Ik moest van de week wel weer wennen aan het Nederlandse verkeer, stelletje ongeduldige randdebielenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is standaard toch?
Vooral in de randstad. En zelfs hier op Texel al meegemaakt. In het donker. Waar hier nauwelijks verlichting op de buitenwegen is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moest van de week wel weer wennen aan het Nederlandse verkeer, stelletje ongeduldige randdebielen
dan heeft ze ook gelijk want heb al 1000 jaar niet in een auto geredenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook, anders krijg je de hele tijd te horen waar je voor moet uitkijken.
En het wordt niet gecounterdquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
dud0r heeft de kaart al gespeeld, veel plezier in de put.
https://www.telegraaf.nl/(...)raging/96547200.htmlquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moest van de week wel weer wennen aan het Nederlandse verkeer, stelletje ongeduldige randdebielen
Ben er nu 15 jaar vanaf, maar heb er een dure prijs voor moeten betalenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon nooit beginnen aan roken.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan heeft ze ook gelijk want heb al 1000 jaar niet in een auto gereden
Chinezen krijgen dan ook nog hun rijbewijs bij een goede social credit scorequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:36 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)raging/96547200.html
Ik word ook wel echt een vuurspuwende draak als mensen blijven plakken op de linker strook.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
oeh.. das een A0 filequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:36 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)raging/96547200.html
Ze zouden hier ook gewoon het 'Keep your lane' systeem moeten hebben dat je rechts kunt inhalenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word ook wel echt een vuurspuwende draak als mensen blijven plakken op de linker strook.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
oeh.. das een A0 file
daarbij vergeleken zijn die A4 files kinderspel
Zou echt geniaal zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zouden hier ook gewoon het 'Keep your lane' systeem moeten hebben dat je rechts kunt inhalen
Heb ik je mop gemist?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:51 schreef Nattekat het volgende:
Ik concludeer hierbij dat alle vrouwen hier gewoon geen humor hebben.
Nee, de manier waarop je op die uitgekauwde 'grap' reageert gaat het over.quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:51 schreef Nattekat het volgende:
Ik concludeer hierbij dat alle vrouwen hier gewoon geen humor hebben.
O excuus dat ik op je tenen traptequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, de manier waarop je op die uitgekauwde 'grap' reageert gaat het over.
dat moet wel een groot formaat zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |