NK is gewoon gepikeerd dat hij niet grappig isquote:
Zal zijn feminiene persoonlijkheid wel zijn. Want vrouwen zijn niet grappig.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
NK is gewoon gepikeerd dat hij niet grappig is
Als je 110 kan rijden is het ook niet drukquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat banen wisselen is ook irritant. Maar ik weiger stom 95 achter een zombie te rijden. Want 110 rijden ze dan ook niet. Dus dan haal ik ze in.
heb je er een teil onder gezet?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gister een gebreide trui gewassen en ik denk dat hij volgende week zondag wel weer droog is.
Nee, waar ik rijd is het ook niet altijd druk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je 110 kan rijden is het ook niet druk
Ik haal echt heel vaak rechts in door die zombies. Eerst even 100% uitsluiten dat ze niet toch nog naar rechts komen en dan gas erop.
De grap is dat ik mensen die mij rechts willen inhalen altijd de pas afsnij. Niet eens expres, maar ze zijn zo ongeduldig dat ze altijd direct naar rechts schieten zodra het mogelijk is, terwijl ik nog een wagenlengte marge wil houden naar de persoon die ik net heb ingehaald. En tja, precies die wagenlengte.
Wol kun je wel op 800 toeren centrifugeren, normaal gezien.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gister een gebreide trui gewassen en ik denk dat hij volgende week zondag wel weer droog is.
Je hebt gelijk. Ik las oubliette niet goed. Dacht dat het exile was. Dan kan je 'm wel als commander removal gebruiken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat phase out geen andere zone was. Weer wat geleerd.
Ah ok.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik las oubliette niet goed. Dacht dat het exile was. Dan kan je 'm wel als commander removal gebruiken.
Kortom, Nattekat rijdt als unne mongool.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je 110 kan rijden is het ook niet druk
Ik haal echt heel vaak rechts in door die zombies. Eerst even 100% uitsluiten dat ze niet toch nog naar rechts komen en dan gas erop.
De grap is dat ik mensen die mij rechts willen inhalen altijd de pas afsnij. Niet eens expres, maar ze zijn zo ongeduldig dat ze altijd direct naar rechts schieten zodra het mogelijk is, terwijl ik nog een wagenlengte marge wil houden naar de persoon die ik net heb ingehaald. En tja, precies die wagenlengte.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kortom, Nattekat rijdt als unne mongool.
Los van dat rechts inhalen van zombies hou ik me altijd netjes aan de regelsquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kortom, Nattekat rijdt als unne mongool.
50 tintenquote:
Dus eigenlijk beken je schuld.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier was het vandaag voor het eerst niet grijs sinds een week denk ik
Oke hoor. We geloven je gelijkquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Los van dat rechts inhalen van zombies hou ik me altijd netjes aan de regels
Doe je sm kast dan ook dichtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |