Dat zal ze vast niet doen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:40 schreef Whuzz het volgende:
Nou Demi, dit is je kans om van Geert af te komen
Ook goed joh. We weten wie je bedoeltquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lisa d'r naam kan ik maar niet onthouden... blijf Greta denken
Als het eenmaal gezien hebt, kan het niet meer andersquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ook goed joh. We weten wie je bedoelt
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als het eenmaal gezien hebt, kan het niet meer anders
Misschien is het Greta Thunberg gewoon met een pruik op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Ik ben het met Fatima eensquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:46 schreef ChocoFan het volgende:
Fatima schrikt dat Erik 1 keer in de 2 weken zijn bed verschoont, Fatima vindt dat dat 1 keer per week moet.
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Greta heeft in dagelijks leven grijs afro kapsel🤓quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als het eenmaal gezien hebt, kan het niet meer anders
Misschien is het Greta Thunberg gewoon met een pruik op
En als je seks hebt, DIRECT verschonen! (aldus oma daisy)quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben het met Fatima eens
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:36 schreef ChocoFan het volgende:
Zie, Erik lepelt dingen nog steeds helemaal leeg. Trouwens niets mis mee, dat doe ik ook, borden aflikken dan weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |