Minder laat dan vorig jaar.quote:
Gelukkig ben ik er zaterdag niet. Zie zondag wel wat ik allemaal terug ga kijken.quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:53 schreef Nattekat het volgende:
Oja, even controle voordat Nizno de boel weer sloopt: topic staat gewoon netjes in MyAT hè?
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:53 schreef Nattekat het volgende:
Oja, even controle voordat Nizno de boel weer sloopt: topic staat gewoon netjes in MyAT hè?
Oh lekker.quote:
In een normaal weekend is de kwalificatie spannend en de race ook, want je hebt geen idee hoe iedereen ervoor staat. De sprint verklapt hoe de kaarten geschud zijn. De kwalificatie is minder spannend, want je hebt de sprintkwalificatie al gezien. De race is minder spannend, want je hebt de sprintrace al gezien.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:24 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik snap oprecht niet wat mensen tegen de sprint hebben, is toch veel leuker. Maar 1 vrije training en verder actie
Mja daar zit wat in.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
In een normaal weekend is de kwalificatie spannend en de race ook, want je hebt geen idee hoe iedereen ervoor staat. De sprint verklapt hoe de kaarten geschud zijn. De kwalificatie is minder spannend, want je hebt de sprintkwalificatie al gezien. De race is minder spannend, want je hebt de sprintrace al gezien.
Er zijn in een sprintweekend weliswaar meer sessies die ergens om gaan, maar ik vind ze individueel wel minder interessant dan tijdens een normaal weekend.
Eens.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
In een normaal weekend is de kwalificatie spannend en de race ook, want je hebt geen idee hoe iedereen ervoor staat. De sprint verklapt hoe de kaarten geschud zijn. De kwalificatie is minder spannend, want je hebt de sprintkwalificatie al gezien. De race is minder spannend, want je hebt de sprintrace al gezien.
Er zijn in een sprintweekend weliswaar meer sessies die ergens om gaan, maar ik vind ze individueel wel minder interessant dan tijdens een normaal weekend.
Tuurlijk is racen beter dan een uur rondjes rijden in een VT. Hoeft niet overal, maar zeker op een circuit als CotA is een sprint mooi meegenomen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:24 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik snap oprecht niet wat mensen tegen de sprint hebben, is toch veel leuker. Maar 1 vrije training en verder actie
Als de sprint droog is, moet de race (gedeeltelijk) nat.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is een precies een voordeel aan een sprint weekend inderdaad.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als de sprint droog is, moet de race (gedeeltelijk) nat.
Grote kans op regen in Austin, Texas iddquote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als de sprint droog is, moet de race (gedeeltelijk) nat.
En Alpine:quote:Op donderdag 16 oktober 2025 13:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
VCRB Speciale livery 🤔
[ afbeelding ]
Niemand weet het.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik geloof er niet meer in.
Ooit gaat het gebeuren, ik geloofquote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik geloof er niet meer in.
I can flyquote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:24 schreef Nattekat het volgende:
En dan wordt Verstappen kampioen
[ afbeelding ]
Laten we maar hopen van niet, ik vind hopen op ongelukken altijd wat onprettig. Wie het ook moge zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ooit gaat het gebeuren, ik geloof
Iedereen met een beetje ethisch besef natuurlijk.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:32 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
ik vind hopen op ongelukken altijd wat onprettig.
McLaren boys, Max, en de rest ook natuurlijk.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hopen op echt vuurwerk tussen de McLaren boys en niet een seizoen en WDC strijd die als een nachtkaars uitgaat.
Uiteraard, maar in het meest realistische scenario gaat het WDC tussen Lando en Oscar.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
McLaren boys, Max, en de rest ook natuurlijk.
Hangt sterk af van de performance van de McLaren in die laatste raceweekends. Stel zij worden fier ingehaald door Red Bull/Mercedes dan kan het zomaar omslaanquote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Uiteraard, maar in het meest realistische scenario gaat het WDC tussen Lando en Oscar.
Nu het WCC binnen is heb ik de indruk dat McLaren de coureurs het uit laat vechtenquote:En áls dat inderdaad de WDC strijd blijkt te zijn deze laatste GP's, dan mag het ook écht een strijd worden. En niet iets wat gestuurd en gemanaged gaat worden vanaf de pitwall om Corporate tevreden te houden.
Die is lang geleden zeg. Webber in Valenciaquote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
I can fly
[ afbeelding ]
Dan wel in de McLaren kleuren.
Weet je ook nog wie in die Lotus reed?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die is lang geleden zeg. Webber in Valencia
ja, Heikkiquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Weet je ook nog wie in die Lotus reed?
Niet zeuren. Ik kan maar met 1 oog kijken. Of ben je soms een nepfan?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik kan alleen zondag (live) kijken![]()
En ik moet maandag erg vroeg op
En terecht. Wag een lelijke bolides hadden we toen. We klagen nu wel, maar niet alles was vroeger beter.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Oog lieverd, oogquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Niet zeuren. Ik kan maar met 1 oov kijken. Of ben je soms een nepfan?
Net terug laat met aanpassen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oog lieverd, oog![]()
![]()
En zondag lijk ik uiteraard gewoon![]()
Ben er alleen niet erg gelukkig mee dat ik de volgende dag zo vroeg op moet
Ik heb óók wat aangepast. Heb zojuist 2 uur vrij genomen maandagochtendquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb óók wat aangepast. Heb zojuist 2 uur vrij genomen maandagochtend![]()
Dat kijkt toch wat lekkerder zondagavond
Maahk Wibbahquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De kans neemt elke race toequote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ooit gaat het gebeuren, ik geloof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |