Als je linkse partijen neo-nazis noemt dan zou een basiscursus politicologie wel handig zijn jaquote:Op maandag 13 oktober 2025 22:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
Ben dat gedoe erover zat, ook het gewijs naar elkaar over dit onderwerp slaat nergens op. Had van de week elders op FOK! een user die een aantal behoorlijk linkse partijen neo-nazi's etc. noemde. Mensen snappen niet met wat voor termen ze lopen te strooien.
Ik begrijp de termen waarmee ik absoluut niet strooi heel goed. Maak je daarover maar geen zorgen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
Ben dat gedoe erover zat, ook het gewijs naar elkaar over dit onderwerp slaat nergens op. Had van de week elders op FOK! een user die een aantal behoorlijk linkse partijen neo-nazi's etc. noemde. Mensen snappen niet met wat voor termen ze lopen te strooien.
Ik heb deze user zojuist geadviseerd om ff wat te gaan eten en een frisse neus te gaan halen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je linkse partijen neo-nazis noemt dan zou een basiscursus politicologie wel handig zijn ja
heel begrijpelijk daarom dat ik er ook mee spot, ik stuur wel een mail naar forum@fok waarin ik mijn diepere zorgen uitquote:Op maandag 13 oktober 2025 22:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
In het ronde archief geplaatstquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:29 schreef recursief het volgende:
https://forum.fok.nl/topic/2745922
Man is in goede gezondheid teruggevonden. Topic kan misschien beter weg, er wordt driftig in het wilde weg gespeculeerd over zelfmoord.
Zo, dat is rap. Het is net een uur bekend. Misschien was het beter geweest om de speculaties te verwijderen en users nog de kans te geven om het goede nieuws te lezen.quote:
Tja..of de hoop dat hij ' gewoon' lekker heeft geneukt vind ik zelf ook niet heel gepast als iemand verward en met pijn in zijn ziel ronddoolt door het land maar over zulke reactie zie je nooit iemand zijn beklag doen, laat staan dat dit soort ranzige reacties verwijderd worden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 10:20 schreef Isdatzo het volgende:
Het is misschien nog beter als al die speculerende users daar eens een keer mee ophouden. Elke keer hetzelfde liedje met dezelfde users.
Lol ja maak je een punt beginnen ze over d t dt jou jouw of een komma.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 01:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik heb deze user zojuist geadviseerd om ff wat te gaan eten en een frisse neus te gaan halen.
Sommige users slaan wel heel erg door in de verkiezingen en we moeten nog twee weken. Ik spreek uit ervaring, sommige topics doen heel veel met je.
Even een gezonde time out kan ook een middel zijn om anderen te laten deelnemen aan een discussie.
Users worden hier uitgelachen om spelfouten. Ik vind daar echt wat van.
Ook al zo'n standaard zin.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 11:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vandaag in de rubriek "dingen die niet gebeurd zijn".
En als je van de trap valt ben je snel benedenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 11:43 schreef Jippie het volgende:
Een wijze les uit het heden en verleden
Wat je ook doet als mod, een FOK!-user is zelden tevreden
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 11:43 schreef Jippie het volgende:
Een wijze les uit het heden en verleden
Wat je ook doet als mod, een FOK!-user is zelden tevreden
Eenschquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 10:18 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Zo, dat is rap. Het is net een uur bekend. Misschien was het beter geweest om de speculaties te verwijderen en users nog de kans te geven om het goede nieuws te lezen.
Ook eenschquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 10:20 schreef Isdatzo het volgende:
Het is misschien nog beter als al die speculerende users daar eens een keer mee ophouden. Elke keer hetzelfde liedje met dezelfde users.
Valt dit onder demoniseren?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:09 schreef Iemand het volgende:
als die Syriërs de komende weken blijven verkrachten komen er nog wel wat zetels bij
Waarom blijf je kinderachtig de nws crew klieren met deze zuigende onzin. Ga met Danny in gesprek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |