wat is ermee?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
In een vermissingstopic vind ik dit tamelijk onsmakelijk.
Serieus? Moet ik dat uitleggen? Er wordt iemand vermist en dan vind je het normaal dat iemand iets over kadavermeldingen voor dode beesten gaat posten?quote:
nee ik heb geen idee, ik vraag je wat het probleem isquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
Serieus? Moet ik dat uitleggen? Er wordt iemand vermist en dan vind je het normaal dat iemand iets over kadavermeldingen voor dode beesten gaat posten?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:14 schreef recursief het volgende:
[..]
nee ik heb geen idee, ik vraag je wat het probleem is
quote:
dat zeg ik nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:15 schreef sp3c het volgende:
[..]![]()
Dus je vindt dit soort getroll geen probleem? Of weet je niet wat een kadaver is?
Dat het onsmakelijk en respectloos getroll in een vermissingstopic is. Wat wil je nog meer weten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:17 schreef recursief het volgende:
[..]
dat zeg ik niet
ik vraag je wat het probleem ongeveer is
Dat het onsmakelijk en respectloos getroll in een vermissingstopic is. Wat wil je nog meer weten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:17 schreef recursief het volgende:
[..]
dat zeg ik niet
ik vraag je wat het probleem ongeveer is
Eens.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:17 schreef recursief het volgende:
Dat het onsmakelijk en respectloos getroll in een vermissingstopic is. Wat wil je nog meer weten.
Gast, wat is er mis met je. Volgens mij heb ik je dat al een paar keer verteld.quote:
Maar waarom blijf je dan vragen wat er mis is, als ik je dat al tig keer heb uitgelegd?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:19 schreef sp3c het volgende:
ik ga op deze toon niet in gesprek met je
Meh, de mijne is wel weg gehaald.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:23 schreef sp3c het volgende:
omdat je het niet goed uitgelegd hebt
de man maakt een grapje, beetje zwarte humor, dat kan op fok!
te slecht grapje?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:23 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Meh, de mijne is wel weg gehaald.
Vind dit eerlijk gezegd nogal misplaatst in een vermissingstopic. Zwarte humor hoort daar niet. Het gaat het om iemand die mogelijk in gevaar is. Een grap over kadaveropruiming hoort daar gewoon niet tussen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:23 schreef sp3c het volgende:
de man maakt een grapje, beetje zwarte humor, dat kan op fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |