Nou, dat heeft Erik mooi voor elkaar, wat een ouwe hosselaar is het toch ook, alle punten voor het telefoontje van Fatima weer terug in de pocket en weer op 1 in de ranking, chop chop! Ook een goede beurt gemaakt bij moeder Fatima en zoontje. Laat Erik maar schuiven.
Niets veranderd in de situatie Demi/Geert, ze zijn nog steeds samen en gaan ook samen weg volgende maand. Cliffhanger van lik me vestje dus gisteren! Geert blijft een ultra narcist dat is me wel weer duidelijk na de scene van vandaag.
Falentijne heeft ook haar debuut gemaakt, en Roma doet een 'how can I make this about me'tje'. Ze kijkt tegen haar op, imiteert haar en oja Fleuris kijkt ze ook tegen op....

Ik weet niet of dit wat voor Erik gaat zijn, zij is echt wappie dat het een aard heeft. Hij is toch wel intelligenter dan zij in zit in een andere fase van het spectrum...
Ik vind die ongelovige Thomas bij de Gieren nog niet echt uit de verf komen b.t.w., wel een aardige gast en lijkt me de normaalste persoon deze cyclus vooralsnog. Beetje miscasting dit, of er moet een geweldig script voor hem klaar liggen maar kan hem nog niet goed peilen.