Minder laat dan vorig jaar.quote:
Gelukkig ben ik er zaterdag niet. Zie zondag wel wat ik allemaal terug ga kijken.quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:53 schreef Nattekat het volgende:
Oja, even controle voordat Nizno de boel weer sloopt: topic staat gewoon netjes in MyAT hè?
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:53 schreef Nattekat het volgende:
Oja, even controle voordat Nizno de boel weer sloopt: topic staat gewoon netjes in MyAT hè?
Oh lekker.quote:
In een normaal weekend is de kwalificatie spannend en de race ook, want je hebt geen idee hoe iedereen ervoor staat. De sprint verklapt hoe de kaarten geschud zijn. De kwalificatie is minder spannend, want je hebt de sprintkwalificatie al gezien. De race is minder spannend, want je hebt de sprintrace al gezien.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:24 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik snap oprecht niet wat mensen tegen de sprint hebben, is toch veel leuker. Maar 1 vrije training en verder actie
Mja daar zit wat in.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
In een normaal weekend is de kwalificatie spannend en de race ook, want je hebt geen idee hoe iedereen ervoor staat. De sprint verklapt hoe de kaarten geschud zijn. De kwalificatie is minder spannend, want je hebt de sprintkwalificatie al gezien. De race is minder spannend, want je hebt de sprintrace al gezien.
Er zijn in een sprintweekend weliswaar meer sessies die ergens om gaan, maar ik vind ze individueel wel minder interessant dan tijdens een normaal weekend.
Eens.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
In een normaal weekend is de kwalificatie spannend en de race ook, want je hebt geen idee hoe iedereen ervoor staat. De sprint verklapt hoe de kaarten geschud zijn. De kwalificatie is minder spannend, want je hebt de sprintkwalificatie al gezien. De race is minder spannend, want je hebt de sprintrace al gezien.
Er zijn in een sprintweekend weliswaar meer sessies die ergens om gaan, maar ik vind ze individueel wel minder interessant dan tijdens een normaal weekend.
Tuurlijk is racen beter dan een uur rondjes rijden in een VT. Hoeft niet overal, maar zeker op een circuit als CotA is een sprint mooi meegenomen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:24 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik snap oprecht niet wat mensen tegen de sprint hebben, is toch veel leuker. Maar 1 vrije training en verder actie
Als de sprint droog is, moet de race (gedeeltelijk) nat.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is een precies een voordeel aan een sprint weekend inderdaad.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als de sprint droog is, moet de race (gedeeltelijk) nat.
Grote kans op regen in Austin, Texas iddquote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als de sprint droog is, moet de race (gedeeltelijk) nat.
En Alpine:quote:Op donderdag 16 oktober 2025 13:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
VCRB Speciale livery 🤔
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |