gezelligquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 07:58 schreef kwiwi het volgende:
We zijn onderweg naar München. Er is geen snelheidslimiet, geen verkeer, en gergi heeft 2 koffie's op, dus ik zit peentjes te zweten op de bijrijdersstoel
Heb je überhaupt geslapen vannacht?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:34 schreef Karzai het volgende:
Ik heb mijn eerste goede daad al verricht vandaag![]()
[ afbeelding ]
SPEEEEEEEED!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 07:58 schreef kwiwi het volgende:
We zijn onderweg naar München. Er is geen snelheidslimiet, geen verkeer, en gergi heeft 2 koffie's op, dus ik zit peentjes te zweten op de bijrijdersstoel
ja 5 uurtjesquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je überhaupt geslapen vannacht?
Welkom terug!
Hier ook. Het was 0741quote:
Hier ookquote:
Gelukkig niet andersom.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:55 schreef mschol het volgende:
hier was het 2:00 en 4:00 voor het 8:45 werd
en toch had ik het liever in 1x 8:45 zien worden...quote:
Gewoon nooit beginnen aan roken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:59 schreef Nattekat het volgende:
Deze TT lees ik als "stoppen met roken, en koffie in de ochtend".
ja. stoppen met koffie in de ochtendquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:59 schreef Nattekat het volgende:
Deze TT lees ik als "stoppen met roken, en koffie in de ochtend".
Mee remmen aan de bijrijderskantquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 07:58 schreef kwiwi het volgende:
of aan koffiequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon nooit beginnen aan roken.
dan heeft ze straks geen metaal meer onder de voetjes van het douwenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mee remmen aan de bijrijderskant
de andere helft eet je onderweg op?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:01 schreef Ama het volgende:
Hmm ik moet straks in de wijk hiernaast een pakketje wegbrengen.. daar zit toevallig ook de kipzaak naast de Jumbo (waar ik dan even heen wil want iets groter assortiment). Kans is aanwezig dat ik ook thuis kom met een half kippetje.
Mijn moeder doet dat als ik iets te hard gaquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Flintstones auto.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan heeft ze straks geen metaal meer onder de voetjes van het douwen
Doet tante Fleur dat ook altijd?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo heb ik dus 2 weken gezeten in Schotland.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 07:58 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:01 schreef Ama het volgende:
Hmm ik moet straks in de wijk hiernaast een pakketje wegbrengen.. daar zit toevallig ook de kipzaak naast de Jumbo (waar ik dan even heen wil want iets groter assortiment). Kans is aanwezig dat ik ook thuis kom met een half kippetje.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:04 schreef mschol het volgende:
[..]
de andere helft eet je onderweg op?
stiekem koopt ze er twee en eet ze anderhalf onderwegquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:04 schreef mschol het volgende:
[..]
de andere helft eet je onderweg op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |