*gooit bord*quote:
quote:
Hoi jijquote:
Nog niet.quote:
We zijn de McLaren hospitality aan het checken as we speak.quote:
tenzij ze goed tetsen tegen elkaarquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nadeel van deze baan zijn de uitloopstroken, dus een mclaren tetsen eraf heeft weinig impact.
Ze moeten er ook samen af tetsen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nadeel van deze baan zijn de uitloopstroken, dus een mclaren tetsen eraf heeft weinig impact.
Ze mogen wel gewoon finishen als 19de en 20ste, natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dan nog uitloopstroken. Er moet grind op die baan komen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze moeten er ook samen af tetsen.
Met een DNF achter hun naamquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:31 schreef Jane het volgende:
[..]
Ze mogen wel gewoon finishen als 19de en 20ste, natuurlijk.
Mooi tochquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Heerlijke zender is dat. Al luister ik zelf nu Viaplay.quote:
welke goat?quote:
Tijd voor de Bouncer?quote:
Dan niet kijkenquote:
ik dacht dat het al voor de sprint race wasquote:
F1tv premium nemenquote:
Zit je jarenlang te hopen op F1 in 4K, is het er eindelijk, kun je het niet zien!quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:40 schreef vosss het volgende:
Ok megaruk kijken met mn ogen. Ze hebben mn lens ook vervangen, dus staaroperatie hoeft niet meer. Nadeel de -6 die nu in mn bril is zou eigenlijk 0 moeten zijn. Zonder bril zie ik ook niet scherp want olie in mn oog, plus dan met dat andere oog kijk ik met -4 dus dan zie ik zeker niet genoeg dus bril op en met de geopperde oog nog waziger kijken dan zonder bril ook wazig.
Maar hey, ik ben er èn ik kan kijken. Min of meer
Het kan nog harder als ze 3 seconden van de poletijd af zitten.quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het kan nog harder als ze 3 seconden van de poletijd af zitten.
kijk Stiggyquote:
en een TL dus eigenlijk telt deze nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |