Crewbash ditquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
kijk Stiggy
@:Tijn snapt het wel
Prutser is hetquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
en een TL dus eigenlijk telt deze niet
quote:
quote:
Het trekt met de tijd weg.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:40 schreef vosss het volgende:
Ok megaruk kijken met mn ogen. Ze hebben mn lens ook vervangen, dus staaroperatie hoeft niet meer. Nadeel de -6 die nu in mn bril is zou eigenlijk 0 moeten zijn. Zonder bril zie ik ook niet scherp want olie in mn oog, plus dan met dat andere oog kijk ik met -4 dus dan zie ik zeker niet genoeg dus bril op en met de geopperde oog nog waziger kijken dan zonder bril ook wazig.
Maar hey, ik ben er èn ik kan kijken. Min of meer
Dit meen je niet. Toch? Toch????quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zit je jarenlang te hopen op F1 in 4K, is het er eindelijk, kun je het niet zien!
Je hebt de memo gemistquote:
Ah, dit mag weer?quote:
Die denkt Fuck McLaren.quote:
quote:
Ja, lees de huisregels maarquote:
Mooi, goed dat men verstandig is geworden.quote:
Toch netjes.quote:
Nee. En misschien wordt het weer erger. Zie netvliestopic van mij om verder ooggelul achterwege te laten hier.quote:
Om middernacht verandert het weer een teleurstelling.quote:
voor de zekerheidquote:
ik zeg toch, die op plek 1 staatquote:
Ja, maar was niet gek omdat alles toch?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je hebt de memo gemist![]()
142 per jaar voor 4k
Waar is dat topic?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee. En misschien wordt het weer erger. Zie netvliestopic van mij om verder ooggelul achterwege te laten hier.
Voor nu kan ik F1 ijken. Genietmomentje! yay!
Een Macshall.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:53 schreef TweedeKlum het volgende:
Dikke trage marshall, murica, fuck yeah.
Waar is dat topic?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee. En misschien wordt het weer erger. Zie netvliestopic van mij om verder ooggelul achterwege te laten hier.
Voor nu kan ik F1 ijken. Genietmomentje! yay!
Een Bottasjequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Piastri oogt wat verslagen.
KLB / Netvliesloslating. Top dit. #2quote:
We hebben hier geen 4K, dus ik dacht eerst dat het een takje was.quote:
Ah, thanks.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:55 schreef vosss het volgende:
[..]
KLB / Netvliesloslating. Top dit. #2
Wederom operatie gehad gister met kutnieuws. Voor als je gemist had.
Code groen
Gecondoleerd met Jimmy, sterkte.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:55 schreef vosss het volgende:
[..]
KLB / Netvliesloslating. Top dit. #2
Wederom operatie gehad gister met kutnieuws. Voor als je gemist had.
Code groen
Carbontak.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:57 schreef Jane het volgende:
[..]
We hebben hier geen 4K, dus ik dacht eerst dat het een takje was.
quote:
Ja Dankje! Dat was heel verdrietig.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gecondoleerd met Jimmy, sterkte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |