de andere helft eet je onderweg op?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:01 schreef Ama het volgende:
Hmm ik moet straks in de wijk hiernaast een pakketje wegbrengen.. daar zit toevallig ook de kipzaak naast de Jumbo (waar ik dan even heen wil want iets groter assortiment). Kans is aanwezig dat ik ook thuis kom met een half kippetje.
Mijn moeder doet dat als ik iets te hard gaquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mee remmen aan de bijrijderskant
Flintstones auto.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan heeft ze straks geen metaal meer onder de voetjes van het douwen
Doet tante Fleur dat ook altijd?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mee remmen aan de bijrijderskant
Zo heb ik dus 2 weken gezeten in Schotland.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 07:58 schreef kwiwi het volgende:
We zijn onderweg naar München. Er is geen snelheidslimiet, geen verkeer, en gergi heeft 2 koffie's op, dus ik zit peentjes te zweten op de bijrijdersstoel
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:01 schreef Ama het volgende:
Hmm ik moet straks in de wijk hiernaast een pakketje wegbrengen.. daar zit toevallig ook de kipzaak naast de Jumbo (waar ik dan even heen wil want iets groter assortiment). Kans is aanwezig dat ik ook thuis kom met een half kippetje.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:04 schreef mschol het volgende:
[..]
de andere helft eet je onderweg op?
stiekem koopt ze er twee en eet ze anderhalf onderwegquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:04 schreef mschol het volgende:
[..]
de andere helft eet je onderweg op?
Je moet als bijrijder gewoon lekker van het landschap genieten ipv heel de tijd proberen mee te rijdenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo heb ik dus 2 weken gezeten in Schotland.
Dit.quote:
Dat is maar goed ook, anders krijg je de hele tijd te horen waar je voor moet uitkijken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen idee. fleur rijdt altijd :p
Je moet als chauffeur zo rijden dat je bijrijder dat ook echt KAN.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet als bijrijder gewoon lekker van het landschap genieten ipv heel de tijd proberen mee te rijden
En zich vastklampen aan die handgreep daarboven.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn moeder doet dat als ik iets te hard ga
Ook datquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En zich vastklampen aan die handgreep daarboven.
Alles na 0730 is uitslapen.quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan hoor je echt in oubliette thuis.
nou zeg, ze is geen @bitterbalquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
stiekem koopt ze er twee en eet ze anderhalf onderweg
neequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan hoor je echt in oubliette thuis.
Hij reed overal plankgas en remde voor niks of niemand?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet als chauffeur zo rijden dat je bijrijder dat ook echt KAN.
Hij reed bepaald niet vertrouwenwekkend nee.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij reed overal plankgas en remde voor niks of niemand?
Dat is standaard toch?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij reed overal plankgas en remde voor niks of niemand?
dud0r heeft de kaart al gespeeld, veel plezier in de put.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:23 schreef mschol het volgende:
[..]
nou zeg, ze is geen @:bitterbal
[..]
nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |