Helemaal geen landelijk nieuws. Regionaal.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:40 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zo flauw.
Die vermissingen zijn gewoon nationaal nieuws. En als je een topic niet leuk vindt, dan sla je het over.
Ja net als het paard van Sinterklaas.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:42 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Helemaal geen landelijk nieuws. Regionaal.
Bovendien kun je zelf ook wel zien dat het uit de hand aan het lopen is.
Een vermissing is wel serieus. Hoe meer mensen het zien hoe beter toch? Liever een topic te veel dan eentje te weinig. Je weet nooit wie hier iets herkent of door kan geven.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:31 schreef Watmoetjenou het volgende:
Kan iemand even kijken naar alle onzinnige vermissingstopics. Dat geeft natuurlijk weer voer voor de usual suspects, en jullie mogen straks weer alles opruimen.
Niet elke vermissing is perse relevant om een nieuwstopic voor te openen imo...
Zeker niet als je de cijfers bekijkt.
[..]
https://nl-sar.nl/
Ok veel plezier!quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:39 schreef sp3c het volgende:
ik bedoel ik heb geen zin meer ik ga helldivers spelen
managed democracy heeft mijn hulp nodig
Nee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een vermissing is wel serieus. Hoe meer mensen het zien hoe beter toch? Liever een topic te veel dan eentje te weinig. Je weet nooit wie hier iets herkent of door kan geven.
De topics die geopend zijn gaat om 3 minderjarigen. Dat lijkt mij belangrijk genoeg. Het zijn er geen 25.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:49 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nee.
Het punt is dan ook dat een wel urgente vermissing, zoals bij zo'n iemand van 14 jaar totaal ondersneeuwt als er 25 topics per dag komen.
Ik zeg ALSquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De topics die geopend zijn gaat om 3 minderjarigen. Dat lijkt mij belangrijk genoeg. Het zijn er geen 25.
Daarom speel ik enkel support in bf6quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:40 schreef sp3c het volgende:
als superearth zichzelf kon redden had het het wel gedaan lijkt me
Wil je weer terug naar de tijd dat het alleen maar over asielzoekers en Syriërs en jongeren en Moslims en 'het mannenprobleem' ging?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:49 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nee.
Het punt is dan ook dat een wel urgente vermissing, zoals bij zo'n iemand van 14 jaar totaal ondersneeuwt als er 25 topics per dag komen.
Hou gewoon je smoel, ik vraag wat aan de mods, niet aan jou zuigertje.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
ALS. Dus er is nu geen probleem begrijp ik?
Open dan zelf leuke aansprekende topics.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:52 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Hou gewoon je smoel, ik vraag wat aan de mods, niet aan jou zuigertje.
ik ben er nog niet maar als ik ga doe ik assaultquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Daarom speel ik enkel support in bf6
Nieuws is over het algemeen niet leuk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:53 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Open dan zelf leuke aansprekende topics.
https://nos.nl/artikel/25(...)weer-voor-wk-voetbalquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:54 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nieuws is over het algemeen niet leuk.
Dat is sportquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)weer-voor-wk-voetbal
Dat zie ik niet zo, dat is ook helemaal niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen, je maakt het bijna altijd persoonlijk in een discussie, impliciet al dan niet expliciet. Als je dat achterwege zou laten denk ik niet dat je nog veel wrijving zal ondervinden.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:02 schreef sp3c het volgende:
het is totaal niet merkbaar
jij ziet een klacht die je niet leuk vind en je valt die user aan want het is allemaal zogemaand gevoelig blablablablastokpaardjeblabla
iedere keer, stop ermee
In een vermissingstopic vind ik dit tamelijk onsmakelijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]@:de_boswachterquote:Kadaverhelpdesk voor veehouderijen
0900 9221
Voor kadavermeldingen en vragen over meldingen
Bereikbaar: maandag t/m vrijdag van 8:00 uur tot 18:00 uur.
Algemene vragen voor deze afdeling: helpdeskkadavers@rendac.com
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:06 schreef recursief het volgende:
Hallo? Is deze over het hoofd gezien?
[..]
@:de_boswachter
Stop met zeuren en ga die kinderen dan zoeken.quote:In een vermissingstopic vind ik dit tamelijk onsmakelijk.
In een vermissingstopic vind ik dit tamelijk onsmakelijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:06 schreef recursief het volgende:
Hallo? Is deze over het hoofd gezien?
[..]
@:de_boswachter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |