Blij dat ik op de A58 rijd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
oeh.. das een A0 file
daarbij vergeleken zijn die A4 files kinderspel
geen halve kip meegenomen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug van winkelen. Drie nieuwe jeans gekocht.![]()
En op weg naar huis kwam ik langs de gebakskraam en toen ook nog oliebollen (krenten) gehaald.
En dansen met wolven?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou leuk. Op naar pa en ma. Eerst even herfstkleuren kijken op de Veluwe
zonde... maar krentenoliebollen maken een hoop goedquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, er was geen kippenkraam
Hoe ziet de bank eruit?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:11 schreef bitterbal het volgende:
ik moet hier opruimen maar echt totaaaaaaaal geen zin
Nee. Gewoon met de trein erdoorheen rijden.quote:
Ja, daarom.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
zonde... maar krentenoliebollen maken een hoop goed
zo hoort het ook!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel hele kleding wit na het eten.
Je kan ook counteren in de andere kleuren.quote:
Neuh want je commander verandert van zone dus je krijgt de mogelijkheid 'm in je command zone te stoppen.quote:
Ja, of mensen gaan gewoon naar de rechter strook als ze niks inhalenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zouden hier ook gewoon het 'Keep your lane' systeem moeten hebben dat je rechts kunt inhalen
Ja, snap ik. Ik werd vanmorgen ook wakker met een kriebel in de keel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:57 schreef mschol het volgende:
[..]
en toch had ik het liever in 1x 8:45 zien worden...
ook zon lekker pijnlijke keel dat je elk hoesje en kuchtje voelt
Oh, ik dacht dat phase out geen andere zone was. Weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan ook counteren in de andere kleuren.
Oke het is wel gelimiteerd maar toch.
[..]
Neuh want je commander verandert van zone dus je krijgt de mogelijkheid 'm in je command zone te stoppen.
Dan moet je die zwarte kaart uit murders hebben. Die doet destroy en terug halen zonder dat er state based actions gecheckt worden. Daarmee kan je wel commanders jatten of uitschakelen.
En met wat combos met phase out kan dat ook.
Voor vele zombies op de weg is dat onmogelijk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, of mensen gaan gewoon naar de rechter strook als ze niks inhalen.
Ik ben echt hilarischquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:51 schreef Nattekat het volgende:
Ik concludeer hierbij dat alle vrouwen hier gewoon geen humor hebben.
Ik kan dit bevestigen.quote:
als je goed kijkt welquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is de bank nog zichtbaar?
Dat banen wisselen is ook irritant. Maar ik weiger stom 95 achter een zombie te rijden. Want 110 rijden ze dan ook niet. Dus dan haal ik ze in.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor vele zombies op de weg is dat onmogelijk.
Beetje net als het voor ongeduldige mensen onmogelijk is om de drukte te accepteren, wat leidt tot stomme acties zoals continu van rijbaan wisselen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |