Blij dat ik op de A58 rijd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
oeh.. das een A0 file
daarbij vergeleken zijn die A4 files kinderspel
geen halve kip meegenomen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug van winkelen. Drie nieuwe jeans gekocht.![]()
En op weg naar huis kwam ik langs de gebakskraam en toen ook nog oliebollen (krenten) gehaald.
En dansen met wolven?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou leuk. Op naar pa en ma. Eerst even herfstkleuren kijken op de Veluwe
zonde... maar krentenoliebollen maken een hoop goedquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, er was geen kippenkraam
Hoe ziet de bank eruit?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:11 schreef bitterbal het volgende:
ik moet hier opruimen maar echt totaaaaaaaal geen zin
Nee. Gewoon met de trein erdoorheen rijden.quote:
Ja, daarom.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
zonde... maar krentenoliebollen maken een hoop goed
zo hoort het ook!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel hele kleding wit na het eten.
Je kan ook counteren in de andere kleuren.quote:
Neuh want je commander verandert van zone dus je krijgt de mogelijkheid 'm in je command zone te stoppen.quote:
Ja, of mensen gaan gewoon naar de rechter strook als ze niks inhalenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zouden hier ook gewoon het 'Keep your lane' systeem moeten hebben dat je rechts kunt inhalen
Ja, snap ik. Ik werd vanmorgen ook wakker met een kriebel in de keel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:57 schreef mschol het volgende:
[..]
en toch had ik het liever in 1x 8:45 zien worden...
ook zon lekker pijnlijke keel dat je elk hoesje en kuchtje voelt
Oh, ik dacht dat phase out geen andere zone was. Weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan ook counteren in de andere kleuren.
Oke het is wel gelimiteerd maar toch.
[..]
Neuh want je commander verandert van zone dus je krijgt de mogelijkheid 'm in je command zone te stoppen.
Dan moet je die zwarte kaart uit murders hebben. Die doet destroy en terug halen zonder dat er state based actions gecheckt worden. Daarmee kan je wel commanders jatten of uitschakelen.
En met wat combos met phase out kan dat ook.
Voor vele zombies op de weg is dat onmogelijk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, of mensen gaan gewoon naar de rechter strook als ze niks inhalen.
Ik ben echt hilarischquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:51 schreef Nattekat het volgende:
Ik concludeer hierbij dat alle vrouwen hier gewoon geen humor hebben.
Ik kan dit bevestigen.quote:
als je goed kijkt welquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is de bank nog zichtbaar?
Dat banen wisselen is ook irritant. Maar ik weiger stom 95 achter een zombie te rijden. Want 110 rijden ze dan ook niet. Dus dan haal ik ze in.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor vele zombies op de weg is dat onmogelijk.
Beetje net als het voor ongeduldige mensen onmogelijk is om de drukte te accepteren, wat leidt tot stomme acties zoals continu van rijbaan wisselen.
NK is gewoon gepikeerd dat hij niet grappig isquote:
Zal zijn feminiene persoonlijkheid wel zijn. Want vrouwen zijn niet grappig.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
NK is gewoon gepikeerd dat hij niet grappig is
Als je 110 kan rijden is het ook niet drukquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat banen wisselen is ook irritant. Maar ik weiger stom 95 achter een zombie te rijden. Want 110 rijden ze dan ook niet. Dus dan haal ik ze in.
heb je er een teil onder gezet?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gister een gebreide trui gewassen en ik denk dat hij volgende week zondag wel weer droog is.
Nee, waar ik rijd is het ook niet altijd druk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je 110 kan rijden is het ook niet druk
Ik haal echt heel vaak rechts in door die zombies. Eerst even 100% uitsluiten dat ze niet toch nog naar rechts komen en dan gas erop.
De grap is dat ik mensen die mij rechts willen inhalen altijd de pas afsnij. Niet eens expres, maar ze zijn zo ongeduldig dat ze altijd direct naar rechts schieten zodra het mogelijk is, terwijl ik nog een wagenlengte marge wil houden naar de persoon die ik net heb ingehaald. En tja, precies die wagenlengte.
Wol kun je wel op 800 toeren centrifugeren, normaal gezien.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gister een gebreide trui gewassen en ik denk dat hij volgende week zondag wel weer droog is.
Je hebt gelijk. Ik las oubliette niet goed. Dacht dat het exile was. Dan kan je 'm wel als commander removal gebruiken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat phase out geen andere zone was. Weer wat geleerd.
Ah ok.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik las oubliette niet goed. Dacht dat het exile was. Dan kan je 'm wel als commander removal gebruiken.
Kortom, Nattekat rijdt als unne mongool.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je 110 kan rijden is het ook niet druk
Ik haal echt heel vaak rechts in door die zombies. Eerst even 100% uitsluiten dat ze niet toch nog naar rechts komen en dan gas erop.
De grap is dat ik mensen die mij rechts willen inhalen altijd de pas afsnij. Niet eens expres, maar ze zijn zo ongeduldig dat ze altijd direct naar rechts schieten zodra het mogelijk is, terwijl ik nog een wagenlengte marge wil houden naar de persoon die ik net heb ingehaald. En tja, precies die wagenlengte.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kortom, Nattekat rijdt als unne mongool.
Los van dat rechts inhalen van zombies hou ik me altijd netjes aan de regelsquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kortom, Nattekat rijdt als unne mongool.
50 tintenquote:
Dus eigenlijk beken je schuld.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier was het vandaag voor het eerst niet grijs sinds een week denk ik
Oke hoor. We geloven je gelijkquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Los van dat rechts inhalen van zombies hou ik me altijd netjes aan de regels
Doe je sm kast dan ook dichtquote:
helaas, alles is tegenwoordig zonder batterijen dus ligt de hele zooi aan de ladersquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 07:58 schreef kwiwi het volgende:
We zijn onderweg naar München. Er is geen snelheidslimiet, geen verkeer, en gergi heeft 2 koffie's op, dus ik zit peentjes te zweten op de bijrijdersstoel
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:40 schreef dud0r het volgende:
Opalescence + Out of Time | EDHREC https://share.google/1GEWjaBBRDYRuVtZq
Dit is trouwens een hele leuke combo. Ik heb 'm in m'n enchantment deck zitten.
Zoveel haat dat dit oproept bij mensen
Awwwwquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
jij bent ook super grappig, tenminste dat vind ik
Kquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:57 schreef bitterbal het volgende:
omg![]()
Er was hier gisteren op de fb groep van het eiland een bericht geplaatst dat er een pakketje verkeerd was bezorgd bij iemand. En die persoon had de doos perongeluk open gemaakt want de naam niet gecheckt. Er zat een dildo in van 20 cm en glijmiddel![]()
Dus hij op fb geplaatst dat iemands pakketje verkeerd was bezorgd en of de rechtmatige ontvanger een PM kon sturen.
Dus ik comment voor de grap dat ik een PM heb gestuurd.
Nu denkt Frikandel dus echt dat dat ding voor mij was![]()
![]()
Dus ik zo van stel dat ik dat echt had besteld had ik toch niet in de comments geschreven dat ik een PM stuur. Dan had ik toch gewoon direct dat berichtje gestuurd als ik dat nog had gedurfd dan![]()
En hij gelooft dus nu niet helemaal dat dat ding niet voor mij is![]()
![]()
![]()
![]()
of omdat je glijmiddel er bij nodig hebtquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:58 schreef bitterbal het volgende:
En nu doet die raar. misschien omdat die is geschrokken van de 20 cm?
ja zover was die nog niet gekomen denk ik .quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
K
Hij ziet toch ook dat jouw naam niet op dat pakket staat???
Ik was nog vrij laat wakker vannacht, bed lag niet lekker, dus midden in de nacht bed verschoondquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja tis weer een dag om te vergeten
Was ook geen slimme actiequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:57 schreef bitterbal het volgende:
omg![]()
Er was hier gisteren op de fb groep van het eiland een bericht geplaatst dat er een pakketje verkeerd was bezorgd bij iemand. En die persoon had de doos perongeluk open gemaakt want de naam niet gecheckt. Er zat een dildo in van 20 cm en glijmiddel![]()
Dus hij op fb geplaatst dat iemands pakketje verkeerd was bezorgd en of de rechtmatige ontvanger een PM kon sturen.
![]()
Dus ik zo van stel dat ik dat echt had besteld had ik toch niet in de comments geschreven dat ik een PM stuur. Dan had ik toch gewoon direct dat berichtje gestuurd als ik dat nog had gedurfd dan![]()
![]()
![]()
![]()
goeie tijdsbesteding midden in de nachtquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was nog vrij laat wakker vannacht, bed lag niet lekker, dus midden in de nacht bed verschoond
Dus ik herhaal een paar keer dat als dat ding voor mij was dat ik dat toch wat discreter zou aanpakken. Maar hij leek het niet te geloven. Geen idee. Daarna vroeg die of ik dan sex speeltjes heb dus ik zo van nou dat zijn jouw zaken niet .. Begon die ja ik wil het ook niet weten/quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
of omdat je glijmiddel er bij nodig hebt
Ook onder de douche gestaan en een pak oreo's gegetenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
goeie tijdsbesteding midden in de nacht
Wat moet je nou weer met 20 cm?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:57 schreef bitterbal het volgende:
omg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oh had je een ongelukje?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was nog vrij laat wakker vannacht, bed lag niet lekker, dus midden in de nacht bed verschoond
Nee, ze gaan je hooguit raar aankijken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:02 schreef bitterbal het volgende:
Nu s de vraag of mannen hierdoor dus geintimideerd raken
dat ik soms wel grappig benquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet nu denken aan een opmerking die je eerder vandaag maakte.
Precies. je bent fokker of nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat moet je nou weer met 20 cm?
Voor minder dan 30 doen we het hier toch niet?
misschien doet die daarom nu een beetje raar jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ze gaan je hooguit raar aankijken.
nattekat kent geen humor.quote:
dat pak oreo's was iets minder handig... maar voor de rest geen klachtenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook onder de douche gestaan en een pak oreo's gegeten
Nee, gewoon dacht dat dat zou kunnen helpen. Doe dat sws op zaterdagquote:
Daar kan ie waarschijnlijk niet aan tippen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:58 schreef bitterbal het volgende:
En nu doet die raar. misschien omdat die is geschrokken van de 20 cm?
dat was ook mijn gedachtequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar kan ie waarschijnlijk niet aan tippen.
Gemiddelde ligt op iets meer dan 13 cm.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat was ook mijn gedachte![]()
Maar das toch niet raar. Meeste mannen niet denk ik
Ik lees het. Ik denk dat je daarna wel een stukje chocolade nodig hebt om het te verwerken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JaDie doet blijkbaar ook shows.
ik zal het hem zeggenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gemiddelde ligt op iets meer dan 13 cm.
De meeste vrouwen hebben toch geen meetkundig inzicht.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:57 schreef bitterbal het volgende:
omg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]Meestal gedragen mensen die dat soort pakketjes bestellen zich wel zoals jij om onschuldig over proberen te komen. Ik vind het wel overdreven om dit dan ook vrijwillig op FOK! te gaan vertellen.
Ik vind het wel grappig.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]Meestal gedragen mensen die dat soort pakketjes bestellen zich wel zoals jij om onschuldig over proberen te komen. Ik vind het wel overdreven om dit dan ook vrijwillig op FOK! te gaan vertellen.
Hoor hierquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:13 schreef Recce het volgende:
ja verdacht wel dat recce dat weetquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoor hierMeneer @:recce die wel even komt vertellen hoe dildoshoppers zich gedragen. Juist
quote:
Wij geloven ook niet dat het pakketje niet voor jou wasquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:57 schreef bitterbal het volgende:
omg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen als de 20cm meer is dan ze zelf hebbenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:02 schreef bitterbal het volgende:
Nu s de vraag of mannen hierdoor dus geintimideerd raken
Heb je wedstrijd vandaag?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet nu denken aan een opmerking die je eerder vandaag maakte.
Oreo eten onder de douche worden ze zo zompig vanquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat pak oreo's was iets minder handig... maar voor de rest geen klachten
Niet bij FOK!kers. Allemaal 30 cm. Ook de vrouwenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja ik nijg inderdaad ook wel erg naar deze uitleg @bitterbalquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:13 schreef Recce het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |