Die aflevering ga ik zeker kijken, dat wordt me een meltdownquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als Geert slim is dan gaat hij stiekem toch niet naar huis. Probleem opgelost
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
En klaar.. De Geert is met succes Ge-Herprogrammeerd![]()
[ afbeelding ]
en de Faat moet 3x vragen of dat jochie nog van d'r houdt![]()
[ afbeelding ]
Die kunnen niet mmet en zonder elkaar , verlating angst en Geert gaat zo weer vreemd hoor, we weten allemaal dat hij een vriendin had thuis.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:04 schreef schetterklep het volgende:
Wel met alles 100% vertrouwen nu he! En gewoon verplicht, of je wil of niet .... Man man man. Zijn die alletwee borderliner?
Dat ze het ook nog uitzendenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het onderste plaatje, de reactie van de rechterdame zijn wij, als we de eerste screen zien
Ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar hoe zijn ex is, ik bedoel... Kennelijk ziet ie Demi als een vooruitgang?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:11 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Die kunnen niet met en zonder elkaar , bindingangst en Geert gaat zo weer vreemd hoor, we weten allemaal dat hij een vriendin had thuis.
Zijn beide mensen met een stoornis
Ja denk eerder dat het voor daar is, maar ja gezellig is het niet met die 2. Die meid thuis moet het huis in komen volgende maand🤣🤣🤣quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar hoe zijn ex is, ik bedoel... Kennelijk ziet ie Demi als een vooruitgang?
Die viert gewoon nog een jaar het grote 'ik heb de kogel ontweken'-feestquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:15 schreef DilanoNirvana het volgende:
O
[..]
Ja denk eerder dat het voor daar is, maar ja gezellig is het niet met die 2. Die meid thuis moet het huis in komen volgende maand🤣🤣🤣
Dit.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die viert gewoon nog een jaar het grote 'ik heb de kogel ontweken'-feest
Niet alleen die ex…maar ook die ex-schoonfamilie viert feest🥂quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die viert gewoon nog een jaar het grote 'ik heb de kogel ontweken'-feest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |