Net als dat iedereen met een tintje niet standaard mag worden uitgescholden of afgebrand.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:12 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het zit een aantal users héél hoog dat men politici/partijen of zelfs medeusers niet meer als fascist mag wegzetten.
Dat viel mij ook al op, de zijde die altijd fatsoen predikt heeft erg veel moeite om met een beetje fatsoen tegen een ander te spreken.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:12 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het zit een aantal users héél hoog dat men politici/partijen of zelfs medeusers niet meer als fascist mag wegzetten.
Ja, dat is een vrij bekend argument van soldaten en/of eenheden die oorlogsmisdaden hebben gepleegd. Niet heel chique.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, ik geef aan dat je verschuilen achter 'we doen het in opdracht' juridisch gezien geen hout (meer) snijdt.
Libertarisme vergelijken met fascisme is wel erg bijzonder.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere reactie. Er is geen sprake van 'vrijelijk strooien', maar van gefundeerd benoemen. Net zo goed als VVD'ers als 'libertariërs' benoemd worden. Gewoon als aanhangers van een bepaald gedachtengoed.
Met dit argument kun je letterlijk iedereen voor rotte vis uitmaken omdat hij in jouw ogen niet echt lekker ruiktquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nouja, het vreemde is gewoon dat het niet consequent is. Iemand liberaal noemen terwijl die partij of persoon zichzelf niet liberaal vindt, mag wel gepost worden. Het gaat er hier om dat het fascisme de enige ideologie is die binnen de huidige kaders van de regels beschermd wordt.
Als een AfD'er bijvoorbeeld oproept tot remigratie door het negeren van de rechterlijke macht, of het sterk controleren van kunst en onderwijs, dan mag je dat volgens de NWS regels niet accuraat als fascistoïde omschrijven. (volgens de normale FOK! policy weer wel)
Ik vind die bescherming van de stroming en het verbod op het benoemen van de feiten best vreemd... Maar goed, ik maak de policy niet. Heb een mailtje gestuurd en dat is alles wat ik nu kan doen.
Ze is al weer terug, en de politie heeft de foto inmiddels ook verwijderdquote:
Ik weet niet beter dan dat dat soort foto's worden verwijderd door de politie als iemand is gevonden.quote:
Ik weet niet beter dan dat foto's van vermisten altijd uit het topic worden verwijderd als de vermissing is opgelost.quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:58 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ze is al weer terug, en de politie heeft de foto inmiddels ook verwijderd
quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dan dat dat soort foto's worden verwijderd door de politie als iemand is gevonden.
Foto en signalement zijn verwijderd, als ik iets over het hoofd heb gezien geef dat dan door.quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:02 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dan dat foto's van vermisten altijd uit het topic worden verwijderd als de vermissing is opgelost.
Volgens mij heb je het hele topic verwijderdquote:Op maandag 13 oktober 2025 21:14 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Foto en signalement zijn verwijderd, als ik iets over het hoofd heb gezien geef dat dan door.
Heb OP en post 65 leeggehaald. Bij mijn weten verwijder je daarmee niet de hele post en heb het knopje modoptie niet aangeklikt.quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:20 schreef recursief het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het hele topic verwijderd
[ afbeelding ]
Ik kan het topic ook niet weer vinden.quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb OP en post 65 leeggehaald. Bij mijn weten verwijder je daarmee niet de hele post en heb het knopje modoptie niet aangeklikt.
Waarom?quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:44 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb het hele topic verwijderd
raar dat je de term die niet vernoemt mag worden verwijderd hebt, ik spot juist met degene die het steevast misbruikenquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:56 schreef zeetheefje het volgende:
Ondertussen heeft <Nee> Trump vrede in het Midden-Oosten gebracht en zijn tal van wereldleiders hem komen prijzen voor die actie. Heel de wereld valt ten prooi aan het <Nee> van Trump. U leest het hier voor het eerst.
Echt heel stoer.quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:49 schreef zeetheefje het volgende:
[..]
raar dat je de term die niet vernoemt mag worden verwijderd hebt, ik spot juist met degene die het steevast misbruiken
Lijkt me wel wat overbodig, denk dat er nog genoeg naar buiten komt over deze zaak in het nieuws.quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:44 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb het hele topic verwijderd
Als er nieuw nieuws naar buiten komt lijkt het mij geen probleem dat je dan een nieuw topic opent.quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:54 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat overbodig, denk dat er nog genoeg naar buiten komt over deze zaak in het nieuws.
Is wat anders dan een 16-jarig meisje die een paar dagen bij een vriendje is blijven slapen. Dan snap ik het verwijderen wel.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:49 schreef zeetheefje het volgende:
[..]
raar dat je de term die niet vernoemt mag worden verwijderd hebt, ik spot juist met degene die het steevast misbruiken
Ben dat gedoe erover zat, ook het gewijs naar elkaar over dit onderwerp slaat nergens op. Had van de week elders op FOK! een user die een aantal behoorlijk linkse partijen neo-nazi's etc. noemde. Mensen snappen niet met wat voor termen ze lopen te strooien.quote:
Appelboomknuffelaarquote:Op maandag 13 oktober 2025 22:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
Ben dat gedoe erover zat, ook het gewijs naar elkaar over dit onderwerp slaat nergens op. Had van de week elders op FOK! een user die een aantal behoorlijk linkse partijen neo-nazi's etc. noemde. Mensen snappen niet met wat voor termen ze lopen te strooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |