Nietquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:02 schreef Whuzz het volgende:
Demi is haar ruggengraat weer even kwijt.
Is het nou uit of niet? Ja, nou, we houden afstand. Ok, maar is het dan uit? Ja, weet ik niet.
Therapeut: Huh? Zit niet eens een aardlek in hier, wat is dit joh!?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
Demi moet buiten de loods jaren in therapie, die is echt knotsknettergek in de groepenkast🤪
En Lisa geen eitjes gunt (is ze vegetarisch btw? want dan is het misgunnen helemaal achterlijk als hun hamburgers wegstouwen)quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:00 schreef KinKiJan het volgende:
He? Faat die geen duurdere pasta wilde, maar wel naar huis wil bellen
Precies. Was dus gewoon weer dramajanken en miepen, maar uiteindelijk glasplaswasquote:
WAT IS DIT NOU WEER VOOR MES IN HAAR RUGquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
doe lekker wat jij wilt
ik pas me wel aan
nou nee Demi
dat doe je nooit![]()
Als Geert slim is dan gaat hij stiekem toch niet naar huis. Probleem opgelostquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Demi heeft Geert geguilttript in toch naar huis gaan eind van de maand
Hij heeft waarschijnlijk nog steeds onderdak nodig hierna, dus even tijdelijk bij Demi intrekken.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:03 schreef Chanel5 het volgende:
Maar laten we wel wezen, hij geeft geen snars om haar anders zou hij niet zo reageren.
Fatima kennelijk ookquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:01 schreef spapaars het volgende:
Geert mag een maandje langer blijven van de FEBO!
Demi past pas aan als elk half uur minimaal 20x een Hugo of kus krijgt, en de hele dag op schoot mag zitten bij Geert😜quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
doe lekker wat jij wilt
ik pas me wel aan
nou nee Demi
dat doe je nooit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |