Full gas auf die autobahn, daar houd ik ook van.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 07:58 schreef kwiwi het volgende:
We zijn onderweg naar München. Er is geen snelheidslimiet, geen verkeer, en gergi heeft 2 koffie's op, dus ik zit peentjes te zweten op de bijrijdersstoel
Er ontstaat een draaikolk in de tank.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 07:58 schreef kwiwi het volgende:
We zijn onderweg naar München. Er is geen snelheidslimiet, geen verkeer, en gergi heeft 2 koffie's op, dus ik zit peentjes te zweten op de bijrijdersstoel
gezelligquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 07:58 schreef kwiwi het volgende:
Heb je überhaupt geslapen vannacht?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:34 schreef Karzai het volgende:
Ik heb mijn eerste goede daad al verricht vandaag![]()
[ afbeelding ]
SPEEEEEEEED!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 07:58 schreef kwiwi het volgende:
ja 5 uurtjesquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je überhaupt geslapen vannacht?
Welkom terug!
Hier ook. Het was 0741quote:
Hier ookquote:
Gelukkig niet andersom.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:55 schreef mschol het volgende:
hier was het 2:00 en 4:00 voor het 8:45 werd
en toch had ik het liever in 1x 8:45 zien worden...quote:
Gewoon nooit beginnen aan roken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:59 schreef Nattekat het volgende:
Deze TT lees ik als "stoppen met roken, en koffie in de ochtend".
ja. stoppen met koffie in de ochtendquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:59 schreef Nattekat het volgende:
Deze TT lees ik als "stoppen met roken, en koffie in de ochtend".
Mee remmen aan de bijrijderskantquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 07:58 schreef kwiwi het volgende:
of aan koffiequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon nooit beginnen aan roken.
dan heeft ze straks geen metaal meer onder de voetjes van het douwenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mee remmen aan de bijrijderskant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |