Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 07:51 schreef Karzai het volgende:
Ik vind de situatie toch wel een beetje eng worden in de VS nu
What else is new.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 07:51 schreef Karzai het volgende:
Ik vind de situatie toch wel een beetje eng worden in de VS nu
Goedemorgenquote:
Trustenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 07:57 schreef Karzai het volgende:
ik ga weer terug naar bed, fijn weekend mensen
Veel plezier vandaagquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 07:58 schreef kwiwi het volgende:
We zijn onderweg naar München. Er is geen snelheidslimiet, geen verkeer, en gergi heeft 2 koffie's op, dus ik zit peentjes te zweten op de bijrijdersstoel
Goedemorgen Dotquote:
Morguh Wrapquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 08:27 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
Trusten
[..]
Veel plezier vandaag
[..]
Goedemorgen Dot
O die trapt het gaspendaal natuurlijk lekker in.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 07:58 schreef kwiwi het volgende:
We zijn onderweg naar München. Er is geen snelheidslimiet, geen verkeer, en gergi heeft 2 koffie's op, dus ik zit peentjes te zweten op de bijrijdersstoel
quote:
quote:
quote:
quote:
Full gas auf die autobahn, daar houd ik ook van.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 07:58 schreef kwiwi het volgende:
Er ontstaat een draaikolk in de tank.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 07:58 schreef kwiwi het volgende:
gezelligquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 07:58 schreef kwiwi het volgende:
Heb je überhaupt geslapen vannacht?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:34 schreef Karzai het volgende:
Ik heb mijn eerste goede daad al verricht vandaag![]()
[ afbeelding ]
SPEEEEEEEED!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 07:58 schreef kwiwi het volgende:
ja 5 uurtjesquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je überhaupt geslapen vannacht?
Welkom terug!
Hier ook. Het was 0741quote:
Hier ookquote:
Gelukkig niet andersom.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:55 schreef mschol het volgende:
hier was het 2:00 en 4:00 voor het 8:45 werd
en toch had ik het liever in 1x 8:45 zien worden...quote:
Gewoon nooit beginnen aan roken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:59 schreef Nattekat het volgende:
Deze TT lees ik als "stoppen met roken, en koffie in de ochtend".
ja. stoppen met koffie in de ochtendquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:59 schreef Nattekat het volgende:
Deze TT lees ik als "stoppen met roken, en koffie in de ochtend".
Mee remmen aan de bijrijderskantquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 07:58 schreef kwiwi het volgende:
of aan koffiequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon nooit beginnen aan roken.
dan heeft ze straks geen metaal meer onder de voetjes van het douwenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mee remmen aan de bijrijderskant
de andere helft eet je onderweg op?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:01 schreef Ama het volgende:
Hmm ik moet straks in de wijk hiernaast een pakketje wegbrengen.. daar zit toevallig ook de kipzaak naast de Jumbo (waar ik dan even heen wil want iets groter assortiment). Kans is aanwezig dat ik ook thuis kom met een half kippetje.
Mijn moeder doet dat als ik iets te hard gaquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Flintstones auto.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan heeft ze straks geen metaal meer onder de voetjes van het douwen
Doet tante Fleur dat ook altijd?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo heb ik dus 2 weken gezeten in Schotland.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 07:58 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:01 schreef Ama het volgende:
Hmm ik moet straks in de wijk hiernaast een pakketje wegbrengen.. daar zit toevallig ook de kipzaak naast de Jumbo (waar ik dan even heen wil want iets groter assortiment). Kans is aanwezig dat ik ook thuis kom met een half kippetje.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:04 schreef mschol het volgende:
[..]
de andere helft eet je onderweg op?
stiekem koopt ze er twee en eet ze anderhalf onderwegquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:04 schreef mschol het volgende:
[..]
de andere helft eet je onderweg op?
Je moet als bijrijder gewoon lekker van het landschap genieten ipv heel de tijd proberen mee te rijdenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo heb ik dus 2 weken gezeten in Schotland.
Dit.quote:
Dat is maar goed ook, anders krijg je de hele tijd te horen waar je voor moet uitkijken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen idee. fleur rijdt altijd :p
Je moet als chauffeur zo rijden dat je bijrijder dat ook echt KAN.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet als bijrijder gewoon lekker van het landschap genieten ipv heel de tijd proberen mee te rijden
En zich vastklampen aan die handgreep daarboven.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn moeder doet dat als ik iets te hard ga
Ook datquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En zich vastklampen aan die handgreep daarboven.
Alles na 0730 is uitslapen.quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan hoor je echt in oubliette thuis.
nou zeg, ze is geen @bitterbalquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
stiekem koopt ze er twee en eet ze anderhalf onderweg
neequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan hoor je echt in oubliette thuis.
Hij reed overal plankgas en remde voor niks of niemand?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet als chauffeur zo rijden dat je bijrijder dat ook echt KAN.
Hij reed bepaald niet vertrouwenwekkend nee.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij reed overal plankgas en remde voor niks of niemand?
Dat is standaard toch?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij reed overal plankgas en remde voor niks of niemand?
dud0r heeft de kaart al gespeeld, veel plezier in de put.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:23 schreef mschol het volgende:
[..]
nou zeg, ze is geen @:bitterbal
[..]
nee
Ik moest van de week wel weer wennen aan het Nederlandse verkeer, stelletje ongeduldige randdebielenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is standaard toch?
Vooral in de randstad. En zelfs hier op Texel al meegemaakt. In het donker. Waar hier nauwelijks verlichting op de buitenwegen is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moest van de week wel weer wennen aan het Nederlandse verkeer, stelletje ongeduldige randdebielen
dan heeft ze ook gelijk want heb al 1000 jaar niet in een auto geredenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook, anders krijg je de hele tijd te horen waar je voor moet uitkijken.
En het wordt niet gecounterdquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
dud0r heeft de kaart al gespeeld, veel plezier in de put.
https://www.telegraaf.nl/(...)raging/96547200.htmlquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moest van de week wel weer wennen aan het Nederlandse verkeer, stelletje ongeduldige randdebielen
Ben er nu 15 jaar vanaf, maar heb er een dure prijs voor moeten betalenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon nooit beginnen aan roken.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan heeft ze ook gelijk want heb al 1000 jaar niet in een auto gereden
Chinezen krijgen dan ook nog hun rijbewijs bij een goede social credit scorequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:36 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)raging/96547200.html
Ik word ook wel echt een vuurspuwende draak als mensen blijven plakken op de linker strook.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
oeh.. das een A0 filequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:36 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)raging/96547200.html
Ze zouden hier ook gewoon het 'Keep your lane' systeem moeten hebben dat je rechts kunt inhalenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word ook wel echt een vuurspuwende draak als mensen blijven plakken op de linker strook.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
oeh.. das een A0 file
daarbij vergeleken zijn die A4 files kinderspel
Zou echt geniaal zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zouden hier ook gewoon het 'Keep your lane' systeem moeten hebben dat je rechts kunt inhalen
Heb ik je mop gemist?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:51 schreef Nattekat het volgende:
Ik concludeer hierbij dat alle vrouwen hier gewoon geen humor hebben.
Nee, de manier waarop je op die uitgekauwde 'grap' reageert gaat het over.quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:51 schreef Nattekat het volgende:
O excuus dat ik op je tenen traptequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, de manier waarop je op die uitgekauwde 'grap' reageert gaat het over.
dat moet wel een groot formaat zijn.quote:
Blij dat ik op de A58 rijd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
oeh.. das een A0 file
daarbij vergeleken zijn die A4 files kinderspel
geen halve kip meegenomen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug van winkelen. Drie nieuwe jeans gekocht.![]()
En op weg naar huis kwam ik langs de gebakskraam en toen ook nog oliebollen (krenten) gehaald.
En dansen met wolven?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou leuk. Op naar pa en ma. Eerst even herfstkleuren kijken op de Veluwe
zonde... maar krentenoliebollen maken een hoop goedquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, er was geen kippenkraam
Hoe ziet de bank eruit?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:11 schreef bitterbal het volgende:
ik moet hier opruimen maar echt totaaaaaaaal geen zin
Nee. Gewoon met de trein erdoorheen rijden.quote:
Ja, daarom.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
zonde... maar krentenoliebollen maken een hoop goed
zo hoort het ook!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel hele kleding wit na het eten.
Je kan ook counteren in de andere kleuren.quote:
Neuh want je commander verandert van zone dus je krijgt de mogelijkheid 'm in je command zone te stoppen.quote:
Ja, of mensen gaan gewoon naar de rechter strook als ze niks inhalenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zouden hier ook gewoon het 'Keep your lane' systeem moeten hebben dat je rechts kunt inhalen
Ja, snap ik. Ik werd vanmorgen ook wakker met een kriebel in de keel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:57 schreef mschol het volgende:
[..]
en toch had ik het liever in 1x 8:45 zien worden...
ook zon lekker pijnlijke keel dat je elk hoesje en kuchtje voelt
Oh, ik dacht dat phase out geen andere zone was. Weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan ook counteren in de andere kleuren.
Oke het is wel gelimiteerd maar toch.
[..]
Neuh want je commander verandert van zone dus je krijgt de mogelijkheid 'm in je command zone te stoppen.
Dan moet je die zwarte kaart uit murders hebben. Die doet destroy en terug halen zonder dat er state based actions gecheckt worden. Daarmee kan je wel commanders jatten of uitschakelen.
En met wat combos met phase out kan dat ook.
Voor vele zombies op de weg is dat onmogelijk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, of mensen gaan gewoon naar de rechter strook als ze niks inhalen.
Ik ben echt hilarischquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:51 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan dit bevestigen.quote:
als je goed kijkt welquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is de bank nog zichtbaar?
Dat banen wisselen is ook irritant. Maar ik weiger stom 95 achter een zombie te rijden. Want 110 rijden ze dan ook niet. Dus dan haal ik ze in.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor vele zombies op de weg is dat onmogelijk.
Beetje net als het voor ongeduldige mensen onmogelijk is om de drukte te accepteren, wat leidt tot stomme acties zoals continu van rijbaan wisselen.
NK is gewoon gepikeerd dat hij niet grappig isquote:
Zal zijn feminiene persoonlijkheid wel zijn. Want vrouwen zijn niet grappig.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
NK is gewoon gepikeerd dat hij niet grappig is
Als je 110 kan rijden is het ook niet drukquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat banen wisselen is ook irritant. Maar ik weiger stom 95 achter een zombie te rijden. Want 110 rijden ze dan ook niet. Dus dan haal ik ze in.
heb je er een teil onder gezet?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gister een gebreide trui gewassen en ik denk dat hij volgende week zondag wel weer droog is.
Nee, waar ik rijd is het ook niet altijd druk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je 110 kan rijden is het ook niet druk
Ik haal echt heel vaak rechts in door die zombies. Eerst even 100% uitsluiten dat ze niet toch nog naar rechts komen en dan gas erop.
De grap is dat ik mensen die mij rechts willen inhalen altijd de pas afsnij. Niet eens expres, maar ze zijn zo ongeduldig dat ze altijd direct naar rechts schieten zodra het mogelijk is, terwijl ik nog een wagenlengte marge wil houden naar de persoon die ik net heb ingehaald. En tja, precies die wagenlengte.
Wol kun je wel op 800 toeren centrifugeren, normaal gezien.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gister een gebreide trui gewassen en ik denk dat hij volgende week zondag wel weer droog is.
Je hebt gelijk. Ik las oubliette niet goed. Dacht dat het exile was. Dan kan je 'm wel als commander removal gebruiken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat phase out geen andere zone was. Weer wat geleerd.
Ah ok.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik las oubliette niet goed. Dacht dat het exile was. Dan kan je 'm wel als commander removal gebruiken.
Kortom, Nattekat rijdt als unne mongool.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je 110 kan rijden is het ook niet druk
Ik haal echt heel vaak rechts in door die zombies. Eerst even 100% uitsluiten dat ze niet toch nog naar rechts komen en dan gas erop.
De grap is dat ik mensen die mij rechts willen inhalen altijd de pas afsnij. Niet eens expres, maar ze zijn zo ongeduldig dat ze altijd direct naar rechts schieten zodra het mogelijk is, terwijl ik nog een wagenlengte marge wil houden naar de persoon die ik net heb ingehaald. En tja, precies die wagenlengte.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kortom, Nattekat rijdt als unne mongool.
Los van dat rechts inhalen van zombies hou ik me altijd netjes aan de regelsquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kortom, Nattekat rijdt als unne mongool.
50 tintenquote:
Dus eigenlijk beken je schuld.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier was het vandaag voor het eerst niet grijs sinds een week denk ik
Oke hoor. We geloven je gelijkquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Los van dat rechts inhalen van zombies hou ik me altijd netjes aan de regels
Doe je sm kast dan ook dichtquote:
helaas, alles is tegenwoordig zonder batterijen dus ligt de hele zooi aan de ladersquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 07:58 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:40 schreef dud0r het volgende:
Opalescence + Out of Time | EDHREC https://share.google/1GEWjaBBRDYRuVtZq
Dit is trouwens een hele leuke combo. Ik heb 'm in m'n enchantment deck zitten.
Zoveel haat dat dit oproept bij mensen
Awwwwquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
jij bent ook super grappig, tenminste dat vind ik
Kquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:57 schreef bitterbal het volgende:
omg![]()
Er was hier gisteren op de fb groep van het eiland een bericht geplaatst dat er een pakketje verkeerd was bezorgd bij iemand. En die persoon had de doos perongeluk open gemaakt want de naam niet gecheckt. Er zat een dildo in van 20 cm en glijmiddel![]()
Dus hij op fb geplaatst dat iemands pakketje verkeerd was bezorgd en of de rechtmatige ontvanger een PM kon sturen.
Dus ik comment voor de grap dat ik een PM heb gestuurd.
Nu denkt Frikandel dus echt dat dat ding voor mij was![]()
![]()
Dus ik zo van stel dat ik dat echt had besteld had ik toch niet in de comments geschreven dat ik een PM stuur. Dan had ik toch gewoon direct dat berichtje gestuurd als ik dat nog had gedurfd dan![]()
En hij gelooft dus nu niet helemaal dat dat ding niet voor mij is![]()
![]()
![]()
![]()
of omdat je glijmiddel er bij nodig hebtquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:58 schreef bitterbal het volgende:
En nu doet die raar. misschien omdat die is geschrokken van de 20 cm?
ja zover was die nog niet gekomen denk ik .quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
K
Hij ziet toch ook dat jouw naam niet op dat pakket staat???
Ik was nog vrij laat wakker vannacht, bed lag niet lekker, dus midden in de nacht bed verschoondquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja tis weer een dag om te vergeten
Was ook geen slimme actiequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:57 schreef bitterbal het volgende:
omg![]()
Er was hier gisteren op de fb groep van het eiland een bericht geplaatst dat er een pakketje verkeerd was bezorgd bij iemand. En die persoon had de doos perongeluk open gemaakt want de naam niet gecheckt. Er zat een dildo in van 20 cm en glijmiddel![]()
Dus hij op fb geplaatst dat iemands pakketje verkeerd was bezorgd en of de rechtmatige ontvanger een PM kon sturen.
![]()
Dus ik zo van stel dat ik dat echt had besteld had ik toch niet in de comments geschreven dat ik een PM stuur. Dan had ik toch gewoon direct dat berichtje gestuurd als ik dat nog had gedurfd dan![]()
![]()
![]()
![]()
goeie tijdsbesteding midden in de nachtquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was nog vrij laat wakker vannacht, bed lag niet lekker, dus midden in de nacht bed verschoond
Dus ik herhaal een paar keer dat als dat ding voor mij was dat ik dat toch wat discreter zou aanpakken. Maar hij leek het niet te geloven. Geen idee. Daarna vroeg die of ik dan sex speeltjes heb dus ik zo van nou dat zijn jouw zaken niet .. Begon die ja ik wil het ook niet weten/quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
of omdat je glijmiddel er bij nodig hebt
Ook onder de douche gestaan en een pak oreo's gegetenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
goeie tijdsbesteding midden in de nacht
Wat moet je nou weer met 20 cm?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:57 schreef bitterbal het volgende:
omg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oh had je een ongelukje?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was nog vrij laat wakker vannacht, bed lag niet lekker, dus midden in de nacht bed verschoond
Nee, ze gaan je hooguit raar aankijken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:02 schreef bitterbal het volgende:
Nu s de vraag of mannen hierdoor dus geintimideerd raken
dat ik soms wel grappig benquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet nu denken aan een opmerking die je eerder vandaag maakte.
Precies. je bent fokker of nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat moet je nou weer met 20 cm?
Voor minder dan 30 doen we het hier toch niet?
misschien doet die daarom nu een beetje raar jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ze gaan je hooguit raar aankijken.
nattekat kent geen humor.quote:
dat pak oreo's was iets minder handig... maar voor de rest geen klachtenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook onder de douche gestaan en een pak oreo's gegeten
Nee, gewoon dacht dat dat zou kunnen helpen. Doe dat sws op zaterdagquote:
Daar kan ie waarschijnlijk niet aan tippen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:58 schreef bitterbal het volgende:
En nu doet die raar. misschien omdat die is geschrokken van de 20 cm?
dat was ook mijn gedachtequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar kan ie waarschijnlijk niet aan tippen.
Gemiddelde ligt op iets meer dan 13 cm.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat was ook mijn gedachte![]()
Maar das toch niet raar. Meeste mannen niet denk ik
Ik lees het. Ik denk dat je daarna wel een stukje chocolade nodig hebt om het te verwerken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JaDie doet blijkbaar ook shows.
ik zal het hem zeggenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gemiddelde ligt op iets meer dan 13 cm.
De meeste vrouwen hebben toch geen meetkundig inzicht.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:57 schreef bitterbal het volgende:
omg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]Meestal gedragen mensen die dat soort pakketjes bestellen zich wel zoals jij om onschuldig over proberen te komen. Ik vind het wel overdreven om dit dan ook vrijwillig op FOK! te gaan vertellen.
Ik vind het wel grappig.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]Meestal gedragen mensen die dat soort pakketjes bestellen zich wel zoals jij om onschuldig over proberen te komen. Ik vind het wel overdreven om dit dan ook vrijwillig op FOK! te gaan vertellen.
Hoor hierquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:13 schreef Recce het volgende:
ja verdacht wel dat recce dat weetquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoor hierMeneer @:recce die wel even komt vertellen hoe dildoshoppers zich gedragen. Juist
quote:
Wij geloven ook niet dat het pakketje niet voor jou wasquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:57 schreef bitterbal het volgende:
omg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen als de 20cm meer is dan ze zelf hebbenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:02 schreef bitterbal het volgende:
Nu s de vraag of mannen hierdoor dus geintimideerd raken
Heb je wedstrijd vandaag?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet nu denken aan een opmerking die je eerder vandaag maakte.
Oreo eten onder de douche worden ze zo zompig vanquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat pak oreo's was iets minder handig... maar voor de rest geen klachten
Niet bij FOK!kers. Allemaal 30 cm. Ook de vrouwenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja ik nijg inderdaad ook wel erg naar deze uitleg @bitterbalquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:13 schreef Recce het volgende:
je kan kan van allerlei dingen een sex speeltje maken, bewijs het maar eensquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:16 schreef bitterbal het volgende:
Sexspeeltjes zijn trouwens verboden in Thailand vreemd genoeg
las in de commenst dat je tot 3 jaar cel kan krijgen al zal dat in de praktijk denk ik niet zo snel gebeuren![]()
Brb, even lid worden van de Thaise seksspeeltjespolitie.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:16 schreef bitterbal het volgende:
las in de commenst dat je tot 3 jaar cel kan krijgen al zal dat in de praktijk denk ik niet zo snel gebeuren![]()
Jep. Eerste serieuze kans om te winnen, dus ik ben klaar voor teleurstelling.quote:
Goede insteek.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. Eerste serieuze kans om te winnen, dus ik ben klaar voor teleurstelling.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoor hierMeneer @:recce die wel even komt vertellen hoe dildoshoppers zich gedragen. Juist
ja dat zou wederom ook niet logisch zijn want niemand van jullie zit in die groep. Dus waarom zou ik het dan hier vertellenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja ik nijg inderdaad ook wel erg naar deze uitleg @:bitterbal
Kan alleen teleurgesteld zijn als je alles hebt gegevenquote:
Om voor jezelf te bewijzen dat je onschuldig bent.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat zou wederom ook niet logisch zijn want niemand van jullie zit in die groep. Dus waarom zou ik het dan hier vertellen
nahquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Om voor jezelf te bewijzen dat je onschuldig bent.
Ik zou er nu eentje van 40 cm met gekke weerhaken kopen en prominent in beeld zetten tijdens jullie volgende gesprekquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:57 schreef bitterbal het volgende:
omg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
okay ik maak een dealtje met je kan vandaag 10.000 euro verdienen als je de wedstrijd verliest, pleegt een belletje met ballies gok syndicaatquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan alleen teleurgesteld zijn als je alles hebt gegeven
Anders is er enkel irritatie.
Dat zou zo grappig zijnquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou er nu eentje van 40 cm met gekke weerhaken kopen en prominent in beeld zetten tijdens jullie volgende gesprek
Eensquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan alleen teleurgesteld zijn als je alles hebt gegeven
Anders is er enkel irritatie.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat zou zo grappig zijn![]()
Oke hij zegt dat sexspeeltjes niet normaal zijn en er genoeg mannen zijn op het eiland die ik hiervoor moet gebruiken
Dat is kennelijk normaler dan een seksspeeltje hebben.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:34 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
ja gewoon als een slet gaan gedragen en alle mannen gebruiken
ik snap nu wel dat hij frikandel heet... afvallig vleesquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is kennelijk normaler dan een seksspeeltje hebben.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:36 schreef Karzai het volgende:
ik heb mijn museum kaart maar weer verlengt in het belang van de cultuur en kunstzinnigge uitingen, toch wel belangrijk in een mensenleven vind ik
Daar hebben we fles voor.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik vind jou ook wel kunstig doe er wat mee! het geld ligt op straat
En dan foto van het overhandigen als die persoon het op komt halen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:21 schreef bitterbal het volgende:
Die persoon zal wel flink balen want die moet nu opnieuw bestellenNo way dat je een bericht gaat sturen dat dat jouw pakketje is nadat het zo publiekelijk is gemaak
ik heb net al 13 uur geslapenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
ga maar weer slapen , nothing to see here
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
beetje beweging kan geen kwaad jonge dame
nette prijs idd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik zag dat de weekendabonnementen van de NS weer in de aanbieding zijn, misschien die maar weer eens afsluiten.
in je broekje?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:52 schreef Nattekat het volgende:
Best veel insecten voor de tijd van het jaar.
Eens. En van boven kijken, lijkt iets kleiner. En vanaf onderaf ergens naar kijken, lijkt het groter.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
De meeste vrouwen hebben toch geen meetkundig inzicht.
De meeste mannen trouwens ook niet.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:16 schreef bitterbal het volgende:
Ja, ik snap dat je dan weinig vrienden overhoudt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weg alle creatures inclusief commanders. Tot het volgende potje.
Maak wel weer nieuwe vriendenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat je dan weinig vrienden overhoudt.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:16 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben bezig met een Betor-deck. Al op EDHREC gekeken voor wat inspiratie. Maar ik moet eens door mijn collectie gaan graven wat ik heb.quote:
Travelmaat reed met 220km/u door schotland?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo heb ik dus 2 weken gezeten in Schotland.
Doordeweeks is dat echt niet anders hoor.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:35 schreef dud0r het volgende:
Het is echt weer weekend. Wat een mongolen allemaal weer op de weg
kippesoepje er bijquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:23 schreef mschol het volgende:
ideeen nodig: morgenavond een wrap met een stuk kip, sla er in, tomaat, komkommer..
welke saus/sauzen? (honingmosterd is wel een lekkere, wellicht andere ideee'en?)
Wat er extra bij/in om het wat meer gevuld te laten zijn?
Doe nou niet alsof ik doordeweeks niet op de weg zit.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doordeweeks is dat echt niet anders hoor.
Ik doe niet alsof, ik weet dat je dan ook op de weg zitquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof ik doordeweeks niet op de weg zit.
Het is in het weekend echt tien keer erger dan doordeweeks
die zelfgemaakte vind ik nog wel goed te eten, uit zakjes puur als ik niet echt wat anders in huis hebquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben totaal geen soep eter
moet ik echt veel zieker voor zijn
Volgens sommigen kan het niet ver genoeg gaanquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:45 schreef Nattekat het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)en-politie-grijpt-in
Zo druk bezig zijn met slechte drugs en andere hippiedingen dat je niet mee hebt gekregen dat er een wapenstilstand is
En de rest lieten ze gewoon achter?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:04 schreef mschol het volgende:
heel bijzonder , mijn benen liepen om langs de oliebollenkraam
ja, ze kwamen ook terug met een zak krentenbollenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En de rest lieten ze gewoon achter?
wat maak je?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eten voor vanavond staat al lekker te pruttelen
Wat vervelend.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:12 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, ze kwamen ook terug met een zak krentenbollen
Waar is dit? Asking for a friend.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanavond naar de all you can eat Chinees
oliebollenkraam- krentenbollen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:12 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, ze kwamen ook terug met een zak krentenbollen
Het ligt altijd aan de invoer.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:18 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
ChatGPT heeft de situatieschets niet helemaal begrepen.
benen die voor krentenbollen weglopen misschienquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:18 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Oost-Souburg.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar is dit? Asking for a friend.
oliebollen - > van die lompe bollen deeg zonder vulling]quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
oliebollenkraam- krentenbollen?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mexicaans
Pulled pork
Pico de gallo
Guacamole
En dan vanavond taco’s
joh ik heb eergisteren er ruzie mee gemaakt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:18 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
ergens moeten we een andere naam verzinnen voor die broodjes met krenten er in, waar je boter en evt kaas op doet...quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:22 schreef mschol het volgende:
[..]
oliebollen - > van die lompe bollen deeg zonder vulling]
krentenbollen -> bollen deeg met krentenvulling
en bij een enkeling: luxe/gevulde oliebollen -> bollen deeg met krenten, rozijnen, appel en misschien wel meer
die heten hu rozijnenbroodjes bij de supermarktenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ergens moeten we een andere naam verzinnen voor die broodjes met krenten er in, waar je boter en evt kaas op doet...
Misschien konden ze hun Hummer nergens anders parkerenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:29 schreef mschol het volgende:
genot.. foutparkeerders die gaan klagen dat ze een boete krijgen
slik maar een extra vitamine pilquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:30 schreef LTVDK het volgende:
Kan iemand de zon nog een keertje aanzetten deze week?
ze moeten anders te ver lopenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Misschien konden ze hun Hummer nergens anders parkeren
Dat werkt toch nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
slik maar een extra vitamine pil
dan zijn die fout bezigquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:28 schreef mschol het volgende:
[..]
die heten hu rozijnenbroodjes bij de supermarkten
Heel goed, of gewoon met de fiets komen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ze moeten anders te ver lopen
ik heb er, wellicht wat bot, op gereageerd dat ze zelf de oplossing voor het probleem zijn door gewoon wat verder weg te parkeren
niet helemaal, want in een normale krentenbol zitten ook rozijnenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan zijn die fout bezig
Krenten zijn kleine, donkerder en zuurder, gemaakt van de Korinthe-druif, terwijl rozijnen grotere, lichtere en zoetere vruchten zijn, voornamelijk van de Sultana-druif.
nou zo ver wilde ik niet gaan, ik kan mij voorstellen dat niet iedereen met de fiets naar werk kan..quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heel goed, of gewoon met de fiets komen.
ja in de oliebolleversie ookquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:34 schreef mschol het volgende:
[..]
niet helemaal, want in een normale krentenbol zitten ook rozijnen
Het gaat me niet om de UV-index, ik wil gewoon blauwe luchten buiten ipv die grauwe grijze bendequote:
O, ik dacht hierbij aan boodschappen doen in t centrumquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:35 schreef mschol het volgende:
[..]
nou zo ver wilde ik niet gaan, ik kan mij voorstellen dat niet iedereen met de fiets naar werk kan..
ik heb hem nu hierquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:30 schreef LTVDK het volgende:
Kan iemand de zon nog een keertje aanzetten deze week?
je bent niet van de sm?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de UV-index, ik wil gewoon blauwe luchten buiten ipv die grauwe grijze bende
MR BLUE Sky please tell us why...quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de UV-index, ik wil gewoon blauwe luchten buiten ipv die grauwe grijze bende
quote:Volgens een politiewoordvoerder hebben ze, na verschillende waarschuwingen, ruim de tijd gehad om van het spoor te gaan, maar hebben ze er bewust voor gekozen om te blijven. „Daarop is tot aanhouding overgegaan.”
was dan eerder gaan plassen toen je waarschuwingen kreeg...quote:De activisten werden omsingeld en konden geen kant op. Om hoeveel omsingelde personen het precies gaat is nog onduidelijk. Een politiewoordvoerder kan daar geen uitspraken over doen. In de tussentijd worden de personen gefouilleerd en vervolgens in kleine groepjes de vier stadsbussen geladen.
„We kunnen hier niet plassen”, roept een demonstrant die in de bus zit, terwijl er door anderen hard op de ramen wordt geramd.
please turn me overquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
MR BLUE Sky please tell us why...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |