Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
nou dat viel mij nu ook al opquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Demi zegt 'Geert' inmiddels alsof het een scheldwoord is
Ja, nu alleen de alimentatiekwestie nog, wie neemt Roma mee naar huis en voorziet in de kosten enzoquote:
ja dat schijnt wel te moeten kunnen hmmmquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:00 schreef KinKiJan het volgende:
He? Faat die geen duurdere pasta wilde, maar wel naar huis wil bellen
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, nu alleen de alimentatiekwestie nog, wie neemt Roma mee naar huis en voorziet in de kosten enzo
Nietquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:02 schreef Whuzz het volgende:
Demi is haar ruggengraat weer even kwijt.
Is het nou uit of niet? Ja, nou, we houden afstand. Ok, maar is het dan uit? Ja, weet ik niet.
Therapeut: Huh? Zit niet eens een aardlek in hier, wat is dit joh!?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
Demi moet buiten de loods jaren in therapie, die is echt knotsknettergek in de groepenkast🤪
En Lisa geen eitjes gunt (is ze vegetarisch btw? want dan is het misgunnen helemaal achterlijk als hun hamburgers wegstouwen)quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:00 schreef KinKiJan het volgende:
He? Faat die geen duurdere pasta wilde, maar wel naar huis wil bellen
Precies. Was dus gewoon weer dramajanken en miepen, maar uiteindelijk glasplaswasquote:
WAT IS DIT NOU WEER VOOR MES IN HAAR RUGquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
doe lekker wat jij wilt
ik pas me wel aan
nou nee Demi
dat doe je nooit![]()
Als Geert slim is dan gaat hij stiekem toch niet naar huis. Probleem opgelostquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Demi heeft Geert geguilttript in toch naar huis gaan eind van de maand
Hij heeft waarschijnlijk nog steeds onderdak nodig hierna, dus even tijdelijk bij Demi intrekken.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:03 schreef Chanel5 het volgende:
Maar laten we wel wezen, hij geeft geen snars om haar anders zou hij niet zo reageren.
Fatima kennelijk ookquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:01 schreef spapaars het volgende:
Geert mag een maandje langer blijven van de FEBO!
Demi past pas aan als elk half uur minimaal 20x een Hugo of kus krijgt, en de hele dag op schoot mag zitten bij Geert😜quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
doe lekker wat jij wilt
ik pas me wel aan
nou nee Demi
dat doe je nooit![]()
Ja, had ze al wel eerder aangegeven. Hopelijk lag die op bed tijdens haar nachtelijke avonturenquote:
Die aflevering ga ik zeker kijken, dat wordt me een meltdownquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als Geert slim is dan gaat hij stiekem toch niet naar huis. Probleem opgelost
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
En klaar.. De Geert is met succes Ge-Herprogrammeerd![]()
[ afbeelding ]
en de Faat moet 3x vragen of dat jochie nog van d'r houdt![]()
[ afbeelding ]
Die kunnen niet mmet en zonder elkaar , verlating angst en Geert gaat zo weer vreemd hoor, we weten allemaal dat hij een vriendin had thuis.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:04 schreef schetterklep het volgende:
Wel met alles 100% vertrouwen nu he! En gewoon verplicht, of je wil of niet .... Man man man. Zijn die alletwee borderliner?
Dat ze het ook nog uitzendenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het onderste plaatje, de reactie van de rechterdame zijn wij, als we de eerste screen zien
Ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar hoe zijn ex is, ik bedoel... Kennelijk ziet ie Demi als een vooruitgang?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:11 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Die kunnen niet met en zonder elkaar , bindingangst en Geert gaat zo weer vreemd hoor, we weten allemaal dat hij een vriendin had thuis.
Zijn beide mensen met een stoornis
Ja denk eerder dat het voor daar is, maar ja gezellig is het niet met die 2. Die meid thuis moet het huis in komen volgende maand🤣🤣🤣quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar hoe zijn ex is, ik bedoel... Kennelijk ziet ie Demi als een vooruitgang?
Die viert gewoon nog een jaar het grote 'ik heb de kogel ontweken'-feestquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:15 schreef DilanoNirvana het volgende:
O
[..]
Ja denk eerder dat het voor daar is, maar ja gezellig is het niet met die 2. Die meid thuis moet het huis in komen volgende maand🤣🤣🤣
Dit.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die viert gewoon nog een jaar het grote 'ik heb de kogel ontweken'-feest
Niet alleen die ex…maar ook die ex-schoonfamilie viert feest🥂quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die viert gewoon nog een jaar het grote 'ik heb de kogel ontweken'-feest
ja sloeg beide nergens opquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:26 schreef Whuzz het volgende:
Feaby?
Dan is Sandler toch ook goed joh.
Hij had de vragen gewoon verkeerd gehoord, anders had hij gewonnen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
echt weer Flo
anders had ik alles goed behalve erik
ja dat was hetquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij had de vragen gewoon verkeerd gehoord, anders had hij gewonnen.
nou jaaaquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:29 schreef ChocoFan het volgende:
Morgen wordt Angelo belachelijk gemaakt om zijn zangkunsten.
Oos is boosquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:30 schreef Chanel5 het volgende:
dat was hem weer en tot de volgende keer
op naar Oos
Dat wel ja.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou jaaa
ze heeft wel een piepklein beetje gelijk
Ja.... stiekem wel jaquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou jaaa
ze heeft wel een piepklein beetje gelijk
Die kapster heeft ook gelogen bij de intakequote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert.. waar Angelo door de mand valt als "Volkszanger" die niet zingen kan .. een Fake Introact die wel vaker voorkomt bij de casting
[ afbeelding ]
Als kapster of gediagnosteerde Autist?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Die kapster heeft ook gelogen bij de intake
Alle tweequote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als kapster of gediagnosteerde Autist?
Nou ja ze heeft al gekapt en gehuild, dus twee van de drie mogelijke aangenomen acts zijn al vervuld, het wachten is op haar GeAutist , daar heb ik nog niets van kunnen merkenquote:
Jan heeft dit wel drie keer uitgelegd. Maar hij gebruikte een te moeilijk woord vrees ik.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:26 schreef Whuzz het volgende:
Feaby?
Het fenomeen "met iemand van mening verschillen" is je onbekend? Of zijn dat ook te moeilijke woordenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 02:54 schreef Cosima het volgende:
[..]
Jan heeft dit wel drie keer uitgelegd. Maar hij gebruikte een te moeilijk woord vrees ik.
Hij zal in real life wel gebruik maken van autotune, dat is er in de loods natuurlijk niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert.. waar Angelo door de mand valt als "Volkszanger" die niet zingen kan .. een Fake Introact die wel vaker voorkomt bij de casting
[ afbeelding ]
Met het mes op tafel keurt ook fonetische antwoorden goed. Want ze testen je kennis en niet het woordenboek.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:26 schreef Whuzz het volgende:
Feaby?
Die oen had gewoon veel fout. Punt.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij had de vragen gewoon verkeerd gehoord, anders had hij gewonnen.
Duhquote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:35 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Die oen had gewoon veel fout. Punt.
Geld heeft Senna al uitgegeven aan Botox😎quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:22 schreef 5thencounter het volgende:
Wat gaan die winnaars van die ¤5000 er mee doen , dat is de vraag... daar opmaken of meenemen naar huis, iets wat tijdens EJVJL nogal een issue was..
Als Senna nog geld had, zou ze mijlen ver van de Loods blijven... maarja haar bloed kruipt ook waar het niet gaan kan... Verslaafd aan belangstellingquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Geld heeft Senna al uitgegeven aan Botox😎
Ja op naar de BBGenotenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:28 schreef spapaars het volgende:
We zijn er weer, nog een paar minuten reclame!
Alleen vooruitzicht tochquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:28 schreef spapaars het volgende:
We zijn er weer, nog een paar minuten reclame!
Na een verschrikkelijke kutdag ff afleiding🤪quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:30 schreef spapaars het volgende:
Iets zegt mij dat Fritsie er ook weer bij is
Kan ze weer wat haren uit haar hoofd trekken☹️quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:31 schreef Whuzz het volgende:
Julia beseft dat ze fokking dom is en moet meteen JANKEN
OF subje genomenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb inmiddels geilere foto's gezien van Mercedes...
Heb je er van genoten?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
De AMG of de Vito?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
Gemballa versie. Alles opgespoten.quote:
Ahw, dat vind ik sneu voor je.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet echt, ik geniet zelden
Maar nu met een lach ipv een chagrijnig hoofdquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:36 schreef ChocoFan het volgende:
Zie, Erik lepelt dingen nog steeds helemaal leeg. Trouwens niets mis mee, dat doe ik ook, borden aflikken dan weer niet.
Buikademhaling is het bestequote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:35 schreef spapaars het volgende:
Roma's longen bevinden zich in haar buik!
[ afbeelding ]
En vervolgens tettert ze heel hard, mix en match een paar keer in Erik zijn gezicht, je zag dat hij dat weer niet tof vond omdat ze zo luid is.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:38 schreef Whuzz het volgende:
Ghettima zeiken tegen Erik. Dat ie d'r eens een pets op d'r zeurbek geeft
Dat zal ze vast niet doen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:40 schreef Whuzz het volgende:
Nou Demi, dit is je kans om van Geert af te komen
Ook goed joh. We weten wie je bedoeltquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lisa d'r naam kan ik maar niet onthouden... blijf Greta denken
Als het eenmaal gezien hebt, kan het niet meer andersquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ook goed joh. We weten wie je bedoelt
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als het eenmaal gezien hebt, kan het niet meer anders
Misschien is het Greta Thunberg gewoon met een pruik op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Ik ben het met Fatima eensquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:46 schreef ChocoFan het volgende:
Fatima schrikt dat Erik 1 keer in de 2 weken zijn bed verschoont, Fatima vindt dat dat 1 keer per week moet.
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Greta heeft in dagelijks leven grijs afro kapsel🤓quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als het eenmaal gezien hebt, kan het niet meer anders
Misschien is het Greta Thunberg gewoon met een pruik op
En als je seks hebt, DIRECT verschonen! (aldus oma daisy)quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben het met Fatima eens
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:36 schreef ChocoFan het volgende:
Zie, Erik lepelt dingen nog steeds helemaal leeg. Trouwens niets mis mee, dat doe ik ook, borden aflikken dan weer niet.
Wachten met uitpuffel en coolingdown knuffelen, eruit is direct een vers laken!quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En als je seks hebt, DIRECT verschonen! (aldus oma daisy)
Maar goed. Dat is geen issue voor Erik.
Grapje, toch?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wachten met uitpuffel en coolingdown knuffelen, eruit is direct een vers laken!
Ik ben aseksueel en a-romantisch. Dus ja, grapje.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Grapje, toch?
Toch? Wij gaan echt niet elke dag de lakens lopen verschonen hoor.
Jaloers dat ik iemand heb die de lakens verschoont, of watquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben aseksueel en a-romantisch. Dus ja, grapje.
En opschepper
Ja! Want bedverschonen is een super vervelende klusquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jaloers dat ik iemand heb die de lakens verschoont, of wat![]()
Zo ken je het ook omschrijven.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:01 schreef Whuzz het volgende:
Ghettima plopt bijna uit d'r jurkjedinges en Erik wil d'r graag een vuilniszak overheen trekken. Gelijk heeft hij.
Heb ik gelukkig een hhhulp voor😷quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Want bedverschonen is een super vervelende klus
Nee, want dat is vreermdgaan!quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:01 schreef greysbones het volgende:
Geert moet ook echt alles met demi doen
Hij mag echt niks met een ander doen
Hele gezonde relatie hoor.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:01 schreef greysbones het volgende:
Demi is heel erg verstikkend in een relatie.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:01 schreef greysbones het volgende:
volgens mij een soort badpak over haar BH of een pakje dat op een badpak lijkt.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Had Fatima nou twee BH's over elkaar heen aan?
Niet alleen in een relatie. Ook om naar te kijken in een RLSquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Demi is heel erg verstikkend in een relatie.
Zure matquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:03 schreef Whuzz het volgende:
Valentijne vraagt zich af wat anderen haar nog meer noemen, naast zoute pot.
Kan ookquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
volgens mij een soort badpak over haar BH of een pakje dat op een badpak lijkt.
een bh en zo'n sportdingquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Had Fatima nou twee BH's over elkaar heen aan?
Geeft niets, ik mis ook wel eens dingen omdat ik aan het tikken ben hier.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kan ookzit met de laptop op schoot, en wissel tussen Fok! en NLziet, dus soms mis ik stukjes beeld
Dat wordt dus een stad zonder benzine autosquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:05 schreef Chanel5 het volgende:
Bouw een stad van de toekomst.
leuk!!!
En zonder gebouwen. Wel met veel puin. Wat zwerfhonden.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat wordt dus een stad zonder benzine autos
Demi en Geert zijn als twee van die platte legoblokjes op elkaar. Nooit meer los te krijgen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:08 schreef greysbones het volgende:
Demi is meer van het op elkaar drukken
Het is er al goed ingestamptquote:
Doet ie al jarenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
Jan doet ook al voiceover in de reclames.. die gast vult lekker zijn zakken
Ja? missen jullie er een paar?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:10 schreef DilanoNirvana het volgende:
Wat een jankers zeg, volgens mij komen die nieuwe allemaal van ggz
Ik had voor mezelf al twijfels of ik er weer aan zou beginnenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
Reclame vraag: Allemaal al gewend aan het idee dat er geen Big Brother meer komt?
Nee.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
Reclame vraag: Allemaal al gewend aan het idee dat er geen Big Brother meer komt?
True, al ken ik mezelf; was wel gewoon weer gaan kijkenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik had voor mezelf al twijfels of ik er weer aan zou beginnen
Vond vorig jaar moeilijk door te komen
Zo jong is Jan nu ook weer nietquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw? doet 'ie goed dat jochie .. was 'ie al met mama mee ?
Is toch lievf!quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:20 schreef greysbones het volgende:
Ik hou niet van blousejes
Maar je mag het aanhouden
O
M
G
Sinds het niet meer in de schaduw kan staan van vroeger hoeft het van mij niet meer. Slappe hap en sorry maar de mix met de Belgen ben ik ook niet weg van.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:24 schreef greysbones het volgende:
Erik laat steeds meer zijn ware aard zien
Hij bepaalt
Laat de vrouwtjes maar luisteren
Ik zei het al eerder, helemaal niet veel verandert, weet zich alleen beter voor te doen door zijn ervaringen. En gelukkig geen streams in dit geval.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:24 schreef greysbones het volgende:
Erik laat steeds meer zijn ware aard zien
Hij bepaalt
Laat de vrouwtjes maar luisteren
Ja maar als het puur om het geld is dat het stopt waarom bondgenoten wel dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
Ja dus.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:25 schreef greysbones het volgende:
Wordt ons nu even 5 minuten door de neus geboord voor dat pauper programma ??
Ik heb net gestemdquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:18 schreef greysbones het volgende:
Bedankt voor het niet stemmen op VI
Laat ze het samenvoegen, bb en bondgenoten!quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:25 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Ja maar als het puur om het geld is dat het stopt waarom bondgenoten wel dan?
Dat Zwaard van Damo gaat het zéker niet wordenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:20 schreef freaky40 het volgende:
Komt wel weer wat voor terug in de plaats van BB. Ze zien bij RTL ook wel dat De Bondgenoten erg goed gaat dus daar willen ze wat tegenover zetten, misschien wel beter dan DB en MET streams...
Nee maar dat komt ook bij SBS en is wekelijks en al opgenomen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat Zwaard van Damo gaat het zéker niet worden
Dat is maar 10 dagen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat Zwaard van Damo gaat het zéker niet worden
De opnames duurde 10 dagen, en dat wordt over 10 afleveringen uitgemolken. Maar kan me zo voorstellen dat ze dit ook met onbekende deelnemers kunnen doen en dan wel dagelijks en streams, maar dan zou dat weer een beetje teveel worden met ook DB er nog bij. Of ze moeten van DB af willen op den duur, maar dat zal niet want dat scoort als een malle.quote:
alsjeblieft niet, van de Bondgenoten afblijvenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Laat ze het samenvoegen, bb en bondgenoten!
Verstandig , vooral geen Live meer doen, hou het veiilg en vooral foutloosquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee maar dat komt ook bij SBS en is wekelijks en al opgenomen.
Volgens mij is die Lisa 34.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 00:44 schreef ThijsTH het volgende:
Hoe oud is die Lisa eigenlijk? Ik vind haar best een oude kop hebben maar qua gedrag komt ze dan weer jong over dus kan het heel moeilijk inschatten. Kan echt alles zijn tussen 25 en 40....weet iemand het?
Trouwens, die Thomas is echt een slechte pokerspeler zeg, je zag precies aan z'n gelaatsuitdrukking welke kaart ie trok.
En die Daisy doet me heel erg denken daan Sylvia uit cyclus 1: zelfde accent, zelfde stem en precies dezelfde onzekerheid die niet helemaal past bij een vrouw van haar leeftijd
het zal vast niet liggen aan het feit dat ze na de zomermaanden weer terug zijn op de oude tijd en daarmee het oude gerek van uitzendingen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:00 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week vrijdag:
Kijkdichtheid: 3,7 Marktplaats: 15,0 Kijkcijfer: 620.000
Kijkcijfer Top 25 nr. 14
Lineaire kijkers gisterenavond, 491.000 kijkers, weer onder de 500.000 lineair. Ze mogen gaan oppassen als de lineaire cijfers gaan dalen. Kijkers worden rupsjes nooit genoeg; Fleuris, Julia, Demi en Geert zat...
voor mij geldt dat ik het langzaamaan minder interessant ga vinden, zit er tijdens kijken ook wat anders bij te doenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zal vast niet liggen aan het feit dat ze na de zomermaanden weer terug zijn op de oude tijd en daarmee het oude gerek van uitzendingen.
De recaps lijken zelfs steeds langer te worden.
Ze zouden de spellen wat meer moeten verdelen onder de bewoners, dus verplichten om een spel/uitdaging aan te gaan. Nu zijn er maar een paar die elke keer spelen. Het gros lift mee op dat succes, en verlangen dan wel met een maand geen hol uit te voeren de finale te spelen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:31 schreef Giggio het volgende:
[..]
voor mij geldt dat ik het langzaamaan minder interessant ga vinden, zit er tijdens kijken ook wat anders bij te doen
beetje herhaling van zetten aan het worden
maandag begint seizoen 3 - loopt al langer dan ik verwacht had, maar tijd voor grote vernieuwingen in het programma (vond de quiz waar ze allemaal speelden om ¤ 5000 wel leuk, alleen te lang uitgesponnen over 3 afleveringen)
en misschien wat meer interactie met de kijkerquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zouden de spellen wat meer moeten verdelen onder de bewoners, dus verplichten om een spel/uitdaging aan te gaan. Nu zijn er maar een paar die elke keer spelen. Het gros lift mee op dat succes, en verlangen dan wel met een maand geen hol uit te voeren de finale te spelen.
Die blijven zeggen dat het doorgestoken kaart is, zelfs als het tegendeel wordt bewezen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
en misschien wat meer interactie met de kijker
maar dan schreeuwen er hier weer een aantal dat het doorgestoken kaart is
Helemaal mee eens. Als er 4 verdienopdrachten zijn, moet iedere deelnemer er 1 spelen. Zijn er 8, dan allemaal 2. Geen idee eigenlijk hoeveel er zijn. Dat voorkomt dat een Floris elke individuele opdracht speelt. En dat geeft dan automatisch andere teams ook kans een spel te winnen, want ze kunnen hun beste deelnemer dan tactisch inzetten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zouden de spellen wat meer moeten verdelen onder de bewoners, dus verplichten om een spel/uitdaging aan te gaan. Nu zijn er maar een paar die elke keer spelen. Het gros lift mee op dat succes, en verlangen dan wel met een maand geen hol uit te voeren de finale te spelen.
Een muur vol kanonnen om de stad en veel tanks door de straten.. dat is gelijk ook mooi actueelquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:04 schreef MacDeMarco het volgende:
Jammer dat waarschijnlijk de steden van de toekomst opdracht allemaal ideaalbeelden moeten worden waar alles perfect en vredig is, terwijl een dystopische toekomst ook zeer aannemelijk kan zijn. Daar krijgen ze dan waarschijnlijk geen 250 punten voor, dus ik begrijp het aan de ene kant wel dat het allemaal kumbaya steden gaan worden. Ik vond de opmerking van Roma daarom ook wel grappig: ''een plaat zonder stenen en dan zeggen dat iedereen onder de grond leeft''. Dat zou zeer gedurfd en out of the box zijn, maar uiteindelijk 0 punten opleveren.
Denk niet dat dat de bedoeling is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een muur vol kanonnen om de stad en veel tanks door de straten.. dat is gelijk ook mooi actueel
Jasper en Wanda bedoel je?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:07 schreef pingu66 het volgende:
Zal Erik een ton gaan winnen met zoals velen. dachten dat de Febo Isaac zou hebben laten winnen?overigens is *ejvjl de reality show met de meeste koppels volgens mij Martin en Mexx
( Wie had dat gedacht)
Bern en Sasha, Marciano en Babette en die Blonde chick met die motorrijder en Immadidin en Rupert( ???)
jasper en wanda welquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jasper en Wanda bedoel je?
Zijn die nog samen Immadidin en Rupert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |