100%.quote:
Je bent laat.quote:
I know!quote:
Welkomquote:
Teleurgesteld.quote:
In mij?quote:
We missen je gewoonquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In mij?![]()
Ik had op tijd gezegd dat ik alléén de race kon kijken![]()
Dus dat ik nu een stukje kan zien én de sprint Q kan zien is een meevaller
dat was vorige race ookquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:13 schreef HiDiHo het volgende:
Lewis een peper in zijn reet gekregen? zomaar op P1![]()
Is niks mis mee. Weekend is net begonnen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:13 schreef HiDiHo het volgende:
Je bent vaste waarde in dit subforum.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In mij?![]()
Ik had op tijd gezegd dat ik alléén de race kon kijken![]()
Dus dat ik nu een stukje kan zien én de sprint Q kan zien is een meevaller
Minder brandstof aan boord?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:13 schreef HiDiHo het volgende:
Iets met haastige spoed.......?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat was vorige race ook
was geen best voorteken
Ik zie liever F1 auto's of Dallas Cheerleaders in beeldquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:15 schreef greysbones het volgende:
gut laten we dan een minuut de vlag in beeld brengen
Dat moet haast wel lijkt mij...hij zal niet opeens sneller zijnquote:
doe maar gewoon dat eerstequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie liever F1 auto's of Dallas Cheerleaders in beeld
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je bent vaste waarde in dit subforum.
Ik haal jullie altijd door elkaar. Ik weet ook niet waarom want jullie niks lijken niet eens zo heel erg op elkaar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je bent vaste waarde in dit subforum.
Geïnspireerd door @vosss ?quote:
Even Verstampen.quote:
Dat is precies wat ik ook dacht. Als ALO/een Aston Martin dit kan dan moet Max nog veel sneller kunnenquote:
Ik las het net maar wilde het eigenlijk niet lezen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:55 schreef vosss het volgende:
[..]
KLB / Netvliesloslating. Top dit. #2
Wederom operatie gehad gister met kutnieuws. Voor als je gemist had.
Code groen
Niet tijdens VT.quote:
Kan nog harder.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
Was ook een matig rondje van Max
best irritant dat ze de tijd niet afnemenquote:
'Has four World Driver Championships inclusive the scalp of Lewis. Where Ted never recovered from'quote:
Includingquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
'Has four World Driver Championships inclusive the scalp of Lewis. Where Ted never recovered from'
Zo'n tekst zou pas 'fun fact' zijn.
Neuh, dan geef je Kravitz te veel eerquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
'Has four World Driver Championships inclusive the scalp of Lewis. Where Ted never recovered from'
Zo'n tekst zou pas 'fun fact' zijn.
Ik dacht aan een stoomboot, maar dat is volgende maand pas.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:26 schreef Peterselieman het volgende:
De Ferrari is een olieboot.
Dag bak
Thanks. Excuus. Waarschuwing.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik las het net maar wilde het eigenlijk niet lezen.
Huuwwl
Sterkte.
Oh ja, dan moeten we weer geloven dat ie echt bestaatquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik dacht aan een stoomboot, maar dat is volgende maand pas.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:28 schreef Peterselieman het volgende:
Leclerc is al uitgecheckt voor dit seizoen
Jammer dat Faber geen minister meer is om die boot met immigranten tegen te houden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Oh ja, dan moeten we weer geloven dat ie echt bestaat
Hoop hebben is goed, maar uiteindelijk moeten er ook resultaten volgenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Ferrari fans nog niet.
Jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:31 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
23:30 sprint quali
als ik nog wakker ben....
halloquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, tot vannacht dan maar
Dan lig ik toch echt op één oorquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, tot vannacht dan maar
Het is minder een kuttijd dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:31 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:31 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
Wat moet je met een minister die constant in het buitenland is?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jammer dat Faber geen minister meer is om die boot met immigranten tegen te houden.
Blijft de beste catgif op zhe webs.quote:
In de VS is alles groot.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:26 schreef SiGNe het volgende:
Er staat een redelijke wind aan de vlag te zien.. en dat was ook ngo een erg grote vlag
This is the focking U S of Aquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:26 schreef SiGNe het volgende:
Er staat een redelijke wind aan de vlag te zien.. en dat was ook ngo een erg grote vlag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |