Dat waag ik te betwijfelen, je maakt het bijna altijd persoonlijk in een discussie, impliciet al dan niet expliciet. Als je dat achterwege zou laten denk ik niet dat je nog veel wrijving zal ondervinden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik zeik niemand af, ik ben juist altijd erg respectvol tegen andere users. Het enige wat ik in dit geval deed is een vraag stellen.
^^quote:
Ja, dat komt omdat jij er altijd in loopt te zeiken.quote:
this is the wayquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat jij er altijd in loopt te zeiken.
Wij, van Plee-SC...quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:18 schreef Straatcommando. het volgende:
Gewoon the place to be.
Of is het plee.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Whaha oh bah ok laatmaar kga dr wel uit lolquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://nl-sar.nl/quote:Jaarlijks wordt er grofweg 40.000 keer een vermissing bij de politie gemeld. Dat zijn ongeveer 110 meldingen per dag. Ongeveer 80% van de vermiste personen wordt binnen 48 uur teruggevonden of keert zelf terug. In de andere gevallen blijven de naasten helaas langere tijd in onzekerheid achter.
quote:
zelfde iq lolquote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]@:de_boswachterquote:Kadaverhelpdesk voor veehouderijen
0900 9221
Voor kadavermeldingen en vragen over meldingen
Bereikbaar: maandag t/m vrijdag van 8:00 uur tot 18:00 uur.
Algemene vragen voor deze afdeling: helpdeskkadavers@rendac.com
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:34 schreef recursief het volgende:
Deze is ook niet goed snik met zijn kadavermeldingen
[..]
Hoe bedoel je..?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:37 schreef sp3c het volgende:
ik ben er niet meer hoor, ik doe helldivers
Dit vind ik altijd zo flauw.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:31 schreef Watmoetjenou het volgende:
Kan iemand even kijken naar alle onzinnige vermissingstopics. Dat geeft natuurlijk weer voer voor de usual suspects, en jullie mogen straks weer alles opruimen.
Niet elke vermissing is perse relevant om een nieuwstopic voor te openen imo...
Zeker niet als je de cijfers bekijkt.
[..]
https://nl-sar.nl/
60 euro voor het volledig spelquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:37 schreef sp3c het volgende:
ik ben er niet meer hoor, ik doe helldivers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |