zou het liefst zien (voor het kampioenschap) dat er een incident gebeurd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Beuk mekaar er nou eens gewoon af dan!!!
Enige wat ik verlang is geen (kunstmatige) ingrepen vanaf de pitmuur, verdere gewoon racen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:48 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik zou het liefst zien (voor het kampioenschap) dat er een incident gebeurd.
Maar express afbeuken hoeft van mij ook weer niet, het moet wel racen blijven en geen cross.
gelul voor de buhnequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:21 schreef pmponer het volgende:
Meen je dat serieus? Het blijft gewoon gelul in de ruimte, wat zijn die repercussies dan?
De hele tijd maar recht lullen wat krom is doen die oranje bois.
en dat gaat niet gebeuren(geen ingrepen)quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Enige wat ik verlang is geen (kunstmatige) ingrepen vanaf de pitmuur, verdere gewoon racen.
Ja, jammer dat het zo'n kutteam is dus.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Prima dat je er niet van houdt: maar dat is hoe McLaren werkt.
een heeeel gezond teamquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, jammer dat het zo'n kutteam is dus.
Volgens mij zijn er wel meer teams die het niet leuk vinden als hun coureurs contact maken met elkaarquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, jammer dat het zo'n kutteam is dus.
Eigenlijk zoals het overgrote deel van de races dit jaar al het geval is dus.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Enige wat ik verlang is geen (kunstmatige) ingrepen vanaf de pitmuur, verdere gewoon racen.
"we" houden de pitstop tijden weer in de gatenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
(binnen de mogelijkheden die zij hebben)
*laat wheelgun vallen*quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:14 schreef pmponer het volgende:
[..]
"we" houden de pitstop tijden weer in de gaten
Plus of er daarna dan wel of niet een teamorder volgt om van plek te wisselen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:14 schreef pmponer het volgende:
[..]
"we" houden de pitstop tijden weer in de gaten
*gooit bord*quote:
quote:
Hoi jijquote:
Nog niet.quote:
We zijn de McLaren hospitality aan het checken as we speak.quote:
tenzij ze goed tetsen tegen elkaarquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nadeel van deze baan zijn de uitloopstroken, dus een mclaren tetsen eraf heeft weinig impact.
Ze moeten er ook samen af tetsen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nadeel van deze baan zijn de uitloopstroken, dus een mclaren tetsen eraf heeft weinig impact.
Ze mogen wel gewoon finishen als 19de en 20ste, natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dan nog uitloopstroken. Er moet grind op die baan komen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze moeten er ook samen af tetsen.
Met een DNF achter hun naamquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:31 schreef Jane het volgende:
[..]
Ze mogen wel gewoon finishen als 19de en 20ste, natuurlijk.
Mooi tochquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Heerlijke zender is dat. Al luister ik zelf nu Viaplay.quote:
welke goat?quote:
Tijd voor de Bouncer?quote:
Dan niet kijkenquote:
ik dacht dat het al voor de sprint race wasquote:
F1tv premium nemenquote:
Zit je jarenlang te hopen op F1 in 4K, is het er eindelijk, kun je het niet zien!quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:40 schreef vosss het volgende:
Ok megaruk kijken met mn ogen. Ze hebben mn lens ook vervangen, dus staaroperatie hoeft niet meer. Nadeel de -6 die nu in mn bril is zou eigenlijk 0 moeten zijn. Zonder bril zie ik ook niet scherp want olie in mn oog, plus dan met dat andere oog kijk ik met -4 dus dan zie ik zeker niet genoeg dus bril op en met de geopperde oog nog waziger kijken dan zonder bril ook wazig.
Maar hey, ik ben er èn ik kan kijken. Min of meer
Het kan nog harder als ze 3 seconden van de poletijd af zitten.quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het kan nog harder als ze 3 seconden van de poletijd af zitten.
kijk Stiggyquote:
en een TL dus eigenlijk telt deze nietquote:
Die rijdt weer langzamer nu hij een contract heeft.quote:
Crewbash ditquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
kijk Stiggy
@:Tijn snapt het wel
Prutser is hetquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
en een TL dus eigenlijk telt deze niet
quote:
quote:
Het trekt met de tijd weg.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:40 schreef vosss het volgende:
Ok megaruk kijken met mn ogen. Ze hebben mn lens ook vervangen, dus staaroperatie hoeft niet meer. Nadeel de -6 die nu in mn bril is zou eigenlijk 0 moeten zijn. Zonder bril zie ik ook niet scherp want olie in mn oog, plus dan met dat andere oog kijk ik met -4 dus dan zie ik zeker niet genoeg dus bril op en met de geopperde oog nog waziger kijken dan zonder bril ook wazig.
Maar hey, ik ben er èn ik kan kijken. Min of meer
Dit meen je niet. Toch? Toch????quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zit je jarenlang te hopen op F1 in 4K, is het er eindelijk, kun je het niet zien!
Je hebt de memo gemistquote:
Ah, dit mag weer?quote:
Die denkt Fuck McLaren.quote:
quote:
Ja, lees de huisregels maarquote:
Mooi, goed dat men verstandig is geworden.quote:
Toch netjes.quote:
Nee. En misschien wordt het weer erger. Zie netvliestopic van mij om verder ooggelul achterwege te laten hier.quote:
Om middernacht verandert het weer een teleurstelling.quote:
voor de zekerheidquote:
ik zeg toch, die op plek 1 staatquote:
Ja, maar was niet gek omdat alles toch?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je hebt de memo gemist![]()
142 per jaar voor 4k
Waar is dat topic?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee. En misschien wordt het weer erger. Zie netvliestopic van mij om verder ooggelul achterwege te laten hier.
Voor nu kan ik F1 ijken. Genietmomentje! yay!
Een Macshall.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:53 schreef TweedeKlum het volgende:
Dikke trage marshall, murica, fuck yeah.
Waar is dat topic?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee. En misschien wordt het weer erger. Zie netvliestopic van mij om verder ooggelul achterwege te laten hier.
Voor nu kan ik F1 ijken. Genietmomentje! yay!
Een Bottasjequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Piastri oogt wat verslagen.
KLB / Netvliesloslating. Top dit. #2quote:
We hebben hier geen 4K, dus ik dacht eerst dat het een takje was.quote:
Ah, thanks.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:55 schreef vosss het volgende:
[..]
KLB / Netvliesloslating. Top dit. #2
Wederom operatie gehad gister met kutnieuws. Voor als je gemist had.
Code groen
Gecondoleerd met Jimmy, sterkte.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Code groen
Carbontak.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:57 schreef Jane het volgende:
[..]
We hebben hier geen 4K, dus ik dacht eerst dat het een takje was.
quote:
Ja Dankje! Dat was heel verdrietig.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gecondoleerd met Jimmy, sterkte.
100%.quote:
Je bent laat.quote:
I know!quote:
Welkomquote:
Teleurgesteld.quote:
In mij?quote:
We missen je gewoonquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In mij?![]()
Ik had op tijd gezegd dat ik alléén de race kon kijken![]()
Dus dat ik nu een stukje kan zien én de sprint Q kan zien is een meevaller
dat was vorige race ookquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:13 schreef HiDiHo het volgende:
Lewis een peper in zijn reet gekregen? zomaar op P1![]()
Is niks mis mee. Weekend is net begonnen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:13 schreef HiDiHo het volgende:
Je bent vaste waarde in dit subforum.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In mij?![]()
Ik had op tijd gezegd dat ik alléén de race kon kijken![]()
Dus dat ik nu een stukje kan zien én de sprint Q kan zien is een meevaller
Minder brandstof aan boord?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:13 schreef HiDiHo het volgende:
Iets met haastige spoed.......?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat was vorige race ook
was geen best voorteken
Ik zie liever F1 auto's of Dallas Cheerleaders in beeldquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:15 schreef greysbones het volgende:
gut laten we dan een minuut de vlag in beeld brengen
Dat moet haast wel lijkt mij...hij zal niet opeens sneller zijnquote:
doe maar gewoon dat eerstequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie liever F1 auto's of Dallas Cheerleaders in beeld
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je bent vaste waarde in dit subforum.
Ik haal jullie altijd door elkaar. Ik weet ook niet waarom want jullie niks lijken niet eens zo heel erg op elkaar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je bent vaste waarde in dit subforum.
Geïnspireerd door @vosss ?quote:
Even Verstampen.quote:
Dat is precies wat ik ook dacht. Als ALO/een Aston Martin dit kan dan moet Max nog veel sneller kunnenquote:
Ik las het net maar wilde het eigenlijk niet lezen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Code groen
Niet tijdens VT.quote:
Kan nog harder.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
Was ook een matig rondje van Max
best irritant dat ze de tijd niet afnemenquote:
'Has four World Driver Championships inclusive the scalp of Lewis. Where Ted never recovered from'quote:
Includingquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
'Has four World Driver Championships inclusive the scalp of Lewis. Where Ted never recovered from'
Zo'n tekst zou pas 'fun fact' zijn.
Neuh, dan geef je Kravitz te veel eerquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
'Has four World Driver Championships inclusive the scalp of Lewis. Where Ted never recovered from'
Zo'n tekst zou pas 'fun fact' zijn.
Ik dacht aan een stoomboot, maar dat is volgende maand pas.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:26 schreef Peterselieman het volgende:
De Ferrari is een olieboot.
Dag bak
Thanks. Excuus. Waarschuwing.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik las het net maar wilde het eigenlijk niet lezen.
Huuwwl
Sterkte.
Oh ja, dan moeten we weer geloven dat ie echt bestaatquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik dacht aan een stoomboot, maar dat is volgende maand pas.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:28 schreef Peterselieman het volgende:
Leclerc is al uitgecheckt voor dit seizoen
Jammer dat Faber geen minister meer is om die boot met immigranten tegen te houden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Oh ja, dan moeten we weer geloven dat ie echt bestaat
Hoop hebben is goed, maar uiteindelijk moeten er ook resultaten volgenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Ferrari fans nog niet.
Jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:31 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
23:30 sprint quali
als ik nog wakker ben....
halloquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, tot vannacht dan maar
Dan lig ik toch echt op één oorquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, tot vannacht dan maar
Het is minder een kuttijd dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:31 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:31 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
Wat moet je met een minister die constant in het buitenland is?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jammer dat Faber geen minister meer is om die boot met immigranten tegen te houden.
Blijft de beste catgif op zhe webs.quote:
In de VS is alles groot.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:26 schreef SiGNe het volgende:
Er staat een redelijke wind aan de vlag te zien.. en dat was ook ngo een erg grote vlag
This is the focking U S of Aquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:26 schreef SiGNe het volgende:
Er staat een redelijke wind aan de vlag te zien.. en dat was ook ngo een erg grote vlag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |