Niet tijdens VT.quote:
Kan nog harder.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
Was ook een matig rondje van Max
best irritant dat ze de tijd niet afnemenquote:
'Has four World Driver Championships inclusive the scalp of Lewis. Where Ted never recovered from'quote:
Includingquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
'Has four World Driver Championships inclusive the scalp of Lewis. Where Ted never recovered from'
Zo'n tekst zou pas 'fun fact' zijn.
Neuh, dan geef je Kravitz te veel eerquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
'Has four World Driver Championships inclusive the scalp of Lewis. Where Ted never recovered from'
Zo'n tekst zou pas 'fun fact' zijn.
Ik dacht aan een stoomboot, maar dat is volgende maand pas.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:26 schreef Peterselieman het volgende:
De Ferrari is een olieboot.
Dag bak
Thanks. Excuus. Waarschuwing.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik las het net maar wilde het eigenlijk niet lezen.
Huuwwl
Sterkte.
Oh ja, dan moeten we weer geloven dat ie echt bestaatquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik dacht aan een stoomboot, maar dat is volgende maand pas.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:28 schreef Peterselieman het volgende:
Leclerc is al uitgecheckt voor dit seizoen
Jammer dat Faber geen minister meer is om die boot met immigranten tegen te houden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Oh ja, dan moeten we weer geloven dat ie echt bestaat
Hoop hebben is goed, maar uiteindelijk moeten er ook resultaten volgenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Ferrari fans nog niet.
Jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:31 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
23:30 sprint quali
als ik nog wakker ben....
halloquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, tot vannacht dan maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |