Wachten met uitpuffel en coolingdown knuffelen, eruit is direct een vers laken!quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En als je seks hebt, DIRECT verschonen! (aldus oma daisy)
Maar goed. Dat is geen issue voor Erik.
Grapje, toch?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wachten met uitpuffel en coolingdown knuffelen, eruit is direct een vers laken!
Ik ben aseksueel en a-romantisch. Dus ja, grapje.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Grapje, toch?
Toch? Wij gaan echt niet elke dag de lakens lopen verschonen hoor.
Jaloers dat ik iemand heb die de lakens verschoont, of watquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben aseksueel en a-romantisch. Dus ja, grapje.
En opschepper
Ja! Want bedverschonen is een super vervelende klusquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jaloers dat ik iemand heb die de lakens verschoont, of wat![]()
Zo ken je het ook omschrijven.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:01 schreef Whuzz het volgende:
Ghettima plopt bijna uit d'r jurkjedinges en Erik wil d'r graag een vuilniszak overheen trekken. Gelijk heeft hij.
Heb ik gelukkig een hhhulp voor😷quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Want bedverschonen is een super vervelende klus
Nee, want dat is vreermdgaan!quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:01 schreef greysbones het volgende:
Geert moet ook echt alles met demi doen
Hij mag echt niks met een ander doen
Hele gezonde relatie hoor.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:01 schreef greysbones het volgende:
Demi is heel erg verstikkend in een relatie.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:01 schreef greysbones het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |