Demi en Geert zijn als twee van die platte legoblokjes op elkaar. Nooit meer los te krijgen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:08 schreef greysbones het volgende:
Demi is meer van het op elkaar drukken
Het is er al goed ingestamptquote:
Doet ie al jarenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
Jan doet ook al voiceover in de reclames.. die gast vult lekker zijn zakken
Ja? missen jullie er een paar?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:10 schreef DilanoNirvana het volgende:
Wat een jankers zeg, volgens mij komen die nieuwe allemaal van ggz
Ik had voor mezelf al twijfels of ik er weer aan zou beginnenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
Reclame vraag: Allemaal al gewend aan het idee dat er geen Big Brother meer komt?
Nee.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
Reclame vraag: Allemaal al gewend aan het idee dat er geen Big Brother meer komt?
True, al ken ik mezelf; was wel gewoon weer gaan kijkenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik had voor mezelf al twijfels of ik er weer aan zou beginnen
Vond vorig jaar moeilijk door te komen
Zo jong is Jan nu ook weer nietquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw? doet 'ie goed dat jochie .. was 'ie al met mama mee ?
Is toch lievf!quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:20 schreef greysbones het volgende:
Ik hou niet van blousejes
Maar je mag het aanhouden
O
M
G
Sinds het niet meer in de schaduw kan staan van vroeger hoeft het van mij niet meer. Slappe hap en sorry maar de mix met de Belgen ben ik ook niet weg van.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |