quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:24 schreef greysbones het volgende:
Erik laat steeds meer zijn ware aard zien
Hij bepaalt
Laat de vrouwtjes maar luisteren
Ik zei het al eerder, helemaal niet veel verandert, weet zich alleen beter voor te doen door zijn ervaringen. En gelukkig geen streams in dit geval.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:24 schreef greysbones het volgende:
Erik laat steeds meer zijn ware aard zien
Hij bepaalt
Laat de vrouwtjes maar luisteren
Ja maar als het puur om het geld is dat het stopt waarom bondgenoten wel dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
Reclame vraag: Allemaal al gewend aan het idee dat er geen Big Brother meer komt?
Ja dus.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:25 schreef greysbones het volgende:
Wordt ons nu even 5 minuten door de neus geboord voor dat pauper programma ??
Ik heb net gestemdquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:18 schreef greysbones het volgende:
Bedankt voor het niet stemmen op VI
Laat ze het samenvoegen, bb en bondgenoten!quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:25 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Ja maar als het puur om het geld is dat het stopt waarom bondgenoten wel dan?
Dat Zwaard van Damo gaat het zéker niet wordenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:20 schreef freaky40 het volgende:
Komt wel weer wat voor terug in de plaats van BB. Ze zien bij RTL ook wel dat De Bondgenoten erg goed gaat dus daar willen ze wat tegenover zetten, misschien wel beter dan DB en MET streams...
Nee maar dat komt ook bij SBS en is wekelijks en al opgenomen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat Zwaard van Damo gaat het zéker niet worden
Dat is maar 10 dagen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat Zwaard van Damo gaat het zéker niet worden
De opnames duurde 10 dagen, en dat wordt over 10 afleveringen uitgemolken. Maar kan me zo voorstellen dat ze dit ook met onbekende deelnemers kunnen doen en dan wel dagelijks en streams, maar dan zou dat weer een beetje teveel worden met ook DB er nog bij. Of ze moeten van DB af willen op den duur, maar dat zal niet want dat scoort als een malle.quote:
alsjeblieft niet, van de Bondgenoten afblijvenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Laat ze het samenvoegen, bb en bondgenoten!
Verstandig , vooral geen Live meer doen, hou het veiilg en vooral foutloosquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee maar dat komt ook bij SBS en is wekelijks en al opgenomen.
Volgens mij is die Lisa 34.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 00:44 schreef ThijsTH het volgende:
Hoe oud is die Lisa eigenlijk? Ik vind haar best een oude kop hebben maar qua gedrag komt ze dan weer jong over dus kan het heel moeilijk inschatten. Kan echt alles zijn tussen 25 en 40....weet iemand het?
Trouwens, die Thomas is echt een slechte pokerspeler zeg, je zag precies aan z'n gelaatsuitdrukking welke kaart ie trok.
En die Daisy doet me heel erg denken daan Sylvia uit cyclus 1: zelfde accent, zelfde stem en precies dezelfde onzekerheid die niet helemaal past bij een vrouw van haar leeftijd
het zal vast niet liggen aan het feit dat ze na de zomermaanden weer terug zijn op de oude tijd en daarmee het oude gerek van uitzendingen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:00 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week vrijdag:
Kijkdichtheid: 3,7 Marktplaats: 15,0 Kijkcijfer: 620.000
Kijkcijfer Top 25 nr. 14
Lineaire kijkers gisterenavond, 491.000 kijkers, weer onder de 500.000 lineair. Ze mogen gaan oppassen als de lineaire cijfers gaan dalen. Kijkers worden rupsjes nooit genoeg; Fleuris, Julia, Demi en Geert zat...
voor mij geldt dat ik het langzaamaan minder interessant ga vinden, zit er tijdens kijken ook wat anders bij te doenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zal vast niet liggen aan het feit dat ze na de zomermaanden weer terug zijn op de oude tijd en daarmee het oude gerek van uitzendingen.
De recaps lijken zelfs steeds langer te worden.
Ze zouden de spellen wat meer moeten verdelen onder de bewoners, dus verplichten om een spel/uitdaging aan te gaan. Nu zijn er maar een paar die elke keer spelen. Het gros lift mee op dat succes, en verlangen dan wel met een maand geen hol uit te voeren de finale te spelen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:31 schreef Giggio het volgende:
[..]
voor mij geldt dat ik het langzaamaan minder interessant ga vinden, zit er tijdens kijken ook wat anders bij te doen
beetje herhaling van zetten aan het worden
maandag begint seizoen 3 - loopt al langer dan ik verwacht had, maar tijd voor grote vernieuwingen in het programma (vond de quiz waar ze allemaal speelden om ¤ 5000 wel leuk, alleen te lang uitgesponnen over 3 afleveringen)
en misschien wat meer interactie met de kijkerquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zouden de spellen wat meer moeten verdelen onder de bewoners, dus verplichten om een spel/uitdaging aan te gaan. Nu zijn er maar een paar die elke keer spelen. Het gros lift mee op dat succes, en verlangen dan wel met een maand geen hol uit te voeren de finale te spelen.
Die blijven zeggen dat het doorgestoken kaart is, zelfs als het tegendeel wordt bewezen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
en misschien wat meer interactie met de kijker
maar dan schreeuwen er hier weer een aantal dat het doorgestoken kaart is
Helemaal mee eens. Als er 4 verdienopdrachten zijn, moet iedere deelnemer er 1 spelen. Zijn er 8, dan allemaal 2. Geen idee eigenlijk hoeveel er zijn. Dat voorkomt dat een Floris elke individuele opdracht speelt. En dat geeft dan automatisch andere teams ook kans een spel te winnen, want ze kunnen hun beste deelnemer dan tactisch inzetten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zouden de spellen wat meer moeten verdelen onder de bewoners, dus verplichten om een spel/uitdaging aan te gaan. Nu zijn er maar een paar die elke keer spelen. Het gros lift mee op dat succes, en verlangen dan wel met een maand geen hol uit te voeren de finale te spelen.
Een muur vol kanonnen om de stad en veel tanks door de straten.. dat is gelijk ook mooi actueelquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:04 schreef MacDeMarco het volgende:
Jammer dat waarschijnlijk de steden van de toekomst opdracht allemaal ideaalbeelden moeten worden waar alles perfect en vredig is, terwijl een dystopische toekomst ook zeer aannemelijk kan zijn. Daar krijgen ze dan waarschijnlijk geen 250 punten voor, dus ik begrijp het aan de ene kant wel dat het allemaal kumbaya steden gaan worden. Ik vond de opmerking van Roma daarom ook wel grappig: ''een plaat zonder stenen en dan zeggen dat iedereen onder de grond leeft''. Dat zou zeer gedurfd en out of the box zijn, maar uiteindelijk 0 punten opleveren.
Denk niet dat dat de bedoeling is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een muur vol kanonnen om de stad en veel tanks door de straten.. dat is gelijk ook mooi actueel
Jasper en Wanda bedoel je?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:07 schreef pingu66 het volgende:
Zal Erik een ton gaan winnen met zoals velen. dachten dat de Febo Isaac zou hebben laten winnen?overigens is *ejvjl de reality show met de meeste koppels volgens mij Martin en Mexx
( Wie had dat gedacht)
Bern en Sasha, Marciano en Babette en die Blonde chick met die motorrijder en Immadidin en Rupert( ???)
jasper en wanda welquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jasper en Wanda bedoel je?
Zijn die nog samen Immadidin en Rupert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |